Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna suuseksiä vaikka haluaisin

Vierailija
14.03.2023 |

Mies välttelee suuseksin antamista ja minä taas annan hänelle suuseksiä paljon.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat? Jos mies ei viitsi haluta tyydyttää sinua ja antaa sinulle nautintoa, niin miksi vaivaudut miehen puolesta. Miestä ei kiinnosta sinun halusi. 

Vierailija
2/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäki ihmettelen, että miksi annan. Mun vaatimukset seksin suhteen noussu iän myötä ja enää ei huvita antaa yksipuolisesti. Mietin vaan, että oisko asetelmaa mahdollista muuttaa tässä suhteessa? Oltu yli 20 vuotta yhdessä. Oon yrittänyt kertoa toiveistani, mutten ainakaan vielä saanut vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei jostain syystä pidä siitä? Jos näin on, voi sitä olla vaikea muuttaa.

Vierailija
4/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mäki ihmettelen, että miksi annan. Mun vaatimukset seksin suhteen noussu iän myötä ja enää ei huvita antaa yksipuolisesti. Mietin vaan, että oisko asetelmaa mahdollista muuttaa tässä suhteessa? Oltu yli 20 vuotta yhdessä. Oon yrittänyt kertoa toiveistani, mutten ainakaan vielä saanut vastakaikua.

Miehenä sanoisin, että kyllä vanha koira oppii vielä uusia juttuja. Perustelet vain hyvin ja houkuttelet vaikka, että saa parempaa seksiä kun sinäkin nautit.  Jos ei sekään auta, niin käytä mustasukkaisuuskorttia ja vihjaa, että naapurin make olisi kyllä halukas.......

Vierailija
5/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että kyllä vanha koira oppii vielä uusia juttuja. Perustelet vain hyvin ja houkuttelet vaikka, että saa parempaa seksiä kun sinäkin nautit.  Jos ei sekään auta, niin käytä mustasukkaisuuskorttia ja vihjaa, että naapurin make olisi kyllä halukas.......

Näin sivusta kommentoiden sanon vaan että ainakin meillä jos kumpi tahansa alkaisi vihjailla vieraiden panemisella jos ei saa tahtoaan läpi niin aika pitkään saisi viettää sen jälkeen aikaa oman käden kanssa.

Vierailija
6/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin asiassa on jännä kaksois-standardi, kaksinaismoraali siis.

Miehelle on ihan soveliasta sanoa että jos ei pimpinnuolenta kiinnosta, niin naapurin Makea kiinnostaa. Koska miehen tulee olla aina valmis, mitä tahansa seksiin liittyvää nainen sitten ehdottaakaan, muuten mies on nettirunkkari- piilohomo- vässykkä.

Sen sijaan jos mies ilmoittaa vaimolleen että jos ei sinua suihinotto sytytä niin naapurin Irmaa kyllä sytyttää, niin mies on yksiselitteisesti sika joka pakottaa naisen uhkailemalla ja painostamalla sellaiseen jota nainen ei halua.

Vierailija
7/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh on kyllä outo mies. Mitään muuta mukavaa en tiedä, muuta kuin pillun nuoleminen Hitto miten mahtava nähdä nainen haarat levällään odottamassa pillun nuolemista, samantien orkku tulee kun miettiikinn näkymää

Vierailija
8/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin asiassa on jännä kaksois-standardi, kaksinaismoraali siis.

Miehelle on ihan soveliasta sanoa että jos ei pimpinnuolenta kiinnosta, niin naapurin Makea kiinnostaa. Koska miehen tulee olla aina valmis, mitä tahansa seksiin liittyvää nainen sitten ehdottaakaan, muuten mies on nettirunkkari- piilohomo- vässykkä.

Sen sijaan jos mies ilmoittaa vaimolleen että jos ei sinua suihinotto sytytä niin naapurin Irmaa kyllä sytyttää, niin mies on yksiselitteisesti sika joka pakottaa naisen uhkailemalla ja painostamalla sellaiseen jota nainen ei halua.

Tämän ehdottaja oli mies. Yksittäinen mies. Seuraava kommentoija oli heti eri mieltä eikä varmasti ole ainut. Kukaan ei väittänyt ketään siaksi ennen sinua.

Vierailija
9/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sen noinkin ajatella, mutta mun mielestä tää on monimutkaisempi ongelma. Olen siis alkuperäisen kommentin laittaja. En ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa en nykyisen enkä aikaisempien. Oman käden onnikin löytyi vasta muutama vuosi sitten. Siis nykyinen mies tietää tästä. Olen ollut ihan tyytyväinen seksielämään aikaisemmin, kun en paremmasta tienny. Nyt seksi tuntuu turhauttavalta, kun en saa siitä mitään irti. Haluaisin kovasti saada orgasmin mieheni kanssa. Olen tehnyt paljon, että mieheni nauttisi seksistä ja toivoisin, että hän tekisi samoin minulle. En sano, että suuseksi olisi mikään oikotie onneen, mutta haluaisin sitä kokeilla. Toivon, että hän olisi kiinnostuneempi minun nautinnostani.

Vierailija
10/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy onnenlahjat tasan. Itte en ole 20 vuoden aikana suihinottoa saanut mutta vaimolle sanoin että jos en saisi nuolla aina kun haluan ois ero lähellä. Onneksi saan ja väh kerran viikkoon nuolen orkun hänelle

Vierailija
11/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selkeästi ymmärrä sun nautinnon merkitystä. Seksi nyt ei vaan toimi yhteen suuntaan.

Vierailija
12/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh on kyllä outo mies. Mitään muuta mukavaa en tiedä, muuta kuin pillun nuoleminen Hitto miten mahtava nähdä nainen haarat levällään odottamassa pillun nuolemista, samantien orkku tulee kun miettiikinn näkymää

Vai että et mitään muuta mukavaa tiedä?

Mahtaa sulla olla ankea ja yks toikkoinen elämä....

Vierailija
13/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän saisin positiivisella tavalla miehen kiinnostumaan suuseksistä? Alkaa kyllä olemaan vitutuskäyrä niin korkealla, että mielessä on uhkailu ja kiristys. En kyllä usko, että uhkailu ja kiristys johtaisi toivottuun lopputulokseen.

Vierailija
14/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sen noinkin ajatella, mutta mun mielestä tää on monimutkaisempi ongelma. Olen siis alkuperäisen kommentin laittaja. En ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa en nykyisen enkä aikaisempien. Oman käden onnikin löytyi vasta muutama vuosi sitten. Siis nykyinen mies tietää tästä. Olen ollut ihan tyytyväinen seksielämään aikaisemmin, kun en paremmasta tienny. Nyt seksi tuntuu turhauttavalta, kun en saa siitä mitään irti. Haluaisin kovasti saada orgasmin mieheni kanssa. Olen tehnyt paljon, että mieheni nauttisi seksistä ja toivoisin, että hän tekisi samoin minulle. En sano, että suuseksi olisi mikään oikotie onneen, mutta haluaisin sitä kokeilla. Toivon, että hän olisi kiinnostuneempi minun nautinnostani.

En oo kyllä koskaan tajunnu tota ajattelumaailmaa, et ei voi tehdä, jos toinen ihan erikseen pyytää tai haluaa jotain. Mutta yleistä se on.

Vaikka oliskin hyvää seksiä, niin voihan sitä kokeilla kaikenlaista, jos se olisikin sen myötä vielä parempaa. Tai jos ei, niin sekin olis kokeiltu ainakin.

Varmaan turhauttavaa sekin jos oot itse yrittänyt tehdä asioita, että toinen nauttisi niin kyllähän se homma toimii molemmin puolin tekemällä.

Tolla menolla yhteiset seksihommat tulee loppumaan ennen pitkää ja sun on ite hoideltava hommat jos mies ei sen eteen tee mitään. Valitettavasti.

Eihän se sit oikeen sytytä jos jo valmiiksi tietää ettei ihan maaliin mene eikä toinen voi tehdä niin kuin pyydetään.

Luulisi, että miehet olisi valmiimpia enemmänkin tekemään seksielämän eteen ja siihen, että nainen pysyis tyytyväisenä ja haluaisi seksihommia. Kai niitäkin on, harvassa.

Palstan miehethän täällä kyllä juttujen mukaan on nuolemisen guruja ja oppineet täydellisen vaimon tyydytyksen ajatuksia lukemalla ja kaikki saa aina :D Et siinä mielessä ei ap:n kannata vaipua epätoivoon, et kyllä miehetkin oppii. Siis jos jaksat odottaa ;)

Tuolla ylempänä oleva "naapurin Makella" nuolettamisen uhkailu oli ehkä huonoin juttu ikinä. Jos jollekin tulee mieleen sanoa et "jos sä et tee niin menen naapurilla nuolettamaan" ni ei voi parisuhteelta muutenkaan odottaa paljon. Olishan sitä voinut sit panna "maken" kanssa jo alunperinkin jos ei tyypillä ole niin väliä.

Ehkä epäseksikkäintä ikinä. Kaikkee sitä..

15/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä koskaan tajunnu tota ajattelumaailmaa, et ei voi tehdä, jos toinen ihan erikseen pyytää tai haluaa jotain. Mutta yleistä se on.

Vaikka oliskin hyvää seksiä, niin voihan sitä kokeilla kaikenlaista, jos se olisikin sen myötä vielä parempaa. Tai jos ei, niin sekin olis kokeiltu ainakin.

Varmaan turhauttavaa sekin jos oot itse yrittänyt tehdä asioita, että toinen nauttisi niin kyllähän se homma toimii molemmin puolin tekemällä.

Tolla menolla yhteiset seksihommat tulee loppumaan ennen pitkää ja sun on ite hoideltava hommat jos mies ei sen eteen tee mitään. Valitettavasti.

Eihän se sit oikeen sytytä jos jo valmiiksi tietää ettei ihan maaliin mene eikä toinen voi tehdä niin kuin pyydetään.

Luulisi, että miehet olisi valmiimpia enemmänkin tekemään seksielämän eteen ja siihen, että nainen pysyis tyytyväisenä ja haluaisi seksihommia. Kai niitäkin on, harvassa.

Palstan miehethän täällä kyllä juttujen mukaan on nuolemisen guruja ja oppineet täydellisen vaimon tyydytyksen ajatuksia lukemalla ja kaikki saa aina :D Et siinä mielessä ei ap:n kannata vaipua epätoivoon, et kyllä miehetkin oppii. Siis jos jaksat odottaa ;)

Tuolla ylempänä oleva "naapurin Makella" nuolettamisen uhkailu oli ehkä huonoin juttu ikinä. Jos jollekin tulee mieleen sanoa et "jos sä et tee niin menen naapurilla nuolettamaan" ni ei voi parisuhteelta muutenkaan odottaa paljon. Olishan sitä voinut sit panna "maken" kanssa jo alunperinkin jos ei tyypillä ole niin väliä.

Ehkä epäseksikkäintä ikinä. Kaikkee sitä..

Oho en ollutkaan kirjautuneena, kun tuota kommenttia kirjoitin.

N47

Vierailija
16/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän saisin positiivisella tavalla miehen kiinnostumaan suuseksistä? Alkaa kyllä olemaan vitutuskäyrä niin korkealla, että mielessä on uhkailu ja kiristys. En kyllä usko, että uhkailu ja kiristys johtaisi toivottuun lopputulokseen.

Jos lähtökohdat on noin huonot, niin ei ole mitään hävittävää. Oma vaimoni olisi lempannut minut pihalle vähemmästäkin. Munattomilla miehillä mitään tee. Meille ei olisi ollut vaihtoehtoa jättää vaimo tyydyttämättä. Seksi olisi loppunut siihen. Parisuhteessa ei ole mitään tekösyitä jättää vaimo tyydyttämättä, ei kyllä toisinkaan päin. 

17/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtökohdat on noin huonot, niin ei ole mitään hävittävää. Oma vaimoni olisi lempannut minut pihalle vähemmästäkin. Munattomilla miehillä mitään tee. Meille ei olisi ollut vaihtoehtoa jättää vaimo tyydyttämättä. Seksi olisi loppunut siihen. Parisuhteessa ei ole mitään tekösyitä jättää vaimo tyydyttämättä, ei kyllä toisinkaan päin. 

No nyt alkaa olla asiaa.

N47

Vierailija
18/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisithan mukavassa hengessä kertoa, että olet löytänyt uusia puolia kropastasi ja tuntuu, että olet vasta nyt puhkeamassa seksuaalisuutesi kukkaan ja haluaisit yhdessä kehittää teidän seksistä vielä nautinnollisempaa ja harjotella mikä tuntuu yhdessä tehden parhaalta.

Vierailija
19/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna naiselleen suuseksi ja vielä ihmetellään, ettei nainen saa orgasmia.  Sitten ei vielä  kehtata vaatia sitä mieheltä, ettei mies rassukka vaan  pahoita mieltään.  Uskomatonta touhua. Mieheltä olisi pitänyt vaatia heti suhteen alussa, jos miehellä olisi ollut halu päästä naimaankin.  Joko tai eikä mitään lässytystä. 

Ihme ettei mieheltä tai naiselta voi enää parisuhteessa vaatia mitään??? Taitaa kaikki olla pilattuja, seksuaaliterapeutteja myöten,  vapaalla kasvatuksella missä ei ole koskaan vaadittu mitään.  Sitten ei enää muuta olekaan kuin mielenterveysongelmia.  Lapsellekaan ei sanota, että puetko päälle vaan pue päälle.  Siten miehelle sanotaan, että nuole ole hyvä. 

Vierailija
20/63 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa..noinko vain ois? pahasanoo aina: mistä tykkää ja tykkää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme