Vinkkejä miten antaa ihan mukavalle naiselle pakit?
Nainen on mukava ja ihan hauska mutta elintapamme ovat erilaiset. Suomeksi sanottuna nainen on lihava ja liikkumaton. :( Itse harrastan päivittäin liikuntaa, käyn salilla ja juoksemassa ja niin edelleen monipuolisesti. Mieheksi olen tarkka siitä mitä pistän suuhuni, joten olen hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa. En valitettavasti usko naisen pysyvän perässäni. Miten antaa pakit valehtelematta ja vaikuttamatta tylyltä?
Kommentit (61)
"meillä on niin erilaiset elämäntyylit että jatketaan etsintää tahoillamme"
Sanoithan sen itse jo? Nainen ei pysy perässäsi, joten juokset vaan kovaa
Miksi ylipäätään lähdit tuolle tielle? Eikö se ollut alusta asti selvää?
"Olet lihava ja liikkumaton, minä en"
Meillä ei ole mitään yhteistä, joten ei enää tavata.
Noin sanon rumille, lihaville tai tyhmille miehille. Teitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
No kiitos, mutta en ole ghoustaaja. :(
Tee itsestäsi idiootti niin nainen antaa sinulle pakit.
Tuosta naisesta voi tulla hoikka (miksi??) mutta sinusta ei saa fiksua millään. Nainen väistää luodin kun ymmärrät jättää rauhaan!
"tarkka mitä suuhuni pistän" eli ortorektisedti anorektinen. Juuei!
Sano että mielestäsi nainen on aika läski ja kannattaisi tehdä jotain ruholleen ennen kuin noutaja tulee. Panitko naista kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta naisesta voi tulla hoikka (miksi??) mutta sinusta ei saa fiksua millään. Nainen väistää luodin kun ymmärrät jättää rauhaan!
Minä olen lihava, mutta voin laihduttaa. Mutta en kyllä jaksa koska se vaatii vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt oot sen kanssa edes treffeille lähtenyt?
Seksi kuitenkin kelpasi?
Pillu se on läskilläkin. En kyllä silti kavereitten eteen veisi kaloriinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitos, mutta en ole ghoustaaja. :(
Mikset? Naiset koko ajan selittäneet, ettei miesten toiveet kiinnosta, joten älä turhaan selittele.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen että kerran yks mies kysyi minua lenkkitreffeille. Sanoin hänelle, että menen aika kovaa etkä pysyisi mun perässä. Otti huumorilla mutta ymmärsi olla kyselemättä sen jälkeen :D
Sanot nätisti että tässä elämäntilanteessasi et nyt halua jatkaa tapailua/seurustelua. Ei tarvitsee avata sen kummemmin, mutta älä loukkaa toista ottamalla noita liikunta/ulkonäköasioita puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Katos, siinähän taas mammuli itkemässä pelkästä ajatuksesta, että mies voi antaa pakit.
Ortoreksiankin diagnosoi. Eihän sitä kukaan voi elää terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen että kerran yks mies kysyi minua lenkkitreffeille. Sanoin hänelle, että menen aika kovaa etkä pysyisi mun perässä. Otti huumorilla mutta ymmärsi olla kyselemättä sen jälkeen :D
Tainnut mennä harjoittelun sisäistämisessä jotain pieleen jos aina mennään lujaa.
Joko harrastatte seksiä? Riippuu siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnut mennä harjoittelun sisäistämisessä jotain pieleen jos aina mennään lujaa.
No hänelle varmasti mun normaali kävelyvauhtikin olisi ollut liian lujaa. Ei siis ollut mikään ylipainoinen mutta näki kyllä päällepäin että ei juuri liikuntaa harrasta ja elintavat muutenkin mitä on.
Oot kuule jumissa nyt sen kanssa!