Naposteleeko täällä joku kirsikkatomaatteja pitkin päivää?
Kommentit (24)
Ällöttää napostelijat. Suu vaan napsuu ja napsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ei kuulu laiduntaa kuin lehmä. Meidän elimistömme voi paremmin, kun syömme pari kolme kertaa päivässä.
Tuo on kyllä ihan skeidaa. Monilla aineenvaihdunta toimii niin että olo on tosi huono jo 6-7 tunnin (päiväaikaisen) paaston jälkeen.
Ja samaan aikaan kertyy jatkuvasti tutkimusnäyttöä pätkäpaaston terveellisyydestä. Paaston terveysvaikutusten tutkimisesta annettiin Nobelin palkinto jo 2016, mutta täällä terveyspropaganda on edelleen pelkkää musta tuntuu - skeidaa.
Olen itse ollut pätkäpaastolla neljä vuotta, enkä ole tuupertunut maahan. Muutamassa viikossa elimistö tottui olemaan ilman jatkuvaa syömistä. Esimerkiksi nälän tunne on vähentynyt huomattavasti.
Mutta ei siinä, syökää te kahden tunnin välein, ettei vain tule paha olo ja heikotus. Joka muuten on merkki siitä, että elimistö ei toimi kunnolla. Terve aikuinen ei tarvitse koko ajan ruokaa.
Juuri näin. Ei keho nauti kun koko ajan pitää ruokaa käsitellä.
Pätkä paastolla hyvin lähtenyt paino putoamaan minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tarkkoja tomattina myytävien kasvien kasvilajien kanssa, toinen voi aiheuttaa suu ongelmia ja toinen ei.
Ne pyöreät pampulat kun ei oikeasti ole kaikki tomaatteja!
Yksi on potun sukua toinen jotain muuta, koko tai muoto ei kerro mitä ja suomessa ei tarvitse kertoa myytäissä mitä.
Kaikkia pyöreitä pampuloita tuntuu saavan myytävän tomattina.
Itellä nää solanium suvun marjat aiheuttaa suu ongelmia, muista ei tuu.
Solaium on myös potun latinalainen nimi.
Psykotelliumeja voin syyvä vaikka kuin, kun kasvatan ite niin tiiän.
Korkki kiinni.
😂😆😂😆
Se on tottumiskysymys. Huono olo ei kestä kauaa ja kun se menee ohi niin tuleekin tosi hyvä olo. Kannattaa kokeilla joskus, ei nälkäkään ole ihmiselle vaarallista.