Mia 26v: Kukaan ei ota töihin somistamaan näyteikkunoita vintage-tyyliin - miksi?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009260643.html
Mia 26v haluaisi somistaa näyteikkunoita vintagegtyylillä, nukkuu päivät pitkät eikä jaksa panostaa.
Onko oikein, että yhteiskunta tukee tällaista elämää?
Onko työnantajan velvollisuus tarjota sellaista työtä, mille olisi twkijöitä, mutta ei välttämättä kysyntää?
Kommentit (44)
Kukaan ei ottanut minua töihin poppamuoriksi. Olisin oikein hyvä lukemaan kaikenlaisia loitsuja ja tekemään muita temppuja. Huonompi homma, kun satuin syntymään monta sataa vuotta liian myöhään näihin hommiin. Hyvä kuitenkin se, että nykyään ei sentään polteta roviolla.
Autistilla voi olla haastavaa löytää yleensä yhtään mitään työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ottanut minua töihin poppamuoriksi. Hyvä kuitenkin se, että nykyään ei sentään polteta roviolla.
Autistilla voi olla haastavaa löytää yleensä yhtään mitään työpaikkaa.
Tää somistajan homma on sentään realistisempi toiveammatti. Mun ultimate unelma-ammattini ois tyyliin joku keikkakuvaaja, malli tai laulaja, mutta niihin mulla ei ikävä kyllä ole mitään älliä. Ennen vanhaan oisin ollu niitä joita poltettiin roviolla, ei pelkästään siksi että oisin nepsy vaan myös siksi että olen luonnostaan punatukkainen - vieläkin.
Ehkäpä vanhempi on samanlainen. Sokea siinä sitten taluttaapi rampaa.