Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avioliittoaan somessa hehkuttavilla oikeasti asiat hyvin?

Vierailija
14.03.2023 |

Tuli mieleen kun eräs entisen ystävän mies on joka välissä kehumassa muten ihana vaimonsa on, miten hyviä ruokia tekee jne.. Laitoin tarkoituksella tuohon entinen ystävä koska hän on lakannut pitämästä yhteyttä useisiin ystäviin jotka on tuntenut jo vuosia ennen miehen tapaamista. Kuulin myös ettei edes omat sukulaiset enää ole tärkeitä, ainoastaan miehen suku. Ovat olleet jo vuosia yhdessä niin jotenkin tuntuu että haluaisi kai muutakin tehdä vapaalla kuin olla miehensä kanssa mutta joko ei halua tai sitten ei saa. Tuntuu niin surulliselta koska kuitenkin viikottain nähtiin aiemmin ja pikkuhiljaa tapaamiset väheni, puheluihin ei vastattu ja viestilläkin vaan hyvin lyhyesti jos jotain kyselin. En toedä mitä ajatella. Itekin monta vuotta mieheni kanssa yhdessä ollut. Lapsiakin syntynyt ja aika hektistä elämä välillä ollut, ei mutta aina on jonkinlainen yhteys ystäviin pysynyt

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Arvon Lady oli unohtanut possunkyljykset liian pitkäksi aikaa jääkaapiin kypsentämättöminä. Vähän sanailua. Eilen opetin mikä on hyytelö-lyijyakun ja lyijyakun , litium ion/metalli akun erot. En oleta, että muistaa enään huomenna. En uskaltanut yrittää kertoa koboltista sillä overflow selvästi uhkasi. Eli ei mene hyvin...... Sitten oli pakko katsoa pala Isä Mateoa ,... nauhoitettua. Enkä suostu katsomaan muka dokumentia kuoleiden laakson kaivauksista...... 

Vierailija
22/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Ei. Arvon Lady oli unohtanut possunkyljykset liian pitkäksi aikaa jääkaapiin kypsentämättöminä. Vähän sanailua. Eilen opetin mikä on hyytelö-lyijyakun ja lyijyakun , litium ion/metalli akun erot. En oleta, että muistaa enään huomenna. En uskaltanut yrittää kertoa koboltista sillä overflow selvästi uhkasi. Eli ei mene hyvin...... Sitten oli pakko katsoa pala Isä Mateoa ,... nauhoitettua. Enkä suostu katsomaan muka dokumentia kuoleiden laakson kaivauksista...... 

Mutta siis kehuitko arvon ladya kuotenkin somessa jotta muut luulee hänen olevan huippuluokkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Harvoin muutenkaan ihmiset kellä oikeasti elämä kunnossa postaile siitä someen tai nettiin ylipäätään.

Ainoastaan kulisseja ylläpitävät ja työkseen somea tekevät ihmiset noita tollaisia postailevat säännöllisesti.

Vanha sanonta se kellä onni on se onnen kätkeköön, tässä kateellisten ihmisten maassa missä naapuri on valmis maksamaan satasen jottei toinen naapuri saisi viisikymppistä ei kukaan täysjärkinen esittele elämäänsä julkisesti.

Vierailija
24/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä on, toisilla ei.

Vierailija
25/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tarvetta kehua muille ja ainakaan somessa. Joskus tulee postattua instaan hästäkillä laatuaikaa muuten kyllä pitäis riittää kun sanoo puolisolle itselleen miten onnellinen on ja kiittää aina välillä. Meillä esim. puolin ja toisin sanotaan monesti että kiitos kun olet siinä

Vierailija
26/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana parisuhde, ollaan hyvin onnellisia ja tunnen eläväni parasta aikaa monellakin osa-alueella.

Itsellä ei ole somea lainkaan, joten kukaan ei voi sitä kautta seurata elämääni. Ei ole sille tarvetta. Mies käyttää jonkin verran, mutta lähinnä töihin liittyen.

Vierailija
27/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei postaa mitään, niin ei ole parisuhdetta. Jos postaa, niin on salee onneton. Miksi te seuraatte niitä, jos ette toivo vilpittömästi että heillä on elämässä kaikki hyvin. Ruokitte vaan omaa katkeruutta.

Olen katkera myönnän. Olen menettänyt rakkaan ystäväni koska hän avioitui. Toki toivon hälle ja heille hyvää mutta jos asiat avioliitossa niin hyvin kuin mies antaa aina ymmärtää (useita postauksia viikossa vielä vuosien yhdessä olon jälkeen) niin miksei siihen yhtälöön enää sovi ystävät tai edes omat sukulaiset. Seuraan heitä koska jotenkin kuitenkin haluan tietää mitä heidän elämäänsä kuuluu. Viime aikoina olen vaan alkanut epäillä ettei totuus ole se miltä näyttää -ap

Kuulostaahan tuo vähän huonolta, jos ystävä on alkanut ottaa etäisyyttä omiin ystäviinsä ja sukulaisiinsa suhteen alkamisen jälkeen. Ettei vaan olisi kontrolloiva ja mustasukkainen mies?

Vierailija
28/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Yhdellä kaverilla oli tapana kehua miestä ja lapsiaan. Kaikki oli niin ihquu ja mageeta. Sitten yhtäkkiä olikin postaus uudesta elämästä ja siihen ei sitten oikeen sopinut entisen kumppanin kanssa tehdyt lapsetkaan. Nyt osa lapsista katkaissut välinsä äitiin koska tätä eikuulema heidän elämänsä kiinnosta ja äidillä puolestaan on uus ihgu ja magee mies

Vierailija
29/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä! Musta itsestä on ihanaa lukea jos toiset on onnellisia mielummin ku valitusta. Haluan sillä osaltaan osoittaa arvostukseni puolisolle, vaikka toki kiitän ja viljelen arvostusta myös Suomen ulkopuolella.

Itse taas tiedän pareja jotka ei jaa ikinä mitään ja sitten toinen miettii jo eroa. Ei vissiin ole mitään jaettavaa.

Vierailija
30/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Harvoin muutenkaan ihmiset kellä oikeasti elämä kunnossa postaile siitä someen tai nettiin ylipäätään.

Ainoastaan kulisseja ylläpitävät ja työkseen somea tekevät ihmiset noita tollaisia postailevat säännöllisesti.

Vanha sanonta se kellä onni on se onnen kätkeköön, tässä kateellisten ihmisten maassa missä naapuri on valmis maksamaan satasen jottei toinen naapuri saisi viisikymppistä ei kukaan täysjärkinen esittele elämäänsä julkisesti.

Juuh, kannattaa vaan pysyä kotona verhot kiinni, ettei vaan naapuri näe kuin hyvin menee :D

Vierailija
31/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joskus näin. Ystävä rakastui muutti toiselle paikkakunnalle ja lakkasi vaan pitämästä yhteyttä meidän ystäväporukan kanssa. Meitä oli viisi jotka tunnettu koulusta asti. Nyt enää vain neljä jotka pidetään yhteyttä. Kaikki eri paikkakunnilla mutta vähintään kerran vuodessa raivataan tilaa kalenteriin ja tavataan. Kukaan ei tiedä mitä tälle yhdelle ystävälle kuuluu. Ei ole sen jälkeen ollut kenenkään meidän kanssa tekemisissä. Mitään riitaa tms ei ollut joten syy lienee miehessä

Vierailija
32/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a..

Mulla ei ole sometilejä, vaimolla on ja hänkin enimmäkseen seuraa vain jotain sisustusryhmiä eikä tee juurikaan omia päivityksiä. Maailmalla asuville sukulaisille jakaa kuvia lähinnä lapsista.

Mielestäni meillä menee ihan hyvin, mennyt jo pitkälti yli parikymmentä vuotta.

Vierailija
33/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä! Musta itsestä on ihanaa lukea jos toiset on onnellisia mielummin ku valitusta. Haluan sillä osaltaan osoittaa arvostukseni puolisolle, vaikka toki kiitän ja viljelen arvostusta myös Suomen ulkopuolella.

Itse taas tiedän pareja jotka ei jaa ikinä mitään ja sitten toinen miettii jo eroa. Ei vissiin ole mitään jaettavaa.

Lässyti lässyti 😅 Ja kohta: shokkiero 🤩

Vierailija
34/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tuntemistani pariskunnista hempeilee somessa ovat ihan oikeasti sellaisia. Ei siis mitään esittämistä. Itse en laita parisuhteesta ikinä mitään someen, kun ikävä kyllä ei ole mitään laitettavaa.

Vierailija
35/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt joskus näin. Ystävä rakastui muutti toiselle paikkakunnalle ja lakkasi vaan pitämästä yhteyttä meidän ystäväporukan kanssa. Meitä oli viisi jotka tunnettu koulusta asti. Nyt enää vain neljä jotka pidetään yhteyttä. Kaikki eri paikkakunnilla mutta vähintään kerran vuodessa raivataan tilaa kalenteriin ja tavataan. Kukaan ei tiedä mitä tälle yhdelle ystävälle kuuluu. Ei ole sen jälkeen ollut kenenkään meidän kanssa tekemisissä. Mitään riitaa tms ei ollut joten syy lienee miehessä

Meillä oli sama, kolmen kundin ydinporukka.

Sitten kun yksi meni naimisiin, lopetti täysin yhteydenpidon. Reiluun kymmeneen vuoteen ei ole mitään hänestä kuulunut.

Ollaan me kaksi muutakin perheelliseksi tultu ja parisuhteissa, mutta silti pidetään yhteyttä.

Vierailija
36/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on surkuhupaisa, mutta ap kuulostaa katkeralta.

Vierailija
37/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jatkuvasti ollaan somessa päivittelemässä kuinka ihanaa on, niin tulee kyllä mieleen, että taitaa yritetään vain todistella jotain olematonta.

Vierailija
38/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tuntemistani pariskunnista hempeilee somessa ovat ihan oikeasti sellaisia. Ei siis mitään esittämistä. Itse en laita parisuhteesta ikinä mitään someen, kun ikävä kyllä ei ole mitään laitettavaa.

Ne jotka tuntemistani pariskunnista hempeilee somessa ovat ihan oikeasti sellaisia. Sitten taas juovat viinaa ja muita päihteitä, sitten on taas maailmanmeno toisenlainen. Sitten tehdään lasuja omista lapsista ja tapellaan ja riehutaan.

Sitten hetki hiljaisuutta ja taas ihana pusipusipäivitys "sä olet mulle se oikea"

#love4ever

#vaikeuksistavoittoon

#lovehurts

Vierailija
39/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama, kolmen kundin ydinporukka.

Sitten kun yksi meni naimisiin, lopetti täysin yhteydenpidon. Reiluun kymmeneen vuoteen ei ole mitään hänestä kuulunut.

Ollaan me kaksi muutakin perheelliseksi tultu ja parisuhteissa, mutta silti pidetään yhteyttä.

No ei kyllä kannata automaattisesti sitä kaverin puolisoa ja parisuhdetta syyttää, voi olla sen teidän kaverin ihan oma valinta lopettaa yhteydenpito. Mun mies teki saman. Lopetti pitkäaikaisen harrastuksen ja muutkin tekemiset kavereiden kanssa, kaveritkin lähinnä sieltä harrastusporukasta. Äijät syytteli minua (juorut liikkui), etten päästä miestäni lähtemään. Multa kyseltiin välillä muka vitsillä, että saiskos "Pekka" luvan tulla. Paljastuikin pohjimmiltaan kotihiireksi, joka ennen oli vain roikkunut mukana ja parisuhteen ja myöhemmin lasten varjolla sai syyn jättäytyä kaikesta pois. Minä taas patistelin häntä menemään ja olin hiukan järkyttynyt, että tuosta noin vaan jättää harrastuksen ja kaverit. Ei kuitenkaan ollut miestä kertomaan kavereille totuutta, vaan antoi heidän olla siinä uskossa, että minä en päästä.

Vierailija
40/53 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tuntemistani pariskunnista hempeilee somessa ovat ihan oikeasti sellaisia. Sitten taas juovat viinaa ja muita päihteitä, sitten on taas maailmanmeno toisenlainen. Sitten tehdään lasuja omista lapsista ja tapellaan ja riehutaan.

Sitten hetki hiljaisuutta ja taas ihana pusipusipäivitys "sä olet mulle se oikea"

#love4ever

#vaikeuksistavoittoon

#lovehurts

Aha, sulla sitten tuollaiset piirit. Ei mulla.