Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhdellä kerralla syödä niin paljon, että siihen voi menehtyä? Olen ahminut tänään.

Vierailija
14.03.2023 |

Nyt on vatsa kipeä ja melkein oksettaa.
Verensokerit on varmaan taivaissa ja vatsa on iso kova pallo.
Olen syönyt tänään;

- ison kauraleivän reilulla kermajuustolla
- kebab ranskalaisilla + pieni limsa
- kaksi lautasellista makkarakastiketta ja perunoita
- rullakebab kokonaan
- puolikkaan sipsipussin (iso pussi) + dippiä
- suklaisia vohvelikeksejä jokusen 10 kpl
- Fazerin keskikokoisen vadelmasuklaalevyn

Enempää ei napa vedä. Huh.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on kyllä aika hyvä setti. En oikein ymmärrä miten edes pystyit tuohon. Ja miksi? Eikö jossain vaiheessa tullut jo paha olo?

Mutta eiköhän olo viimeistään huomenna parempi!

Vierailija
2/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkävuosina ihmisiä koli siihen että söivät kerralla liikaa.

Lapsia kuoli, kun menivät omin päin syömään hautumassa ollutta puolikypsää puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa ja oon kaiken lisäksi sairas ja siihen lohtusöin ja elämän vaikeuksiin. Söin ensin neljä maksamakkararuikkaria. Kaksi palaa kinkkupiirakkaa. Palan juustokakkua. Omenan ja appelsiinin. Viisi suklaakonvehtia. Pepsimaxia. Kauhea olo.

Vierailija
4/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi on kyllä aika hyvä setti. En oikein ymmärrä miten edes pystyit tuohon. Ja miksi? Eikö jossain vaiheessa tullut jo paha olo?

En tiedä itsekään, että miten pystyin ja miksi ihmeessä. Meni vaan ihan överiksi.

Tuli vähän huono olo tuon rullakebabin jälkeen..

En oikeasti tiedä. Kai minulla on syömishäiriö tai siis onkin. -ap

Vierailija
5/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon kuole, mutta pytty sulla saattaa mennä tukkoon 💩💩💩💩💩

Vierailija
6/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkävuosina ihmisiä koli siihen että söivät kerralla liikaa.

Lapsia kuoli, kun menivät omin päin syömään hautumassa ollutta puolikypsää puuroa.

Nälkävuosina syötiin pettua. Männyn alkaloidit tuhosi maksan hitaasti ja henkilö haisi.

Nälkävuosina lehmän kuolemaa surtiin enemmän kuin lapsen kuolemaa.

Vierailija
7/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kuole jos nuo on syöty koko päivän aikana. Kyllä luulen että oksennat ennen kuin vatsalaukku repeää :)

Vierailija
8/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siis käy aina näin elämän kriiseissä. Tai ainakin tähän saakka on käynyt, että kun masennuin ja asiat ovat vähän sekaisin, sekä on sydänsuruja ollut niin alan ahmimaan ja lihon aivan helvetisti.

Sitten toivun ja laihdun aivan helkkaristi kunnes tulee taas uusi kriisi.

En minä tajua tätä. Enkä tiedä miksi tämä aina toistuu. Lihonut olen nyt niin paljon, että varaa ei olisi enää yhtään siihen. -ap

Vierailija
9/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös eläimiäkin kuole ähkyyn?

Vierailija
10/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko demari heillehän tua on pääsy vaatimus puolueeseen ja ay toimintaan. aito demari ei koskaan omia rahojaan tuhlaa ruokaan, juomaan eikä asumiseen autot ja pyörät  ilmanmuuta kuuluu jäsenkirjaan.  

Vierailija
11/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuningas kuoli kertamässäilyyn. Sori, en muista kuka se oli, mutta älä huoli, tuskin tolla vielä veiviäs heität.

Verensokerit kyllä kiljuu kauhusta ja huono olo tulee.

Vierailija
12/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään, että miten pystyin ja miksi ihmeessä. Meni vaan ihan överiksi.

Ruokasuunnitelma on että syö tarpeeksi 3-4 tunnin välein. Keitä vaikka kerralla paljon perunoita joita voi sitten paistaa myöhemmin.

Tee keittoja. Jos et vielä osaa laittaa ruokaa, on aika opetella.

Vierailija
13/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tohon kuole, mutta pytty sulla saattaa mennä tukkoon 💩💩💩💩💩

Ennemminkin iskee järkyttävä ummetus ja vatsakivut. Kiva siinä sitten yrittää saada pommia ulos persiistä.

Vierailija
14/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi osallistua erilaisiin ruokahaasteisiin BeardMeetsFood nimisen suursyömärin tavoin:

THE ULTIMATE INDIAN BANQUET CHALLENGE | 12,000 CALORIES

THIS CHALLENGE HAS BEEN FAILED 70 TIMES! | 13TH BBQ'S HAWG DAWG SCRAMBLE

Hän sattuu olemaan täysin normaalipainoinen kaveri ruokailutavoista huolimatta.

Vierailija
15/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kuningas kuoli kertamässäilyyn. Sori, en muista kuka se oli, mutta älä huoli, tuskin tolla vielä veiviäs heität.

Verensokerit kyllä kiljuu kauhusta ja huono olo tulee.

Ruotsin Aadolf Fredrik, 175: Ensin hummeria, kaviaaria, silakoita, hapankaalia, shampanjaa. Jälkiruoaksi 14 laskiaispullaa. Henki läks!

Vierailija
16/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ahmimista nuorena aikuisena. Olin hoikka ja liikunnallinenkin, mutta vartalonkuva oli ihan vääristynyt. Pystyin ahmimaan aivan järkyttäviä määriä ruokaa kerralla pieneksi naiseksi. Yleensä otin illalla ummetuslääkettä ja seuraavana päivänä maha tyhjeni sillä....

Mutta joo. Vanhoista päiväkirjoista luin että yksi päivä olin syönyt ison pizzan, cokiksen, kaksi jätti pussia karkkia, berliininmunkin, 4kpl bebe-leivoksia, aino suklaajäätelöpaketin ja annoksen kiinalaista ruokaa (paistettua riisiä).

Aivan jäätävä määrä ruokaa.

Pystyn kyllä edelleen syömään esim.ison rullakebabin tuosta nuin vain yhdeltä istumalta ja limukan päälle. Ja kokoa löytyy 156cm 46kg.

Vierailija
17/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuole mutta älä enää syö

Vierailija
18/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ahmia, voi mennä vaikka ohutsuoli tukkoon. Minulle riitti paketillinen 2 riviä dominokeksejä niin jouduin terveyskeskuksesta sairaalaan kipulääketiputukseen ja odottelemaan että tukos lähtee eteenpäin. Sairaanhoitaja sanoi että on tänne aiemmin uusien perunoiden ahmimisen jälkeenkin tultu samasta syystä. Tukokset voivat pahimmillaan johtaa leikkauspöydälle suolenlyhennykseen.

Vierailija
19/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokasuunnitelma on että syö tarpeeksi 3-4 tunnin välein. Keitä vaikka kerralla paljon perunoita joita voi sitten paistaa myöhemmin.

Tee keittoja. Jos et vielä osaa laittaa ruokaa, on aika opetella.

Voi voi...

Et sinä paljoa taida ahmimisesta tietää, onneksi.

Voin syödä tarpeeksi mutta syön sitten lisää ja lisää.

Jos keitän perunoita, voin syödä ne kaikki.

Ruokaa osaan tehdä kyllä ja olen siinä hyväkin.

Ainoa mikä tähän auttaa on itsekuri ja päätös pysyä kaidalla tiellä. Ilman sitä impulssia ja itsekuria en onnistu pysymään aisoissa. Tarvitsen itseltäni apua..

Tärkeää olisi se, että jätän myös sokerin ja runsaat höttöhiilarit aivan ensimmäisen pois.

Täytyy alkaa taas olemaan aikuinen itselleen. Välillä vaan luovutan ja kaikki vaan leviää. -ap

Vierailija
20/23 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran kesälomalla täysihoitolassa. Illalla oli rosvopaistia. Yksi rouva otti lautaselleen noin kilon palan paistia. Satuin istumaan siinä lähellä ja varoittelin häntä ja sanoin, että tuosta ei taida kovin hyviä seurauksia tulla. Hän halusi ahtaa koko lihan kerralla, kun oli maksanutkin. Aamulla ambulanssi haki rouvan. En tiedä miten kävi, mutta huonossa jamassa oli ollut.