Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulubudjettisi?

Vierailija
24.11.2006 |

Mulla lahjat noin 200 e, ruoka 200-250 e, eli alle 500 pitäisi meidän 4 hengen sakin pärjätä.

Serkku- ja kummilasten (yhteensä 4), sekä kummitätien ja -setien sekä hoitotätien muistamiset ovat mukana.

Olen ostanut lahjoja ympäri vuoden, kirjoja alesta, vaatteita ja leluja, kun kiva on eteen sattunut. Sukkia voi kutoa ympäri vuoden ja niistä kaikki ovat pitäneet. Kavereille vien itsetehtyjä hilloja ja marmelaadeja, joiden raaka-aineet ovat omasta pihasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjabudjetti n. 150 - 200 ¿ (toivomukset ovat kyllä sellaiset, että rahat riitävät mainiosti), ruokaan meille 7:lle arvioin menevän n. 100 ¿ Sitten vielä suvulle lahjat, n. 150 ¿.

Omasta mielestä ihan ok. Mihin ruokiin ap saa uppomaan näin paljon raha?

Vierailija
2/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan ei mun mielestä mee paljon enempää kuin tavallisena viikonloppunakaan. Lahjoja ostetaan sen mukaan, mikä on rahatilanne, tänä vuonna ei kovin hyvä. Onneksi olen ennakoinut lahjahankinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kyllä 500e riitäkkään.

Vierailija
4/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan juhlkakinkun, se maksaa noin 40 e ja sitten ostamme savustetun kalkkunan noin 40 e. Erilaiset kalat (lipeäkala, lämmin ja kylmä lohi) sekä mädit ovat ehkä 40 e. Laatikot ja rosolli ovat edullisia. Leipomisiin menee ehkä 30 e, viineihin 20-30 e olueen 15 e Glögi tykötarpeineen ja muut pikkupurtavat vievät kanssa rahaa. No, ehkä 200 kolmen päivän syömisiin on ok. Meillä oma sakki 4 ja vieraita noin 10 eri päivinä.