Muita sotealalla uupuneita?
Minä jo kolmatta vuotta pois töistä enkä tiedä yhtään mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Pitkä ura sotessa, 20 vuotta, takana mutta eläkeikään saman verran.
Mikä tilanne teillä muilla on ja mitä aiotte tulevaisuudessa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Harva kestää. Joku päivä luin, että eniten uupuneita (masennus-ahdistus) on sotealalla.
-ap
Näin on. Lääkärit tekee eniten itsemuehiay, perässä tulee hoitsut.
Lääkärit ei todellakaan tee hoitajia enempää itsemurhia. Päinvastoin. Ylipäätään mt-syystä johtuvat sairauslomatkin on hoitajilla erittäin yleisiä, lääkäreillä harvinaisia.
Minua uuvuttaa se miten paljon ihmiset valehtelevat ja ajattelevat vaan minä minä minä.
Sotealalla nähtyä.
Joo, olen lähihoitaja. Oppisopimuksella vuoden työkokemus. Valmistuin 1 kuukausi sitten. Ja nyt olen jo uupunut, vaihdan alaa 2024 syksyllä, johon asti olen solminut määräaikaisen työsopimuksen.
Onko vika myös työntekijöissä, jollei edes vuotta kestä uupumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Harva kestää. Joku päivä luin, että eniten uupuneita (masennus-ahdistus) on sotealalla.
-ap
Lääkärit ei todellakaan tee hoitajia enempää itsemurhia. Päinvastoin. Ylipäätään mt-syystä johtuvat sairauslomatkin on hoitajilla erittäin yleisiä, lääkäreillä harvinaisia.
Akateemisista lääkärit tekee eniten itsemurhia. En sit tiiä mikä ala duunareissa on johdos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Akateemisista lääkärit tekee eniten itsemurhia. En sit tiiä mikä ala duunareissa on johdos
Puhelinmyyjät.
Vierailija kirjoitti:
Uuvuin koronasekoilussa ja vaihdoin kaupan kassalle. Rentoa hommaa vaikka liksa onkin hiukan pienempi.
Sama täällä. Työt jää oikeasti työpaikalle kun käyt vaan rahastamassa asiakkaat ja that's it. Pomo myös hoitaa omat hommansa ja etsii saikkutuuraajat kun hoitoalalla se homma oli nakitettu meille rivihoitajille.
Ei haittaa, vaikka palkka on reilusti pienempi, koska elämänlaatu parani todella paljon tällä vaihdolla.
Mikähän tääl mättää ku hommat ei vaa toimi ? Itsemurhat paha olo,masennus,uupumus. Jne. Ongelmia riittää