Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän tuo Loreenin viisukappale ole mistään kotoisin

Vierailija
12.03.2023 |

Koko ajan odotin milloin kappale lähtee, mutta ei lähtenyt. Junnasi vain paikallaan.
Norjan Alessandran kappale kuulosti paremmalta, ja jopa Käärijän veisu vaikken siitä muutoin välitä.

Ruotsi tehnyt laskelmoivan kiekumiskappaleen, mutta riittääkö se voittoon, jota Ruotsissa nyt myhäillään?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla biisillä kyllä kisoja voiteta toukokuussa. Loreen hypetettiin Melodifestivalen-voittoon muilla avuilla, esim. sillä että on voittanut ennenkin.

Vierailija
42/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsä ja laskelmoitu kappale. Se ei lähde käyntiin missään vaiheessa, vaan jää lattialla makaavaksi laahaukseksi kuten itse esityskin. Ärsyttää jo valmiiksi ihan hirveästi, että tietyt maat, raadit ja viisufanit äänestävät sitä ihan vaan siksi, että se on Ruotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä biisi, kuultu sata kertaa.

Vierailija
44/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä Käärijänkään.

Vierailija
45/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan biisi on tänä vuonna aika hyvä. Siellä päin taitaa olla nyt joku diskon uusi tuleminen menossa. Esim. juliette Armanet uusi albumi oli tällaista diskoa täynnä

Vierailija
46/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä kappale, mutta Loreenilla oli komee peruukki ja tekokynnet.

Botoxit huulissa ja muutenkin vääntelee naamansa kuin hullu.

Vierailija
47/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenin kappale on miljoona kertaa parempi kuin Tankki-Käärijän.

Anna, kun arvaan. Olet myös niitä ihmisiä, jotka uhosivat muuttavansa Ruotsiin, jos Lordi voittaa Euroviisut. :D

Vierailija
48/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theozia oisin itse äänestänyt, myös lopulta ehkä jopa viisuissa :/ 

En ihan ymmärrä tätä Loreen-hypeä; esityksessä mielestäni liikaa huutamista ja kiemurtelua :D

Vierailija
50/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin loreenin haastattelua radiosta tässä yx aamu kun ajelin töihin ( täällä Ruotsin puolella) ja hän kertoi rankasta treenistään cardio treeniä 2 kertaa päivässä ja tiukka ruokavalio pari kk: kanaa ja broccolia

Katsoin eilisen voitto biisin ja ns treeni liittyi todellakin uökonäköön, laulu oli samaa suoraa huutoa kuin Europhia.

Ps: joku mainitsi täällä hänen peruukistaan.

Ne ovat kyllä hänen omat hiukset, siskollaankin samanlaiset.

Vierailija
51/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä mielipide suoraan PIETARISTA 🤮

Olen ihan suomalainen ja pidän Venäjää roistovaltiona. Vihollinen tulee aina idästä. Se, että ei pidä Käärijästä EI tarkoita sitä, että olisi joku ryssätrolli. 

Vierailija
52/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna, kun arvaan. Olet myös niitä ihmisiä, jotka uhosivat muuttavansa Ruotsiin, jos Lordi voittaa Euroviisut. :D

En todellakaan vaan olen pitänyt Lordista jo ennen Euroviisuja ja nähnyt heidät livenä vuonna 2003. 

Miksi täällä palstalla ei saa olla pitämättä Käärijästä? Miksi kaikkien pitäisi hehkuttaa häntä ja hänen huonoa kappalettaan? Miksi ei saa olla eri mieltä?

Vierailija
53/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin biisi on ihan huippu, tosi tosi hyvä.

Suomalaiset juntit ei nyt ymmärrä, kun ei ole mitään musiikkimakua. Käärijä on silkkaa sontaa!

Vierailija
54/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan suomalainen ja pidän Venäjää roistovaltiona. Vihollinen tulee aina idästä. Se, että ei pidä Käärijästä EI tarkoita sitä, että olisi joku ryssätrolli. 

Nojatuoli kenraali on vihassaan eksynyt aivan väärään keskusteluun.

Vierailija
55/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi hehkutetaan suomen biisiä ja loppusijoitus on kuitenkin joku lähempänä kahtakymmentä. Itse veikkaan tänä vuonna Suomen sijoitukseksi. 18.

Vierailija
56/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Ruotsin valinnalla ratsastettiin vain Loreenin nimellä. Itse biisi nyt ei kovin kummoinen loppujen lopuksi ole, minulle jäi jotenkin tehtailu, tekemällä tehdyn liian varman valttikortin maku, minkä vuoksi vaikuttaa...lattealta ja tylsältä. Loreenilla on kyllä ääntä ja sen vuoksi harmi, ettei oikein osattu sitten kunnolla hyödyntää sitä johonkin yllätyksellisempään ja raikkaampaa biisiin. Tunkkainen ja raskas veto.

Vierailija
57/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
58/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jis nyt Suomen ja Ruotsin viisuja vertaa, niin Loreenin biisi katselee menneisyyteen ja Käärijän tulevaisuuteen.

Vierailija
59/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mistään kotoisin se biisi. Käärijä rulettaa!

Vierailija
60/126 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojatuoli kenraali on vihassaan eksynyt aivan väärään keskusteluun.

Eli Euroviisu-keskusteluihin saisi osallistua vain ne jotka kehuu Käärijää ja haukkuu kaikki muut? 

Älä viitsi oikeasti olla noin lapsellinen, että haukut mua ryssämieliseksi eriävän mielipiteen vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän