Mitä asioita teet sosiaalisen paineen vuoksi, vaikka et haluaisi?
Minä en enää syö, juo tai valvo yhtään enempää kuin haluan, ihan sama vaikka joku loukkaantuu. Monesti syytetty ilonpilaajana. Viimeksikin kun seurustelin, miesystäväkin saattoi loukkaantua näistä. Ei enää.
Kommentit (44)
Small talk. Oikeasti olen tarkkailija ja haluaisin vain kuunnella toisten keskusteluja. Hiljaisuuteen koetaan loukkaavana, siksi edes yritän osallistua.
Vierailija kirjoitti:
En minä tee yhtään mitään sosiaalisen paineen vuoksi.
Vastasit juuri tähän viestiketjuun sosiaalisen paineen vuoksi.
Käyt ajoittain sukulaislasten tai tuttavaperheiden lasten syntymäpäivillä. Haluaisin tavat ihmisiä muissa merkeissä, mutta eiväthän he vanhempina ehdi. Joskus menen pubiin yhdelle vetämään sen välttämättömän, vaikka en viihdy pubeissa. Pidän itseni tietyssä vaatekoossa, vaikka haluaisin syödä enemmän. En vain halua pullukan kohtelua.
Ostan uusia vaatteita. Minulla on kaapit täynnä vanhoja vaatteita, omia ja äidiltä perittyjä ja pärjäisin luultavasti niillä kuolemaan asti (paitsi alusvaatteet). Mutta olisi sosiaalinen itsemurha näyttäytyä "vääränlaisissa" vaatteissa. Siksi päivitän käyttövaatevarastoani säännöllisesti. Katson mallia naisista jotka liikkuvat samoissa sosiaalisissa ympäristöissä kuin minä ja ovat oikeasti kiinnostuneita muodista.
Vierailija kirjoitti:
Maskin käyttö yleisissä paikoissa oli sellaista, että paine oli valtava. Hoitaja olen. En ole koronaa pelännyt, mutta paine oli melkoinen.
Varmaan on nyt niitäkin jotka haluisivat vieläkin käyttää maskia, mutta eivät käytä kun muutkaan eivät käytä.
Small talkaan. Kyselen työkavereiltä kahvitauolla, miten loma meni? Onko lapsi jo parantunut? Oliko hyvä se näytelmä mitä kävitte katsomassa? Joko appiukon selkä on parantunut.
Ei nyt oikeasti paljoa kiinnosta, mutta työkaverit ovat kivoja ja tiedän niiden haluavan puhua näistä, niin yritän olla tai ainakin esittää sosiaalista.
Käyn suihkussa. Talvella todella epämiellyttävää. Tulee kylmä, kun riisuu, tulee kylmä, kun tulee pois. Hyrrrr. Toki suihkussa kävisin, mutten näin tiheään.
Tulee otettua vähän liikaa jotta olisin sosiaalisempi.
Käyn työpaikan yhteisillä kahvitauoilla.
Kitken etupihalta ns. rikkaruohot.
Poimin koirani kakat enkä anna koiran rällästää missä huvittaa.
Syön rapuja rapujuhlissa.
Kuuntelen aspahymy naamalla miehen sukulaisten umpitylsiä jorinoita.
Skarppaan ja esitän selvempää kuin olen vaikka haluaisin laulaa ja tanssia keskellä katua
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa. Talvella todella epämiellyttävää. Tulee kylmä, kun riisuu, tulee kylmä, kun tulee pois. Hyrrrr. Toki suihkussa kävisin, mutten näin tiheään.
Minulla on suihkuhuoneessa lämpöä 30 ja muutoin kotona 27, plussaa. Ei tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Kitken etupihalta ns. rikkaruohot.
Poimin koirani kakat enkä anna koiran rällästää missä huvittaa.
Syön rapuja rapujuhlissa.
Kuuntelen aspahymy naamalla miehen sukulaisten umpitylsiä jorinoita.
Skarppaan ja esitän selvempää kuin olen vaikka haluaisin laulaa ja tanssia keskellä katua
Miksi nait ääliön ääliösuvusta? Ai niin, koska olet idiootti.
"En vain halua pullukan kohtelua"
-Millaista on sun mielestä pullukan kohtelu? :D Käyttäydytääkö kaikkia pullukoita kohtaan sun mielestä aina samalla tavalla??
Ennen matkustin ulkomaille, vaikka en pidä lentämisestä, lentokentistä yms. Enää en viitsi vaivautua, liian vaivalloista.
En tee mitään. En oikeen ymmärrä miksi pitäisi tehdä jotain sosiaalisen paineen vuoksi? Mitäs se kellekkään kuuluu mitä teen tai olen tekemättä. En ole kenenkään mielipiteestä riippuvainen, olen vahva itseäni arvostava ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Käytin sitä maskia
turpakiiqanonpelle
Leikkaan nurmikon. Siedän ärsyttäviä ihmisiä.