Ostin tänään kesämekon. Polyesteria suurin osa kankaasta
Ihan kivan tuntuinen se on kumminkin ja laskeutuu nätisti. Istuu paremmin kuin odotin, ehkä himpun verran saisi olla tilaa rinnuksissa mutta kyllä se menee noinkin. Tulis jo kesä niin saisi taas pukeutua mekkoihin.
Kommentit (40)
Tälleen vaatekaupan myyjänä: polyesterilla on yhä huono maine, vaikka polyesterikankaita on nykyään monen sorttista ja esim. monet ohuet polyesteriset kesämekot ovat ihoa vasten mukavan viileitä. Kesäjuhliin löytyy siis loistavia, jotka ei herkästi mene ryppyyn. Hellevaatteena ei niinkään mahtava, jos pitkään auringossa.
Mikä on polyEsterin seksuaalinen suuntaus?
Hengittämätön muovipussimainen materiaali.
Polyesterin etuna on, että säilyttää muotonsa ja kokonsa, samoin värin.
Ei ole mikään ainut keinokuitu, mitä vaatteissa käytetään. Mutta jostain syystä joku mäkättää vain siitä.
Tuohan on muutenkin maailman selvästi käytetyin vaatemateriaali. Jos se olisi ihan umpisurkeaa, tuskin niin olisi.
Itse en koskaan osta tekokuituvaatteita. Pellava ja puuvilla ovat hyviä sekä kesällä että talvella.
Ihan ok, jos sen olet hyväksi ja sopivimmaksi itsellesi katsonut, senkus ostat, tuskin se on keneltäkään pois. Vihaajat ostakoon jotain muuta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hengittämätön muovipussimainen materiaali.
Noissakin vaatteissa on eroja ja tosiaan riippuu käyttötarkoituksesta millaista kannattaa hankkia.
Sellaisia ne kymmenen euron rätit on AP.
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko Ap. sellaisista?
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan osta tekokuituvaatteita. Pellava ja puuvilla ovat hyviä sekä kesällä että talvella.
Puuvillan laatu on huonontunut viime vuosina. Jos haluaa hyvää, joutuu ostamaan kalliimpaa (eikä sekään enää takaa hyvää)
Miksi tällainen avaus? Eihän nyt ole vielä läheskään kesä.
Vierailija kirjoitti:
Maksoi itse asiassa vitosen😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyryttää lunta !
mikä estää käyttämästä sitä sisällä? vai pyryttääkö siellä sisälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes oikeasti ap. vai jokin väliintunkija?
Vierailija kirjoitti:
Urpon biisi teryleeniä
Jep. Urpo eli Upi Sorvali.
Vierailija kirjoitti:
Polyesteri on hiostava materiaali kesään. Nykyään kaikki kesävaatteet on joko sitä tai viskoosia, joka kutistuu helposti ja alkaa haista aurinkorasvoilta yms kun sitä ei saa pestä yli 30 asteessa. Mihin katosi kivat ja käytännölliset puuvillavaatteet?
Viskoosi/rayon on aina ollut paljon käytössä kesävaatteissa, koska se on niin vilpoisaa. 90-luvulla etenkin oli hyvin laadukkaita viskoosi- ja rayon-kankaita käytössä, koska tuon ajan mekot kestävät edelleen pesuakin oikein hyvin.
Kunnolliset pesuaineet ja pyykkietikka käyttöön, niin ei pitäisi haista 30 asteessakaan. Ja ulkona kuivaus siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes oikeasti ap. vai jokin väliintunkija?
Olen oikea ap.
Ap
Veikkaan MIkko Alataloa
Hänen oli myöskin: Rikoo on riskillä ruma