IL: Berliinin uimahalleissa saa uida ilman yläosaa. Siis rinnat paljaana töröttäen. Mitä mieltä olette asiasta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/642c8850-c788-4816-a3bb-b9ec1d33070a
Vapaus koskee kaiken ikäisiä.
Miltä tuntuu uida ilman yläosaa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies on nähnyt tissiparin jos toisenkin elämänsä aikana, joten tuskinpa se mitään värinöitä aikaan saa vaikka näkisi useita paljaita tissejä uima-altaalla.
Minä vain lehdissä ja elokuvissa. En itse ole päässyt lähelle naisen pehmeää povea sitten vauvaiän. Kyllä itse pitäisin tuosta uimahallisäännöstä erittäin paljon. Saattaisin sukellellakin hieman alta ja lipaista ohimennen kielen kärjellä.
Aikamiespoika, Keuruu
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies on nähnyt tissiparin jos toisenkin elämänsä aikana, joten tuskinpa se mitään värinöitä aikaan saa vaikka näkisi useita paljaita tissejä uima-altaalla.
Tissit tuo iloa ja valoa 👍
Lähden siis Berliiniin katsomaan saksalaisten naisten roikkuvia "kansallispuvun taskuja".
Tilasin juuri Berliinin matkan! 😛🤪
-Mies 45
Minä en kyllä ymmärrä miksi joku nainen haluaisi uida rinnat paljaina
uimahallissa. Sinä, joka haluat, niin kerro miksi haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Suomessa näihin paljastelutempauksiin osallistuvien naisten rinnat tekevät kaikkea muuta paitsi törröttävät
Ja hyvä niin. Aikuisen naisen rintojen kuuluukin olla pehmeät.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollut vuosikausia Yrjönkadulla ollut alastonvuoroja, onpa ihmeellistä
Ei sielläkään sekaisin olla. En menisi sekahalliin tissit paljaana. Korkeintaan mökillä naisten kesken.
Ei eroa naisen rinnat rasvaa kerryttäneen miehen miestisseistä mitenkään.
No mikä ettei. Ei se pakollista ole. Ei se ole minulta pois jos joku nainen haluaa uida ilman yläosaa.
Aika harvan naisen rinnat törröttää. Kyllä ne useimmiten roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Läskit miehet saisi mun puolesta velvoittaa peittämään manboobsinsa. Hyi hele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset jotka haluavat esitellä rintojaan ovat yleensä niitä kehopositiivisia? Harvoin kauniit beibet on tissit paljaana rannalla tai puistossa 😕
Rinnat paljaana olisin vain ja ainoastaan maksusta. Ikinä en ilmaiseksi antaisi limaukkojen tirkistellä.
Entäs jos on limaton setämies?
Siis pölyttäjä?
En ollut kuullutkaan. Ei ollut vissiin kovin iso uutinen täällä. Mutta tarkistin, ja totta on.
T. Saksasta
Ai että, niitä 16-kesäsiä kilpauimarityttöjen treeneihin tulis ihan eri meininki. Nyt ne vetää jo uikkarit persvakoonsa....
nam
Kuka tietää, ehkä siellä näkisi 14-vuotiaitakin...?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että eroaa
Suomeen ja sama tyyli. Kaikki naiset saisivat polskia yläosattomissa.
Epämukavalta se minusta tuntuisi. Yhtä inhottavalta kuin ilman rintsikoita oleminen. En tykkää, että tissit heiluu valtoimenaan.
Mina tykka paljon! Mina katsoa ja kuvata kännykkälä. Minä seurata naista hänen koti ja yritä tutustu.
T: Ahmed Ali Abdullah Saad
Mua ei kyllä feministinä hetkauta puoleen eikä tooseen.