Uhmakas poika..
Meillä on 1v9kk tosi uhmakas poika.Kun vauva syntyi 10/2006 uhma vaan paheni.On aika väsynyt olo.)=
Poika huutaa ja kiukkuaa,tekee kaiken mikä on kielletty eikä tottele vaikka kieltää.Huutaminen on turhaa..pitää kuitenkin aina hakea pois.
Tuntuu vaan että olen tosi epäonnistunut äiti,kun joutuu koko ajan komentamaan.En vaan pysty nyt antamaan toiselle niin paljon huomiota,kun on pieni vauva.
Useasti tuntuu,että oon ainut maailmassa jolla on sama tilanne.Toisaalta tiedän ettei niin ole.Olis vaan mukavaa jakaa jonkun kanssa kokemuksia.Se jotenkin helpottaa,kun tietää ettei ole yksin asian kanssa.
Helpottaako tämä koskaan??No kyllä varmasti ja uskon,että tätä uhmaa kaipaa sitten,kun on se ihana murrosikä lapsilla.
Meidän poika on aina..tai useimmiten niin kiltti ja tottelevainen,kun ollaan kylässä.Sit kun kerrotaan mitä tekee kotona niin ei kukaan usko.Se saa mut jo epäilemään itseäni,että teenkö jotain väärin.
On tietenkin kausia,että menee tosi rauhallisesti ja hyvin,mut sit ku uhma taas jatkuu,tuntuu että se on entistä pahempaa laatua.
Lähipiirissä on saman ikäisiä lapsia eikä ne ole niin villejä...vai osaako niiden vanhemmat vain hallita paremmin tilannetta??
Älkää ihmetelkö mun kysymyksiä.Oon tosiaan todella kokematon uhmaikäisten lasten käsittelyssä.Onhan tämä kuitenkin ensimmäiseni.
Kaipaan vaan apuja kuinka voisin sitä hallita edes pikkuisen???