Onko törkeetä kysyä työkaveria treffeille?
Siis olettaen että kummallakin on ollut mukavaa yhdessä ja molemmat edesauttaa keskusteluissa. Tuollaisessa tilanteessa sitten kysyy numeroa ja tekstaamalla ulos.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kerro, ap, mistä olet päätellyt, että työkaverisi voisi olla kiinnostunut sinusta? Millaista yhdessäolonne ja kommunikointinne on työpaikalla?
mukavaa juttelua ja siten että molemmat rakentavat keskustelua. toisen katsominen pitkään silmiin ja kysyin numeroo ja alustavasti ulos ja anyoi mielusti numeron
Oletko ap mies? Jostain syystä miehet tuntuvat kuvittelevan että oma kiinnostus riittää perusteeksi alkaa vängätä toista suhteeseen. Ei edes mietitä mitä annettavaa itsellä olisi, tai pohdita onko kiinnostus molemminpuolista. Tekstarikutsu työkaverille olisi kyllä todella creepy ja yököttävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, ap, mistä olet päätellyt, että työkaverisi voisi olla kiinnostunut sinusta? Millaista yhdessäolonne ja kommunikointinne on työpaikalla?
mukavaa juttelua ja siten että molemmat rakentavat keskustelua. toisen katsominen pitkään silmiin ja kysyin numeroo ja alustavasti ulos ja anyoi mielusti numeron
Eli olet jo kysynyt häntä ulos ja silti teit tämän ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mies? Jostain syystä miehet tuntuvat kuvittelevan että oma kiinnostus riittää perusteeksi alkaa vängätä toista suhteeseen. Ei edes mietitä mitä annettavaa itsellä olisi, tai pohdita onko kiinnostus molemminpuolista. Tekstarikutsu työkaverille olisi kyllä todella creepy ja yököttävä ajatus.
Miehenä ei kannata tehdä aloitetta koska se on creepyä, red flag ja metoo. Miesten kannattaa aina muistaa oma privileged-asema yhteiskunnassa ja naisten safe spacen tarve.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustelisin kyllä vielä hetken sen toisen fiiliksiä. Enkä missään nimessä kysyisi tekstarilla vaan keskustelun lomassa, tyyliin: mä tykkään lenkkeillä/syödä/käydä kahvilla siellä ja siellä, ootko käynyt, tykkäisitkö joskus käydä. Jos toinen muuttuu vaivautuneeksi ja välttelee vastaamasta suoraan, vaihdat puheenaihetta ja olet kuin et olisi ikinä kysynytkään. Näin sulla on mahdollisuus vielä pelastaa tilanne ja säilyttää työkaveri suhde entisenlaisena.
Työkaverimies ymmärsi minun pyytäneen häntä treffeille työpäivän jälkeen, kun kysyin, että "onko sulla tän jälkeen mitään?" Tarkoitin kyllä työpäivän sijaan meneillään olevaa työtehtävää, että ehtisikö hän tulla jelppaamaan minua keskeneräisen työn kanssa, ellei ole muita töitä jonossa. Tarkensin sanomisiani ja välit olivat jonkin aikaa hankalat ja mies vältteli minua. Nyt puolen vuoden kuluttua hiljalleen normalisoitumassa. Tarkkana kaikkien puheiden kanssa.