Äänestän sosiaalidemokraattia näissäkin vaaleissa
Kuten olen tehnyt jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan.
Kommentit (37)
Jaa, ei kiinnosta. Jos SDP ja Kokoomus on seuraavassa hallituksessa ja Kokoomus kuskin paikalla, SDP:tä ei 4 vuoden kuluttua äänestä kukaan, näiden kahden liitto ei ole koskaan toiminut, mikäli Kokoomus saa eniten paikkoja, jos taas toisinpäin, on toiveet korkeammalla. Siksi en äänestä näistä kumpaakaan!
Epädemokraattisin olio maan päällä on sdp.Eivät aja Suomalaisten asoita.
Muistakaa sitten, että ääni demareille on samalla ääni myös puolueen puheenjohtajalle Sannalle. Hänelle, joka lupaa Hornetit Ukrainalle ja tiputtelee baarissa jääpaloja muiden niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kokoomuslaiset jotka olette syvältä persereijästä niin ette tiedä miten teitä viedään kuin lehmää narussa eteen päin... SIKSI 1 PUOLUE ON YLI RAJOJEN JA SE ON SDP joka tekee hallituksen P,S kanssa...
Minä todella toivon demareiden ja persujen hallitusta. Siinä olisi sopiva tasapaino kun molemmat torppaisivat toisiensa hölmöimmät ideat.
Se merkitsisi Orpon puheenjohtajuuden loppua.
Näyttivät teeveessä miten eri puolueet oli vastanneet vaalikysymykseen, pitääkö kelakorvauksia korottaa? Neljän puolueen pj:t , eli keskustan, demarien, vasemmiston ja vihreiden pj vastasivat EI!
Eli en ainakaan noiden puolueiden ehdokasta äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin äänestän. Teen sen tosin lähinnä siksi, että muut vaihtoehdot ovat vielä huonompia.
Sama täällä.
Kristillisiä äänestän. Meni syteen tai saveen.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten, että ääni demareille on samalla ääni myös puolueen puheenjohtajalle Sannalle. Hänelle, joka lupaa Hornetit Ukrainalle ja tiputtelee baarissa jääpaloja muiden niskaan.
SDP on vähiten huonoin vaihtoehto kuitenkin. Parempi kuin olla äänestämättä. Ehkä ihmiset alkavat pian nähdä kunnolla tuon Marinin läpi, millainen oikeasti on. Toivottavasti ei jatka enää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttivät teeveessä miten eri puolueet oli vastanneet vaalikysymykseen, pitääkö kelakorvauksia korottaa? Neljän puolueen pj:t , eli keskustan, demarien, vasemmiston ja vihreiden pj vastasivat EI!
Eli nykyiset hallituspuolueet ilman RKP: ä.
En äänestä hallituspuolueita.
Odotin Sipilän hallitukselta paljon, vaikka olen demarien oikeistoreunalta. Sipilän porvaripuolue sai aikaan kikyn, taksilain, pakolaisbuumin ja älyttömän määrän täyttä sekoilua. Pahinta itsenäisyyden ajan Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Kela korvaus mm hammaslääkärin tai gynekologin vastaanottokäynnistä on olematon.
Kuitenkin juuri noissa tapauksissa on mahdotonta hoitaa terveyttään julkisin palveluin, koska niitä ei ole saatavilla. Vain aniharvat pääsevät kunnalliseen hammashoitoon. Ehkä pienissä kunnissa on mahdollista, mutta ei muualla. Kunnallista gynekologipalvelua ei ole missään. Vai onko jossain?
Demareille ääni täältäkin. Monta hyvää demarikansanedustajaa tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Odotin Sipilän hallitukselta paljon, vaikka olen demarien oikeistoreunalta. Sipilän porvaripuolue sai aikaan kikyn, taksilain, pakolaisbuumin ja älyttömän määrän täyttä sekoilua. Pahinta itsenäisyyden ajan Suomessa!
Tämä!
Jännä miten kaikki nuo sekoilut ovat ihmisiltä unohtuneet.
Minä myös. Mutta vain siksi, että kouluttamattomien puolue ( Persut) ja häikäilemättömien ku*ipäiden puolue ( Kokoomus) saisivat mahdollisimman vähän valtaa tuhota viimeisetkin rippeet tästä hyvinvointiyhteiskunnasta.
Koska ajattelen vähän laajemmin kuin sinä persu, jolla on vain yksi asia.