Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi tyhjään ja masentuneeseen oloon?

Vierailija
14.03.2023 |

Joka päivä olo on tosi tyhjä ja surullinen, vaikka kaiken pitäisi olla hyvin. Elämä ei oikeastaan tunnu miltään. Olen tosi yksinäinen. Voiko elämä tosiaan loppua kolmekymppisenä(tosin ei se ehtinyt alkaa missään vaiheessa). Miten jaksaa tätä? Miten löytää iloa ja jaksamista taas?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on samanlainen olo. Meni niin pahaksi, että kävin lääkärillä. Sain sairauslomaa pari viikkoa ja lääkityksen lähinnä nukkumista tukemaan.

On vaan niin tyhjä olo, mistään ei saa mitään iloa ja työ vie kaiken energian. Minulla on muutama ystävä, mutta eipä heistäkään elämänsisällöksi ole. Puolison haluaisin, mutta en sellaista tulee löytämään, se on tullut selväksi sinkkuvuosien aikana.

Olen jo yli viisikymppinen ja tuntuu, että elämällä ei ainakaan minulle ole mitään annettavaa enää. Sinnittelen siihen asti, että nuorempi lapsi saa toisen asteen käytyä...

No mitä enää odotat, K-Raudasta saa köyttä.

Vierailija
82/82 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman sisimmän tutkiskelu, mistä olotila juuri sinun kohdallasi johtuu. Sen kun ymmärrät, alat nähdä myös ratkaisut.

Tämä on se oikea vastaus.

Jokaiselle ne tarpeet ovat erit, mutta vain se henkilö itse voi löytää syyn omaan masentuneisuuteen ja siihen ratkaisut, jos siis on sille avoin.

Negatiivinen ja pessimisti henkilö taas ei suostu edes ajattelemaan moista, vaan mielummin märehtii huonossa olossaan.

Tätä vastausta on ihan turha alapeukuttaa, koska tämä pitää paikkaansa. Masentunut on vain niin alamaissa, ettei pysty sitä hyväksymään, mutta näin se on.

Toivottavasti jokainen masentunut pystyy kuitenkin voimaan joku päivä paremmin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla