Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS juttu salituijottelijoista: onko teitä tuijoteltu?

Vierailija
12.03.2023 |

Kävin salilla yli 25 vuotta ja olin ihan hyvännäköinenkin, mutta en kokenut tuijottelua.
Etelä-Suomi.

Entä te?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijottele. Suurin syy siihen on se, että käyn salilla semmoiseen aikaan, ettei siellä yleensä ole ketään.

Vierailija
2/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotellaan aina ja joka paikassa, on aina kyylätty, mutta en itse pälyile että kuka mua katsoo. Salilla voi tehdä sitä omaa treeniä luurit päällä ja katsoa vaikka leffaa samalla kännykästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuijoteltu ainakaan niin, että olisin huomannut, mutta jonkin verran naiset vilkuilevat.

M41

Vierailija
4/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaisin salitreeniä, valitsisin naisille tarkoitetun salin. En edes harkitsisi jotain sekasalia.

En vaikka olisin hyväkroppainen ja nuori, saati nyt sitten vuoksi, etten ole hyväkroppainen ja nuori, kroppaa tosin voisi muokata treenillä ihan hyvään malliin...

Vierailija
5/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut. Enkä lue. Hesari on umpipöljä monissa artikkeleissaan nykyään. Musta tuntuu artikkeleita.

Vierailija
6/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oon ihan tikissä..

Vierailija
8/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaikka olisikin tuijoteltu. En kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Sen sijaan salilla ärsyttää laitteisiin asumaan jäävät ihmiset. Mikä siinä on niin vaikeaa vapauttaa laite tauon ajaksi niin että toiset voivat tehdä sarjansa silloin?

Vierailija
9/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista taviamiestä kukaan tuijottele vaikka 17 vuotta olen kuntosalilla käynyt.

M36

Vierailija
10/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan haluaa sitä, pukeutuminen paljastaa että halutaan kerätä katseita.

Vierailija
11/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä ehtii havaita tuijottelua, kun on niin kova meininki tehdä liikkeitä? Juoksen, nostelen puntteja, en pidä oikein taukojakaan. Kuuntelen musaa täysillä ja on tosi hyvä meininki. Jos joku tuijottaa, mietin että näytän niin hullulta että tuijotta. :-D Pistän asian huumoriksi pääni sisällä. 

Tietenkin inhottava "rasvainen" tujottelu on väärin! Ehkä se kohdistuu nuorempiin tyttöihin, eikä sellaista pitäisi olla. Jos tosissaan treenaa, ei siinä ole aikaa tuijotella!

Vierailija
12/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä puppua. Telttaanko sitä pitäisi pukeutua? Pidä silmäsi kurissa.

Vierailija
13/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Jutussa yksi nainen uhrasi tuon mielihyvän, ilmeisesti huomiota tuli liikaakin: "Oululainen 24-vuotias Oulusta alkoi pukeutua pukeutua ylisuuriin collegeasuihin.

”Kommentointi väheni”, nainen kertoo."

Vierailija
14/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelen salaa nättejä pyllyjä :)

Vierailija
15/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisethan haluaa sitä, pukeutuminen paljastaa että halutaan kerätä katseita." 

Ei pidä paikkaansa. Naiset haluavat kuntosalillta treenata!

Vierailija
16/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaisin salitreeniä, valitsisin naisille tarkoitetun salin. En edes harkitsisi jotain sekasalia.

En vaikka olisin hyväkroppainen ja nuori, saati nyt sitten vuoksi, etten ole hyväkroppainen ja nuori, kroppaa tosin voisi muokata treenillä ihan hyvään malliin...

Onko muuten sellaisia saleja olemassa, jossa on suljettu toinen sukupuoli pois, mies tai nainen?

Vierailija
17/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla kyttäämässä tuijottaako minua kukaan. Eikä minua kiinnosta ketä muita siellä käy. Äänikirjan parissa se aika siellä menee mukavasti ja keskittyessä omaan tekemiseen keskittyessä.

Vierailija
18/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan huomannut. Oon käynyt salilla 17-vuotiaasta eli 10 vuoden ajan.

Vierailija
19/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuijoteltu eikä kuulu salin koodiin tuijottaa ketään. Kaikki on raudan asialla. 

Vierailija
20/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla nainen teki salilla metrin päästä minusta kulmasoutoa siten että perse niin pystyssä kuin ikinä vaan mahdollista, ja jalassa oli niin tiukat housut että häpyhuulten äärirajat erottui.

Tuijotin, myönnän sen. Suoraan sanottuna rupeaa v*tuttamaan joidenkin naisten toiminta salilla, tuollainen pukeutuminen ja itsensä täysin häpeämätön esittely alkaa olla jo seksuaalista häirintää.

Salit vois mun puolesta rajata pukeutumiskoodiksi että treenatessa jäsenten on pakko käyttää löysiä college housuja. Ei haittaisi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän