Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS juttu salituijottelijoista: onko teitä tuijoteltu?

Vierailija
12.03.2023 |

Kävin salilla yli 25 vuotta ja olin ihan hyvännäköinenkin, mutta en kokenut tuijottelua.
Etelä-Suomi.

Entä te?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisten odotetaan nykypäivänä pariutuvan, jos edes tuijottelu ei enää ole sallittua? On Tinder ainoa sallittu väylä siihen?

Vierailija
42/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naiset polkevat hyvin hiljaa kuntopyörää, ettei vaan tulisi hiki ja pää pyörii kuin pöllöllä jos ohi kävelee rikkaan oloinen tai muuten charmikas mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan haluaa sitä, pukeutuminen paljastaa että halutaan kerätä katseita.

Vuosia sitten salilla oli nainen tekemässä levytangonkanssa jalkakyykkyjä. Tein itse taljalla ojentajia. Katselin naisen muodokkaita pakaroita sivusilmällä ja pidin katseen muualla. Kun nainen lopetti jalkakyykyn. Hän teki peilin edessä pari fittness poseerausta. Ollen selvästi huomannut vilkuiluni eikä ollut laittanut sitä pahakseen.

Mitä mä just luin

Miten niin ? Jos vilkuilija on tikissä hänkin ja muutenkin siedettävän näköinen (ja tuli salille Bentleyllä), miksi tyttö ei hiukan esittelisi itseään.

Vierailija
44/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulotauti on nykyään niin yleistä?

Vierailija
45/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan silloin tällöin huomaan salilla, että joku katsoo "sillä silmällä". Eikä se haittaa yhtään, jos katsoja on yksinään treenaava mies tai nainen. Olen yli viisikymppinen nainen ja kroppa on timmissä kunnossa. Otan katseet kohteliaisuutena. Kerran eräs yhdessä treenaamaan tulleen parikunnan mies vilkuili minua vähän väliä, se tuntui ikävältä.

Vierailija
46/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä tehdään noin suuri numero? Kai nainen voisi olla imarreltukin, jos kerää katseita. Ollaanhan uimarannallakin tai -altaalla vieläkin vähemmissä vaatteissa.  

Sitten se katsulusta ahdistuva salikissa ottaa kesällä puistossa tai rannalla aurinkoa pakarat kokonaan paljastavissa narubikineissä ja vatsallaan maatessa on yläosan narut avattu.

Vierailija
47/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa toksista ajattelua. Juuri sinunlaisten setämiesten vuoksi on olemassa pelkästään naisille tarkoitettuja kuntosaleja. Nainenkin haluaa treenata ilman että kuumat ja paksut collegevaatteet ovat tiellä. Ihonmyötäisessä treenisetissä on paljon helpompaa liikkua ja kyykistyä ja kumarrella. 

Vierailija
48/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisten odotetaan nykypäivänä pariutuvan, jos edes tuijottelu ei enää ole sallittua? On Tinder ainoa sallittu väylä siihen?

Jos sinä menet salille vain tuijottamaan vastakkaista sukupuolta pariutumistarkoituksessa ei tarkoita, että kaikki muutkin tekevät niin. Sali on treeniä varten, se ei ole yökerho tai tinder. 

Vierailija
49/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa toksista ajattelua. Juuri sinunlaisten setämiesten vuoksi on olemassa pelkästään naisille tarkoitettuja kuntosaleja. Nainenkin haluaa treenata ilman että kuumat ja paksut collegevaatteet ovat tiellä. Ihonmyötäisessä treenisetissä on paljon helpompaa liikkua ja kyykistyä ja kumarrella. 

Nyt ymmärrän miksi eräskin tyttö tulee tarkoituksella eteeni kyykistelemään ilman pikkuhousuja trikoiden alla. Häpyhuulet näkyvät selvästi. Mikäli vaihdan paikkaa, hän tulee perässäni. Tyypillisesti tekee jotain perselihaksen kehittämissarjoja.

- eri

Vierailija
50/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua kyylätään, ja se ärsyttää. On ihan minun oma asiani miten pukeudun - pienehkö urheilutoppi ja treenistringit ovat niin mukavat päällä. Enkä ole treenannut vartaloani täydelliseksi sinällään muiden katsottavaksi, mutta toisaalta on kiva, kun erottuu paksummista "kilpasiskoista" esimerkiksi yökerhossa.

Oletko tosissasi tuon pukeutumisen suhteen ?

Vierailija
51/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän miksi eräskin tyttö tulee tarkoituksella eteeni kyykistelemään ilman pikkuhousuja trikoiden alla. Häpyhuulet näkyvät selvästi. Mikäli vaihdan paikkaa, hän tulee perässäni. Tyypillisesti tekee jotain perselihaksen kehittämissarjoja.

- eri

Niin varmaan. Näitä fantasioita kannattaa kirjoitella yliksen jonneille, ei tänne. 

Vierailija
52/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä puppua. Telttaanko sitä pitäisi pukeutua? Pidä silmäsi kurissa.

Jos ei voi treenata normaalisti verryttelyhousuissa ja t-paidassa, niin jotain on vialla ja silloin kyse on jostain muusta, kuin itse treenistä, sen voin nimittäin tehdä ihan 100% noissa varusteissa.

Pakarat ei kiinteidy yhtään sen enempää, jos juuri ennen salitreeniä käy vetämässä botoksia huuleen.

Vierailija
53/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä puppua. Telttaanko sitä pitäisi pukeutua? Pidä silmäsi kurissa.

Jos ei voi treenata normaalisti verryttelyhousuissa ja t-paidassa, niin jotain on vialla ja silloin kyse on jostain muusta, kuin itse treenistä, sen voin nimittäin tehdä ihan 100% noissa varusteissa.

Pakarat ei kiinteidy yhtään sen enempää, jos juuri ennen salitreeniä käy vetämässä botoksia huuleen.

Teepaita on inhottava hikisenä. Verkkarit liian paksut.

Vierailija
54/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksi nuorta naista tuijottelivat jatkuvasti. En tajua miksi. Toivottavasti eivät kuvanneet someen, onhan noitakin ollut.

N42

Vierailija
55/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä menet salille vain tuijottamaan vastakkaista sukupuolta pariutumistarkoituksessa ei tarkoita, että kaikki muutkin tekevät niin. Sali on treeniä varten, se ei ole yökerho tai tinder. 

Eli tosiaan yökerho ja tinder ovat ne hyväksyttävät paikat pariutumishakuiseen toimintaan. Muualla se on ahdistelua ainakin miehen tekemänä.

Vierailija
56/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ei kuulu flirttailla eikä tuijotella.

Vierailija
57/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyy treenailla pelkissä rintsikoissa? Voi muuten tulla kuuma?

Vierailija
58/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotetaan kyllä, mutta ehkä eri syystä kuin Hesarin artikkeli vihjaa. Olen hyvin lihava, ja se kerää monenlaisia katseita. Uteliaita, inhoavia, sellaisia jotka hakee tilaisuutta päästä osoittamaan tukensa tai asiantuntemuksensa syöksymällä neuvomaan...

Isot on ihania.

Vierailija
59/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijota. Epäilen että ihmiset vain kuvittelevat tuon tuijottamisen. Itse katson pidempään vain jos on tosi vaarallisen näköistä menoa.

Vierailija
60/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijotetaan kyllä, mutta ehkä eri syystä kuin Hesarin artikkeli vihjaa. Olen hyvin lihava, ja se kerää monenlaisia katseita. Uteliaita, inhoavia, sellaisia jotka hakee tilaisuutta päästä osoittamaan tukensa tai asiantuntemuksensa syöksymällä neuvomaan...

Isot on ihania.

On niin lepposia, ei ne tee sulle kepposia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi