JUURI NYT! Valtioneuvosto on kokoontunut hätäkokoukseen sunnuntai-iltana!
Jotain on meneillään, valtioneuvosto on kokoontunut hätäkokoukseen sunnuntai-iltana! Mm. Li Anderssonin vaalitilaisuus Kemiönsaarella peruttiin tämän seurauksena, koska ministerit piti saada nopeasti kokoon!
Turun Sanomat ainoana mediana on maininnut tästä asiasta, muut ovat hiljaa kuin hiiret! Onko lehtien päätoimittajille annettu ukaasi olla asiasta hiljaa!? Tässä Turun Sanomien juttu. https://www.ts.fi/uutiset/5934149
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomat saa mun pisteet. Tilaan sen, ainoa lehti joka on ajantasalla asioista.
Minä puolestani lakkautan koko paskan tilauksen. Tuollainen otsikko ja laitetu maksumuurin taakse. Halpamaista toimintaa.
T: Tilaaja jo kahdenkymmenen vuoden ajalta
No mitä sinä annat TS:lle ilmaiseksi?
En mitään. Kuten sanoin niin minä olen parikymmentä vuotta jo maksanut kaikesta. Nyt se loppuu.
TS on ainoa tietämäni sanomalehti, jonka paperitilaukseen ei sisälly digilehteä. Siitä pitäisi maksaa vielä erikseen. Maksat siis 300 euroa urheilusivuista kuolinilmoituksilla. Jutuissa lukee, että lue lisää nettisivuilta ja siellä on maksumuuri myös paperista maksavalle.
Ei ole. Käypä vaan tutustumassa muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei etukäteen osattu sanoa, että pressan USAn matkan jälkeen järkätään kokous.
Ei ollut tietoa, että Niinistö esimerkiksi tapaa Bidenin. Kyllä tuossa Salella on ollut tarinoitavaa tp-utvalle. Johtavat kuitenkin yhdessä ulkopolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomat saa mun pisteet. Tilaan sen, ainoa lehti joka on ajantasalla asioista.
Minä puolestani lakkautan koko paskan tilauksen. Tuollainen otsikko ja laitetu maksumuurin taakse. Halpamaista toimintaa.
En mitään. Kuten sanoin niin minä olen parikymmentä vuotta jo maksanut kaikesta. Nyt se loppuu.
TS on ainoa tietämäni sanomalehti, jonka paperitilaukseen ei sisälly digilehteä. Siitä pitäisi maksaa vielä erikseen. Maksat siis 300 euroa urheilusivuista kuolinilmoituksilla. Jutuissa lukee, että lue lisää nettisivuilta ja siellä on maksumuuri myös paperista maksavalle.
Kuten sanoin, se loppu nyt. Oletko jotenkin vajaamielinen?
Jotain tietoa tullut jenkeissä. Ei joku pommikone käy huvikseen samana päivänä venäjän rajalla pyörähtämässä.
Laskee yksi plus yksi näitä viimeaikojen tapahtumia. Ei kansalla näissä tilanteissa kerrota yhtään mitään.
Kannattaa alkaa hamstrata bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt haluaa kimpassa katsoa Oscar-gaalaa. Siksi Lin tilaisuus Kemiössä peruttiin.
Kemiö on parintuhannen asukkaan ruotsinkielinen taajama. Sen kaikki viisi vasuria äänestävät varmaan Litä ilman vaalitilaisuuttakin. Ravintoloitsijaa ymmärrettävästi ketuttaa peruutus. Olisi ehkä saanut parikin tuoppia myytyä illan aikana.
On niitä vähän enemmän. Kemiönsaarella yli puolet äänestää RKP:tä. Mutta demareilla ja vasemmistoliitollakin yli 10 % kannatus. Li sai viimeksi vaivaiset 87 % vasemmistoliittoa äänestäneiden äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, se loppu nyt. Oletko jotenkin vajaamielinen?
Varmaankin, koska en ymmärrä viestiäsi lainkaan. Peruuta vapaasti tilauksesi, niinhän minäkin olen tehnyt jo aiemmin.
Kokous on jo loppunut.
Vaalikiireiden takia, kokous pidettiin jo heti sunnuntai-iltana, kun prsedentti palasi Usa:sta.
Huomenna ei olisi saatu kaikki kokoon
Nato asioista kysymys.
Te olette TÄYSIN Putinin trollien vietävissä. Urpåt
Ainoa hätä tässä on aloittajalla housuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa löytää sen Ricky Gervaisin piilottaman pehmomuumin ennen muita :D
Löytyi ajat sitten. Oot hidas
Vierailija kirjoitti:
Te olette TÄYSIN Putinin trollien vietävissä. Urpåt
Näinä aikoina on todella tervettä suhtautua ennakoivasti tällaisiin uutisiin. Sitä ei todella tiedä minä päivänä sota voi alkaa täälläkin.
Parempi olla joskus varauksellinen kuin sulkea vain silmänsä.
Ei se Nato-prosessii ole mihinkään edennyt, kuten hyvin tiedämme. Eli aihe oli oikeasti jotain ihan muuta.
Kuten mainittua, tällaisia tapaamisia ei aivan kevyin perustein järjestetä eli varmasti on vakava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei etukäteen osattu sanoa, että pressan USAn matkan jälkeen järkätään kokous.
Ei ollut tietoa, että Niinistö esimerkiksi tapaa Bidenin. Kyllä tuossa Salella on ollut tarinoitavaa tp-utvalle. Johtavat kuitenkin yhdessä ulkopolitiikkaa.
Ja koska Nato-asia ei liikahda mihinkään ennen kuin Turkki ja Unkari suostuvat jäsenyyden ratifioimaan, asia olisi voinut kyllä odottaakin. Tai olla sähköposti.
Alilaudan pojut, peskää heti sekä pöksyt että peppu, ettei iho ärry ja koko kämppä ala haista sonnalta.
Vastahan oli juttu, että Venäjällä on jotakin liikehdintää siellä Suomen lahdella.
Jotain älytöntä Sanna sanonut, niin hätäkokousta pistetään pystyyn?
Katsoin netistä jonkun suomalaisen ufo-tutkijoiden jutun joka oli tehty jo monia vuosia sitten ennen koronaa. Siinä mainittiin, että joku käynnistää ydinsodan 2023, mutta muistaakseni se voidaan välttää.
En muista enää mikä ohjelma oli kun katsoin sen jo monta viikkia sitten ja sanomaakaan ihan tarkkaan, mutta vuoden muistan 2023 ja nuo pääkohdat. Hieman hirvitti vaikka en itse ufoihin uskokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Nato-prosessii ole mihinkään edennyt, kuten hyvin tiedämme. Eli aihe oli oikeasti jotain ihan muuta.
Kuten mainittua, tällaisia tapaamisia ei aivan kevyin perustein järjestetä eli varmasti on vakava paikka.
Nimenomaan kokous koski Suomen Nato-jäsenyysprosessin etenemistä.