Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän sosiaalidemokraattia näissäkin vaaleissa

Vierailija
13.03.2023 |

Kuten olen tehnyt jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös vuodesta 1999 kun sain äänioikeuden. No, kuntavaaleissa olen äänestänyt joskus vassareita, mutta muuten demari kohta 25 vuotta. 

Traaginen kohtalo, en tajua kuka samaistuu noihin vastenmielisiin kaasuputkimiehiin tai ruokavarkaisiin.

Koska ajattelen vähän laajemmin kuin sinä persu, jolla on vain yksi asia.

Vierailija
22/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei kiinnosta. Jos SDP ja Kokoomus on seuraavassa hallituksessa ja Kokoomus kuskin paikalla, SDP:tä ei 4 vuoden kuluttua äänestä kukaan, näiden kahden liitto ei ole koskaan toiminut, mikäli Kokoomus saa eniten paikkoja, jos taas toisinpäin, on toiveet korkeammalla. Siksi en äänestä näistä kumpaakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epädemokraattisin  olio  maan päällä  on sdp.Eivät  aja  Suomalaisten  asoita.

Vierailija
24/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, että ääni demareille on samalla ääni myös puolueen puheenjohtajalle Sannalle. Hänelle, joka lupaa Hornetit Ukrainalle ja tiputtelee baarissa jääpaloja muiden niskaan.

Vierailija
25/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kokoomuslaiset jotka olette syvältä persereijästä niin ette tiedä miten teitä viedään kuin lehmää narussa eteen päin...  SIKSI 1 PUOLUE ON YLI RAJOJEN JA SE ON  SDP   joka tekee hallituksen P,S kanssa...

Minä todella toivon demareiden ja persujen hallitusta. Siinä olisi sopiva tasapaino kun molemmat torppaisivat toisiensa hölmöimmät ideat.

Se merkitsisi Orpon puheenjohtajuuden loppua.

Vierailija
26/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät teeveessä miten eri puolueet oli vastanneet vaalikysymykseen, pitääkö kelakorvauksia korottaa? Neljän puolueen pj:t , eli keskustan, demarien, vasemmiston ja vihreiden pj vastasivat EI!

Eli en ainakaan noiden puolueiden ehdokasta äänestä.

Vierailija
27/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin äänestän. Teen sen tosin lähinnä siksi, että muut vaihtoehdot ovat vielä huonompia.

Sama täällä.

Vierailija
28/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisiä äänestän. Meni syteen tai saveen.

Vierailija
29/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

demarit, velkaa velan päälle

Vierailija
30/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten, että ääni demareille on samalla ääni myös puolueen puheenjohtajalle Sannalle. Hänelle, joka lupaa Hornetit Ukrainalle ja tiputtelee baarissa jääpaloja muiden niskaan.

SDP on vähiten huonoin vaihtoehto kuitenkin. Parempi kuin olla äänestämättä. Ehkä ihmiset alkavat pian nähdä kunnolla tuon Marinin läpi, millainen oikeasti on. Toivottavasti ei jatka enää.

Vierailija
31/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttivät teeveessä miten eri puolueet oli vastanneet vaalikysymykseen, pitääkö kelakorvauksia korottaa? Neljän puolueen pj:t , eli keskustan, demarien, vasemmiston ja vihreiden pj vastasivat EI!

Eli nykyiset hallituspuolueet ilman RKP: ä.

En äänestä hallituspuolueita.

Vierailija
32/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin Sipilän hallitukselta paljon, vaikka olen demarien oikeistoreunalta. Sipilän porvaripuolue sai aikaan kikyn, taksilain, pakolaisbuumin ja älyttömän määrän täyttä sekoilua. Pahinta itsenäisyyden ajan Suomessa!

Vierailija
33/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela korvaus mm hammaslääkärin tai gynekologin vastaanottokäynnistä on olematon.

Kuitenkin juuri noissa tapauksissa on mahdotonta hoitaa terveyttään julkisin palveluin, koska niitä ei ole saatavilla. Vain aniharvat pääsevät kunnalliseen hammashoitoon. Ehkä pienissä kunnissa on mahdollista, mutta ei muualla. Kunnallista gynekologipalvelua ei ole missään. Vai onko jossain?

Vierailija
34/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareille ääni täältäkin. Monta hyvää demarikansanedustajaa tälläkin hetkellä.

Vierailija
35/37 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin Sipilän hallitukselta paljon, vaikka olen demarien oikeistoreunalta. Sipilän porvaripuolue sai aikaan kikyn, taksilain, pakolaisbuumin ja älyttömän määrän täyttä sekoilua. Pahinta itsenäisyyden ajan Suomessa!

Tämä!

Jännä miten kaikki nuo sekoilut ovat ihmisiltä unohtuneet.

Vierailija
36/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein!

Vierailija
37/37 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Mutta vain siksi, että kouluttamattomien puolue ( Persut) ja häikäilemättömien ku*ipäiden puolue ( Kokoomus) saisivat mahdollisimman vähän valtaa tuhota viimeisetkin rippeet tästä hyvinvointiyhteiskunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän