En aio äänestää perussuomalaisia enää ikinä
Eduskuntavaaleissa pettivät meidät duunarit niin pahasti, että tähän loppui persujen äänestäminen. Äänestän jatkossa demareita tai vassareita, jotka ovat edes vähän pienen duunarin puolella.
Kommentit (61)
Sinä mitään peruja koskaan ole äänestänytkään, silakka.
Itse taas en enää koskaan äänestä vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti tulee aina kuin tilauksesta 🤣 Miten selität sitten viimeaikaisen kannatusromahduksen?
Persut alkaa kosiskelemaan teitä m aaha n muuttovastaisilla jutuilla ennen seuraavia eduskuntavaaleja ja unohdatte kaikki heidän tekemisensä. Muukalaispelko sumentaa teidän järjen ja äänestätte niitä taas. Näin se on mennyt ennenkin. Ja taas teitä kustaan silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti tulee aina kuin tilauksesta 🤣 Miten selität sitten viimeaikaisen kannatusromahduksen?
Katos ku me ei olla osattu viestiä kyllin selvästi siitä, mitä kaikkea hienoa me ollaan saatu aikaiseks. Tosin nyt en muista itekään, ku tulee mieleen vaan kokoomuksen perseiden nuolenta.
Miten pettivät?
Itse olen tyytyväinen nykyiseen politiikkaan. Varsinkin maahanmuuton osalta Persut ovat tehneet hyviä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Persut alkaa kosiskelemaan teitä m aaha n muuttovastaisilla jutuilla ennen seuraavia eduskuntavaaleja ja unohdatte kaikki heidän tekemisensä. Muukalaispelko sumentaa teidän järjen ja äänestätte niitä taas. Näin se on mennyt ennenkin. Ja taas teitä kustaan silmään.
Eikös ne persut just haalinu niitä maa han muuttajia, vai onko ne vääriä maa han muuttajia, kun ovatkin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö taaskaan mahdu päähän kuin joitain silakoita?
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Itse olen tyytyväinen nykyiseen politiikkaan. Varsinkin maahanmuuton osalta Persut ovat tehneet hyviä päätöksiä.
Niin, suomalaisia nuoria muuttaa joukoittain ulkomaille. Mahtavaa päätöksentekoa maahanmuuton osalta. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne persut just haalinu niitä maa han muuttajia, vai onko ne vääriä maa han muuttajia, kun ovatkin naisia?
Ei tällä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä ovat tehneet tai jättäneet tekemättä. Tarkoitus on vaan lietsoa pelkoa ja saada ihmiset äänestämään pelon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Eli kun viime vuonna tuli ennätysmäärä, niin nyt on hyvä jatkaa samalla linjalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Yhden asian puolue. Eipä paljon lämmitä tavallista suomalaista, joka joutuu vaihtamaan kotia tai menettää työpaikkansa tai jonka ansiot laskevat leikkausten takia. Tai niitä, jotka yrittävät myydä asuntojaan. Persut ovat tehneet paljon pahaa tavallisille ihmisille, mokomat kokoomuksen hännystelijät.
Tyhjä ääni, eli numero 0 on ääni uudelle tulevaisuudelle!
Äänestä siis nollaa.
EUPN!
EUPN!
Itse en näe oikein muuta vaihtoehtoja kun parempaakaan puoluetta ei ole mitä äänestää kun haluaa vastustaa ideologista ja feminististä miehiä ja varsinkin duunareita vihaavaa vihervasemmisto puolueita
Vierailija kirjoitti:
Vassarit siellä neukkukuutioissa ma mujen kanssa asuessa kuvittelevat että kaikki haluaa samanlaista luuserielämää.Kun ei ole muuta sanottavaa niin keksitään muukalaispelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tuuliviiriydellä? Tällä viikolla tätä, ensi viikolla jotain muuta, ja vuoden päästä ollaan taas jossain ihan muualla. Ei se sitä muuta että aloitus on jonkun silakan trollaus.
En minäkään aio äänestää persuja, koskaan. Mutta kunnioitus heitä kohtaan on lisääntynyt paljon. Ajattelin aiemmin että se on keskusta joka huolehtii että valtion talous on tasapainossa. Persut todella yllättivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö ne leiriltä hakemassa teroja kuten vassarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit siellä neukkukuutioissa ma mujen kanssa asuessa kuvittelevat että kaikki haluaa samanlaista luuserielämää.Kun ei ole muuta sanottavaa niin keksitään muukalaispelko.
Persuilla ei ole koskaan ennen vaaleja muuta sanottavaa. Miksi olisikaan, kun kaikki heidän politiikkansa tähtää työntekijöiden oikeuksien polkemiseen ja rikkaiden rikastumiseen. Ei kai sitä kannatakkaan mainostaa.
En ymmärrä miksi kukaan palkansaaja asemasta riippumatta äänestäisi kokoomusta tai perussuomalaisia. Molemmat ovat vain heikentäneet kaikkien palkansaajien asemaa.