Mikä teitä väsyttää?
Kommentit (41)
Tämä palsta.
Pitää varmaan lopettaa seuraaminen.
MS-taudista johtuva fatiikki ja vaihdevuodet! Ei saatana, en edes muista mitään, olen niin paskana. Tänään olen jaksanut hädin tuskin liikuttaa sängyssä kättäni. Jumalan kiitos ei tarvitse käydä töissä.
Vaihdevuodet, anemia, ikuinen rahanpuute, rankka työ jne. Tänään ajattelin, en enää jaksa. En kertakaikkiaan.
Alle 8 tunnin unet. Vannon, että jos herään ilman herätyskelloa, se tapahtuu AINA noin 8 h unien päästä.
Kaikki, koko paska hallitus ja yhteiskunnan tila
Sain puolisen vuotta sitten aika pahan aivoverenvuodon, ja sen toi mukanaan pahan väsymyksen. Iltaisin puhekin on ihan puuroutunutta.
Vierailija kirjoitti:
MS-taudista johtuva fatiikki ja vaihdevuodet! Ei saatana, en edes muista mitään, olen niin paskana. Tänään olen jaksanut hädin tuskin liikuttaa sängyssä kättäni. Jumalan kiitos ei tarvitse käydä töissä.
Voimia, tajuan. Itellä yks toinen neurologinen sairaus enkä juuri nuku ja hormonaalista ongelmaa hoidetaan e-pillerillä mistä tulee vaihdevuosimaisia oireita. Saikku-"kuntoutus"-rumbassa itse. Tää on taas niin helvettiä että aika toivoton olo on. Kun työkykyinen en ole, oon varmaan loppuelämäni tässä löysässä hirressä eri viranomaisten armoilla.
Fibromyalgia ja jumalattomat kivut, joita tää talvi pahentaa.
Burn-out, josta ei tunnu pääsevän irti.
Väsyneet jutut