Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS juttu salituijottelijoista: onko teitä tuijoteltu?

Vierailija
12.03.2023 |

Kävin salilla yli 25 vuotta ja olin ihan hyvännäköinenkin, mutta en kokenut tuijottelua.
Etelä-Suomi.

Entä te?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot vaatteet hiostavat, lepattavat ja tuntuvat epämukavilta kuntosalilla. Naisilla on oikeus pukeutua juuri niinkuin haluavat. Kysymys on siitä ettei kuole lämpöhalvaukseen. Ei siitä, että on ihanaa, jos joku Sali-Petteri kyylää!

Kyllä se vastuu on minusta miehillä, mikään pakko ei ole tuijottaa! Treenaa niin lujaa, ettet ehdi kyylätä. 

Mikähän siinä on, että vähän väljemmät vaatteet eivät tuolla lailla tunnu hiostavan ja ahdistavan salilla olevia miehiä, vaan suurin osa heistä pukeutuu sellaisiin.

Vierailija
82/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on ahdistujien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vaikka olisikin tuijoteltu. En kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Sen sijaan salilla ärsyttää laitteisiin asumaan jäävät ihmiset. Mikä siinä on niin vaikeaa vapauttaa laite tauon ajaksi niin että toiset voivat tehdä sarjansa silloin?

Tämä. Puhelimet saisi kokonaan kieltää saleilta, koska usein jäädään vain istuskelemaan laitteisiin ja selailemaan somea, eikä huomata että ympärillä on ihmisiä, jotka haluaisivat päästä tekemään treeniä.

Vierailija
84/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä näen tilanteen, jossa kumpikin tuijottaa toista miettien "Miksi toi mua tuijottaa?" Itse en ole huomannut kenenkään tuijottavan minua, enkä kiinnitä muihin ihmisiin juuri mitään huomiota salilla. Teen treenini ja lähden pois.

Vierailija
85/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vaikka olisikin tuijoteltu. En kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Sen sijaan salilla ärsyttää laitteisiin asumaan jäävät ihmiset. Mikä siinä on niin vaikeaa vapauttaa laite tauon ajaksi niin että toiset voivat tehdä sarjansa silloin?

Tämä. Puhelimet saisi kokonaan kieltää saleilta, koska usein jäädään vain istuskelemaan laitteisiin ja selailemaan somea, eikä huomata että ympärillä on ihmisiä, jotka haluaisivat päästä tekemään treeniä.

Mä en kehtaa itse ehdottaa tehdä välissä, koska olisi jotenkin säätöä vaihtaa penkkien asennot tai nostella levypainoja ees taas. Olen tosin miettinyt, mitä salietiketin mukaan pitäisi tehdä. Onko niin, että se, joka kysyy, voiko tehdä sarjojen välissä, säätää sitten penkit ja painot takaisin siihen, mitä alkuperäisellä käyttäjällä oli?

T. Aloittelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi