Tekeekö seksinukke miehestä epäkelvon parisuhteeseen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisi? Siitähän tulee osaaja! Joko moni- tai seksiosaaja.
Mitähän taitoja se nukke opettaa??
Ei tee.
Eihän se mies parisuhteessa ole sen nuken, eikä muidenkaan lelujen kanssa. Ei nainenkaan varmaan parisuhdetta aloita dildon kanssa.
Eiköhän suurin osa pariskunnista käytä noita leluja yhteisissä seksihommissa tuomaan "lisämaustetta".
Jos ei yhteistä seksiä halua ollenkaan, vaan pelkät lelut yksin, niin ei silloin kannata muutenkaan aloittaa parisuhdetta.
En kyllä millään osaisi olla mustasukkainen jollekin muoville.
Jos mies sellaisen haluaisi niin ei se kyllä iteltä olis pois jos se yhteisissä seksihommissa olis tuomassa lisäkiihoketta.
Kyllä ihmiset kiihottuu monista asioista, niin naiset kuin miehet, oliko se sitten seksinukke, pokeleffa, vaatekappale tai vaikka telkkarissa nähty uutistenlukija, eikä se tarkoita sitä etteikö haluais seksiä sen oman puolison kanssa. Enemmän olisin huolissani jos ei kiihottuis mistään eikä haluais yhteistä seksiä.
N47
Täytyyhän miehellä olla nukke,mihin nainen voi survoa dildoaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne maksa tolkuttomasti?
Enemmän ihmettelisin, mihin muuhun kaikkeen mies hassaa jos on varaa ostaa nukke.
Tämä itselläkin tuli mieleen. Itse en pahastuisi jos vaimo surruuttelisi menemään leluillansa ilman minua, mutta jos tulisi kehumaan että ostin custom-dildon hintaan 3000€, niin jo alkaisi häiritsemään.
Minä ostin nuken ihan vain tatkistaakseni onko syytä vaihtaa naista. Ei ollut, vaan totesi että on hänelläkin dildoja.
Entä jos mies viihtyy premium nuken kanssa liikaa?
En pystyis elämään samassa asunnossa minkään creepyn nuken kanssa eli kyllä se olis joko minä tai nukke. Entinen seksinukke-elämä tai ostoseksi ei häiritse, jos ei miestäkään haittaa että mulla on sata panomiestä takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
En pystyis elämään samassa asunnossa minkään creepyn nuken kanssa eli kyllä se olis joko minä tai nukke. Entinen seksinukke-elämä tai ostoseksi ei häiritse, jos ei miestäkään haittaa että mulla on sata panomiestä takanapäin.
Sama mulla dildon kanssa. Heti lentää ja kauas.
Minä tilasin sellaisen isoryntäisen Real doll-nuken. Mutta eihän se juttele eli kyllä oikea nainen kelpaisi oheen. Hyvöt sillä nukella on ne ryntäät. Oikean tuntuiset.