Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna suuseksiä vaikka haluaisin

Vierailija
14.03.2023 |

Mies välttelee suuseksin antamista ja minä taas annan hänelle suuseksiä paljon.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelemisen ajatellaan aina perustuvan tunteisiin mutta se sellainen ajatus on vähemmän järkevää. Rakasteleminenhan on fiksuinta mitä nussiessa voi tehdä. Se tekee kaikilla tasoilla ihmisille aina vain niin hyvää että lempimiseen antautuminenhan on oikeastihan aina fiksua kun rakasteleminen tai sen ajatteleminenkin on jo itsessään on aina energiaa.

Vierailija
22/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, nuolla nyt toisten kusivärkkejä, pahimmassa tapauksessa vielä paskakin haisee. Vähemmästäkin halut lopahtaa. Mutta olen reilu, ei minuakaan tarvitse imeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat, meillä taas ei saa nuolla niin useasti kuin haluaisin.

M45

Vierailija
24/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pimppi joko haisee tai maistuu kamalalle. Itse en ainakaan pydtyisi nauttimaan jos toinen antaisi monen vuoden jälkeen nuolentaa kun tietäisin että ällöttää häntä.

Vierailija
25/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseko pillusi kuolelle turskalle. Jos näin on niin sitten ei mikään ihme !

Vierailija
26/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä huuto, kun nainen jää seksissä ilman jotain.

Voisiko mies vaatia anaalia samoilla oerusteilla?

Vierailija
27/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan sen noinkin ajatella, mutta mun mielestä tää on monimutkaisempi ongelma. Olen siis alkuperäisen kommentin laittaja. En ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa en nykyisen enkä aikaisempien. Oman käden onnikin löytyi vasta muutama vuosi sitten. Siis nykyinen mies tietää tästä. Olen ollut ihan tyytyväinen seksielämään aikaisemmin, kun en paremmasta tienny. Nyt seksi tuntuu turhauttavalta, kun en saa siitä mitään irti. Haluaisin kovasti saada orgasmin mieheni kanssa. Olen tehnyt paljon, että mieheni nauttisi seksistä ja toivoisin, että hän tekisi samoin minulle. En sano, että suuseksi olisi mikään oikotie onneen, mutta haluaisin sitä kokeilla. Toivon, että hän olisi kiinnostuneempi minun nautinnostani.

En oo kyllä koskaan tajunnu tota ajattelumaailmaa, et ei voi tehdä, jos toinen ihan erikseen pyytää tai haluaa jotain. Mutta yleistä se on.

Vaikka oliskin hyvää seksiä, niin voihan sitä kokeilla kaikenlaista, jos se olisikin sen myötä vielä parempaa. Tai jos ei, niin sekin olis kokeiltu ainakin.

Varmaan turhauttavaa sekin jos oot itse yrittänyt tehdä asioita, että toinen nauttisi niin kyllähän se homma toimii molemmin puolin tekemällä.

Tolla menolla yhteiset seksihommat tulee loppumaan ennen pitkää ja sun on ite hoideltava hommat jos mies ei sen eteen tee mitään. Valitettavasti.

Eihän se sit oikeen sytytä jos jo valmiiksi tietää ettei ihan maaliin mene eikä toinen voi tehdä niin kuin pyydetään.

Luulisi, että miehet olisi valmiimpia enemmänkin tekemään seksielämän eteen ja siihen, että nainen pysyis tyytyväisenä ja haluaisi seksihommia. Kai niitäkin on, harvassa.

Palstan miehethän täällä kyllä juttujen mukaan on nuolemisen guruja ja oppineet täydellisen vaimon tyydytyksen ajatuksia lukemalla ja kaikki saa aina :D Et siinä mielessä ei ap:n kannata vaipua epätoivoon, et kyllä miehetkin oppii. Siis jos jaksat odottaa ;)

Tuolla ylempänä oleva "naapurin Makella" nuolettamisen uhkailu oli ehkä huonoin juttu ikinä. Jos jollekin tulee mieleen sanoa et "jos sä et tee niin menen naapurilla nuolettamaan" ni ei voi parisuhteelta muutenkaan odottaa paljon. Olishan sitä voinut sit panna "maken" kanssa jo alunperinkin jos ei tyypillä ole niin väliä.

Ehkä epäseksikkäintä ikinä. Kaikkee sitä..

Oho en ollutkaan kirjautuneena, kun tuota kommenttia kirjoitin.

N47

WAU! 

Kiva että kerroit.

Vierailija
28/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität tosissasi että mies jää ilman orgasmia ilman anaalia kuten moni nainen jää ilman suuseksiä?

Orgasmi orgasmista.

Ap:lle sanoisin, että älä hyväksy orgasmien epätasapainoa. Sano miehellesi, että sinunkin täytyy saada tyydytys seksistä tai seksiä ei ole.

Vierailija
29/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität tosissasi että mies jää ilman orgasmia ilman anaalia kuten moni nainen jää ilman suuseksiä?

Orgasmi orgasmista.

Ap:lle sanoisin, että älä hyväksy orgasmien epätasapainoa. Sano miehellesi, että sinunkin täytyy saada tyydytys seksistä tai seksiä ei ole.

Orgasmi orgasmista? Mikäs naistenvihaaja sinä olet, ainakin minun vaimoni orgasmit vähenisivät viidesosaan nykyisestä tuollaisella periaatteella...

Vierailija
30/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei anna suuseksiä?! Mun mies rakastaa nuolla mun p*llua. Tekis sitä vaikka tuntitolkulla.

Vierailija
31/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei anna suuseksiä?! Mun mies rakastaa nuolla mun p*llua. Tekis sitä vaikka tuntitolkulla.

Sellainen, joka on oikeasti kiinnostunut enemmän miehistä. Viriilit heteromiehet rakastaa pillun nuolemista ja pillua kaikissa muodoissa.  Pillu on aina miehessä ja ykkönen.  Naisen kakkosta ei välttämättä edes kaipaa tai halua. 

Vierailija
32/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kukaan on tollasta väittänyt?

Paitsi sinä rakas kultabuudeli.

Vierailija
33/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ap on täällä valittaa ja ulista asiasta. Vedä tarvittavat johtopäätökset tilanteesta itse ja toimi sen mukaisesti.

1. Joko hyväksyt tilanteen ja sopeudut siihen

2. Eroat ja etsit miehen, joka haluaa nuolla pilluasi.

3. Menet vieraisiin nuoletuttamaan pilluasi.

Taas yksi uusavuton ihminen, joka ei kykene itse ratkaisemaan ongelmaansa.

Vierailija
34/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan perusmieheltä. Kun naiselle tulee ikää 30 vuotta, niin sen jälkeen miestä ei kiinnosta olla suuseksissä kuin saamapuolella.

Vierailija
35/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole se sama vanha tarina taustalla:

AP on ollut jo pitkään parisuhteessa, ja väistämättömästi ajan mukana tuleva kyllästyminen puolisoon on astunut mukaan suhteeseen, seksi mukaan lukien.

AP on jo mielessään pohtinut eroamista pidemmän aikaa, ja hakee nyt täällä ajatuksilleen tukea. Pimpin nuolemattomuus on vain se jäävuoren huippu siinä yleiskyllästymisen isossa möykyssä.

Ihmiset ovat niin kertakaikkiaan erilaisia. Edesmenneessä, erittäin niukkaseksisessä avioliitossani minulla ei ollut mitään asiaa mihinkään mikä viittasi pimpin nuolentaan. Itse pidin ja pidän edelleen suuseksistä, niin saavana kuin antavana. Ehkä seuraavassa elämässä....

Vierailija
36/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on oikeus sanoa ei.

Vierailija
37/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista rakentavista ehdotuksista. Muut jätän omaan arvoonsa. Sain rohkeutta ottaa asian puheeksi mieheni kanssa ja nyt on tulossa muutosta asiaan. Olen niin iloinen. Naurattaa kyllä se naapurin Makella uhkailu, kun tässä naapurissa asuu lähes satavuotias ukko. No enhän voi tietää minkälainen super suihinottaja hän on.

Vierailija
38/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, suuseksi ei satuta sen antajaa, ei tuota kipua kuten anaali saattaa tehdä hyvinkin. Ei miehellä ole oikeutta satuttaa naista, koska se kiihottaa häntä, tai ylipäänsä muutenkaan.

Vierailija
39/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikista rakentavista ehdotuksista. Muut jätän omaan arvoonsa. Sain rohkeutta ottaa asian puheeksi mieheni kanssa ja nyt on tulossa muutosta asiaan. Olen niin iloinen. Naurattaa kyllä se naapurin Makella uhkailu, kun tässä naapurissa asuu lähes satavuotias ukko. No enhän voi tietää minkälainen super suihinottaja hän on.

Hyvä että tilanteeseen on tulossa muutosta. Toivottavasti se muutos näkyy myös käytännössä, vuoden päästäkin.

Vierailija
40/63 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että muutos näkyy myös käytännössä ja viidenkin vuoden päästä. Helppo on varmaan palata samaan mitä ollut ennenkin , mutta nyt on keskusteltu asiasta hyvässä hengessä. Se on hyvä alku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän