Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorin lopetuksesta

Lopettaja
12.03.2023 |

Haluaisin kuulla kokemuksia Ketipinorin lopetuksesta. Täällä toinen yö takana. 75 mg oli käytössä ja kokeilen olla kokonaan ilman.
Alkuviikosta jätin pois lääkärin luvalla Voxran 150mg.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole lopettamassa, mutta suositan että vähennät hitaasti.

Vierailija
2/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 25-75 mg vuodesta 2020. Välillä ilmankin pärjännyt mutta nyt alkanut ahdistaa lääkkeen vaikutukset kehoon ja mieleen.

Vierailija
4/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 25mg joka ilta vuoden ajan ja on todella hyvin toiminut unettomuuteen. Unettomuuden syyt ovat poistuneet joten päätin lopettaa käytön ja alkaa nukkumaan normaalisti. Ensimäinen yö takana eikä hyvin sujunut! Valvoin ja paljon. Aion kuitenkin jatkaa vierotusta.

Käytön aloittamisen jälkeen paino on noussut ja olen usein väsynyt päivisin, joten haluan nähdä ovatko nämä sivuvaikutuksia.

Vierailija
5/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorin lopetukseen on nyt liittynyt myös ruokahaluttomuutta. Tämäkin lienee tavallista?

ap

6/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor aiheuttaa sitä herkkuhimoa joten itse lääkehän ei lihota.

Vierailija
7/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetus kannattaa tehdä hyvin hitaasti, lopulta vaikka 25 mg tablettia murustaen. Isoin lopetusoire oli unettomuus, piti opetella nukahtamaan ilman lääkettä. Noin kuukauden nukuin pätkissä, sitten helpotti. Tsemppiä, ei kannata luovuttaa.

Vierailija
8/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika pahalta vetää kylmä kalkkuna, toivottavasti et ole yksin ainakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi