Mikä teitä väsyttää?
Kommentit (41)
Ruoka. Just otin pullakahvin ja meinaan nukahtaa työtuoliini. Sama homma joka aterian jälkeen.
Monotonisesti jaarittelevat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Masennus. Parhaillaan menee 18-20h päiväst sängys.
Nukutko tuon ajan vai surffaatko myös netissä? Saatko masennukseen apua?
Jokapäiväiset ja toistuvat rutiinit.
Krooninen sairaus, joka aiheuttaa väsymystä. Sitten masennun siitä kun olen aina niin väsynyt ja se masennus aiheuttaa lisää väsymystä. Aikamoinen noidankehä.
Eniten väsyttää kaikki. Aivan kaikki.
alhainen ferritiinitaso. onneksi kävin mittauttamassa ja syön nyt rautaa.
Henkisesti väsyttää muistisairas omainen ja hänen asioidensa hoitaminen, ruumiillisesti omat krooniset sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
MS-taudista johtuva fatiikki ja vaihdevuodet! Ei saatana, en edes muista mitään, olen niin paskana. Tänään olen jaksanut hädin tuskin liikuttaa sängyssä kättäni. Jumalan kiitos ei tarvitse käydä töissä.
Mäsä-kohtalontoveri täällä. Paljon voimia, fatiikki sucks!
On niin kuuma kun aurinko on paistanut eteläikkunaan koko päivän ja makaan sohvalla sen ikkunan edessä.
Minuakin väsyttää MS-taudin fatiikkioire.
Elän liikunnan, levon ja ruokavalion suhteen terveellisesti, olen päihteetön, otan MS-lääkkeet säännöllisesti ja veriarvonikin ovat kautta linjan hyvät. Silti väsyn helpommin kuin muut. Tämä sairaus elää omaa elämäänsä eikä sille voi mitään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
On niin kuuma kun aurinko on paistanut eteläikkunaan koko päivän ja makaan sohvalla sen ikkunan edessä.
Ymmärrän ei siitä aurinkoiselta sohvalta voi nousta. Suosittelen vesipulloa ja päivätorkkuja jatkossa. Kivasti hikoilee siinä sohvalla, ehkä olutta?
Pms laiskuus/lamaantuminen. Täysi vastakohta eilisestä, jolloin mussa oli virtaa ku pienessä kylässä. Tänään ei oo energiaa mihinkään. Harmittaa tylsistyä kotona ja harmittaa kun ei jaksa lähteä muiden seuraan 🤦🏼 Onneksi tää menee kyllä ohi.
Masennus. Parhaillaan menee 18-20h päiväst sängys.