Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avioliittoaan somessa hehkuttavilla oikeasti asiat hyvin?

Vierailija
14.03.2023 |

Tuli mieleen kun eräs entisen ystävän mies on joka välissä kehumassa muten ihana vaimonsa on, miten hyviä ruokia tekee jne.. Laitoin tarkoituksella tuohon entinen ystävä koska hän on lakannut pitämästä yhteyttä useisiin ystäviin jotka on tuntenut jo vuosia ennen miehen tapaamista. Kuulin myös ettei edes omat sukulaiset enää ole tärkeitä, ainoastaan miehen suku. Ovat olleet jo vuosia yhdessä niin jotenkin tuntuu että haluaisi kai muutakin tehdä vapaalla kuin olla miehensä kanssa mutta joko ei halua tai sitten ei saa. Tuntuu niin surulliselta koska kuitenkin viikottain nähtiin aiemmin ja pikkuhiljaa tapaamiset väheni, puheluihin ei vastattu ja viestilläkin vaan hyvin lyhyesti jos jotain kyselin. En toedä mitä ajatella. Itekin monta vuotta mieheni kanssa yhdessä ollut. Lapsiakin syntynyt ja aika hektistä elämä välillä ollut, ei mutta aina on jonkinlainen yhteys ystäviin pysynyt

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et just niillä ei oo joiden pitää siitä onnestaan tehä iso numero. Vaikuttaa juurikin teennäiseltä

2/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on ja joillain ei. Mun isäni laittoi viime kesänä todella ihanan postaukseen Facebookiin, kun viettivät äitini kanssa 70-vuotishääpäiväänsä. Muutenkin äitini on ollut isäni suuri rakkaus kaikki nämä vuosikymmenet ja on tehnyt asian selväksi kaikille. Tosin somessa isä on ollut vasta viitisen vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies kehu minua somessa. Ollaan silti ihan onnellisia vaikka somen mukaan näyttää enemmän rakastavan traktoreita ja kelkkoja

Vierailija
4/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja voi olla olematta. Eipä se suhteen tila kenellekään muulle kuulunaan kuin parille itselleen.

Vierailija
5/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et just niillä ei oo joiden pitää siitä onnestaan tehä iso numero. Vaikuttaa juurikin teennäiseltä

Vaikuttaa vakuuttelulta. Itselle vai muille, kuka tietää, kenties molemmille.

Vierailija
6/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vastarakastunut niin varmaan. Useiden vuosien yhdessä olon jälkeen tuntuu erikoiselta tai ainakaan mun tutuilla ei ole tapana näin toimia

Vierailija
7/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden jossa nainen hehkutti joka välissä omaa miestään ja sitten oli rakastunut työkaveriinsa.

Vierailija
8/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ja voi olla olematta. Eipä se suhteen tila kenellekään muulle kuulunaan kuin parille itselleen.

Ei ehkä kuulu, mutta kyllä mun ystävä kiitteli myöhemmin, kun tavallaan aikanaan pelastin hänet narsistin kynsistä kysymällä että onko kaikki varmasti ok. Ei tosiaan ollut ja tää mies oli just sellainen että muille esitti huomaavaista ja ihanaa aviomiestä. Tää oli ennen facebookkia ja muita someja, mut esimerkkinä vaik tää että kesken illanvieton ilmoitti, että haluavat olla kaksistaan ja lähtevät kotiin vaikka totuus oli se ettei kestänyt jos tyttöystävä jutteli muille kuin hälle.

Vierailija
9/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään, joka on joutunut avioliittoon, ei ole asiat täysin hyvin.

Vierailija
10/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun kaveri teki tätä myös. Samalla petti minkä kerkesi.

Vierailija
11/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa taitaa olla ainakin suomessa ne jotka joutuu. Eiköhän se nykypäivänä ole suurimmaksi osaksi oma valinta

Vierailija
12/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa taitaa olla ainakin suomessa ne jotka joutuu. Eiköhän se nykypäivänä ole suurimmaksi osaksi oma valinta

Vaikka vapaus valita onkin, niin moni ei osaa silti valita asioita aina järkiperusteisesti.

Vierailija
13/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se demari Mäkynenkin hehkutti ihanaa vaimoaan instassa ja heidän illallisiaan. Ja kuinka kävi. Samaan aikaan oli meno päällä Vaasan yössä.

Vierailija
14/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei postaa mitään, niin ei ole parisuhdetta. Jos postaa, niin on salee onneton. Miksi te seuraatte niitä, jos ette toivo vilpittömästi että heillä on elämässä kaikki hyvin. Ruokitte vaan omaa katkeruutta.

Vierailija
15/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus. Joko miehen niin ettei anna vaimonsa tavata ketään tai sitten vaimon joka pelkää että mies rakastuu hänen ystäviinsä

Vierailija
16/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus. Joko miehen niin ettei anna vaimonsa tavata ketään tai sitten vaimon joka pelkää että mies rakastuu hänen ystäviinsä

Tai sitten vaan haluavat jakaa muillekin sen, että ovat onnellisia. Heillä on yhdessä mukavaa ja elämä hymyilee.

Vierailija
17/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun käytin vielä Facebookia, tuli huomattua, että ensin hehkutetaan ja sitten erotaan.

Vierailija
18/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole facessa, enkä muussakaan, missä hehkutellaan parisuhteita tms. Sen olen kuitenkin pistänyt merkille, että jos sattunut joku kamala homma, jossa kuollut perheenjäseniä tms. niin sitä ennen on somessa kerrottu ylisanoin, kuinka ihana mies/lapsi/perhe onkaan... Kammottavaa moinen mielestäni.

Vierailija
19/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei postaa mitään, niin ei ole parisuhdetta. Jos postaa, niin on salee onneton. Miksi te seuraatte niitä, jos ette toivo vilpittömästi että heillä on elämässä kaikki hyvin. Ruokitte vaan omaa katkeruutta.

Olen katkera myönnän. Olen menettänyt rakkaan ystäväni koska hän avioitui. Toki toivon hälle ja heille hyvää mutta jos asiat avioliitossa niin hyvin kuin mies antaa aina ymmärtää (useita postauksia viikossa vielä vuosien yhdessä olon jälkeen) niin miksei siihen yhtälöön enää sovi ystävät tai edes omat sukulaiset. Seuraan heitä koska jotenkin kuitenkin haluan tietää mitä heidän elämäänsä kuuluu. Viime aikoina olen vaan alkanut epäillä ettei totuus ole se miltä näyttää -ap

Vierailija
20/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään mitään somessa hehkuttavalla asiat oikeasti hyvin? Miksi pitäisi hehkuttaa?

Esimerkiksi nämä ihmiset,jotka postaavat kuvia ruoka-annoksistaan. Voi äiti. Eikö ole pöydässä seuraa, jonka kanssa jakaa syömisen ilo? Tulee ainoastaan surullinen olo.