Ei tulis mieleenkään asua jossain Vantaalla tai Helsingissä
Ankeaa, ei luontoa juuri missään, pelkkää ramppia rampin perään, ja likaisia kerjäläisiä. Miksi heitä on pesiytynyt juuri pk. seudulle? Ankeaa, nuoret jonottavat kivisellä aukiolla pikaruokamättöä ja suuntaavat sitten itäväylää pitkin itikseen.
Kommentit (12)
Asun Helsingin Vuosaaressa ja olen maahanmuuttaja.
Eipä täällä sinua erityisesti kaivatakaan. Jää vaan böndelle.
No onhan se hyvä ettei sinne kaikki änkeä. Asu missä tykkäät mutta miksi haastaa riitaa asiasta?
Sama Espoossa, älä missään nimessä tule tänne.
Ei luontoa missään?
Asuin aikoinaan etutöölössä, siinä alkoi luonto heti takapihalla ja merikin oli vieressä. Mun mielestä sitä voi kutsua luonnoksi.
Mikä on tämä kivinen aukio pikaruokamättöineen? Onko sinne pakko mennä jos asuu Helsingissä? Entä onko pakko mennä itään jos asuu kantakaupungissa?
Niin paljon kysymyksiä!
Eiran rantaan kerrostaloja MAAHANTULIJOILE! Eiran ranta on nyt VENEVARASTO ja sopiva paikka kerrostaloille.
Vierailija kirjoitti:
Eiran rantaan kerrostaloja MAAHANTULIJOILE! Eiran ranta on nyt VENEVARASTO ja sopiva paikka kerrostaloille.
Ihan dadaa tämä. Ehkä Kainuusta tukieurot vähissä ja päivähoidot lakkautettu?
Sitä minäkin ihmettelen, että miksi tänne eteläiseen suomeen pitää kaikkien tunkea kun täällä on kaikkein ankeinta ja asiat kaikkein huonoimmin.
Itse kun olen täällä syntynyt ja on kaikki sukulaiset, tutut ja ystävät ja työt sun muut täällä niin sitä on jumissa ja pakko pärjätä, muutoin olisin häipynyt jo ajat sitten, juuri johonkin hiljaiseen ja rauhalliseen paikkaan, siis hyvin syrjään.
Joo juuri tuollaista meillä täällä Länsi-Pakilassa on. Kannattaa pysyä kaukana.