Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS juttu salituijottelijoista: onko teitä tuijoteltu?

Vierailija
12.03.2023 |

Kävin salilla yli 25 vuotta ja olin ihan hyvännäköinenkin, mutta en kokenut tuijottelua.
Etelä-Suomi.

Entä te?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo salilla tottunut siihen, että katson kaikkialle muualle, paitsi ihmisiin. Yritän katsoa lattiaan, kattoon ja seiniin. Varsinkin, jos naiset tekevät liikkeitä jossain lähettyvillä.

Vierailija
22/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on ollut muodissa naisilla treenata rypytystrikoohousuissa ja rintsikoissa ilman paitaa. Nyt ihmettelevät kun tuijotellaan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotetaan kyllä, mutta ehkä eri syystä kuin Hesarin artikkeli vihjaa. Olen hyvin lihava, ja se kerää monenlaisia katseita. Uteliaita, inhoavia, sellaisia jotka hakee tilaisuutta päästä osoittamaan tukensa tai asiantuntemuksensa syöksymällä neuvomaan...

Vierailija
24/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vaatteet hiostavat, lepattavat ja tuntuvat epämukavilta kuntosalilla. Naisilla on oikeus pukeutua juuri niinkuin haluavat. Kysymys on siitä ettei kuole lämpöhalvaukseen. Ei siitä, että on ihanaa, jos joku Sali-Petteri kyylää!

Kyllä se vastuu on minusta miehillä, mikään pakko ei ole tuijottaa! Treenaa niin lujaa, ettet ehdi kyylätä. 

Vierailija
25/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on katsoa hyvännäköistä kroppaa?

Vierailija
26/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on katsoa hyvännäköistä kroppaa?

Se on ahdistelua, jos katsot miehenä naista, jolla on hyvä kroppa. Toisin päin on ihan ok.

Vierailija
27/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuijottelusta on pään sisällä. Nähdäksesi mihin toisen ihmisen silmät osoittavat pitää sinunkin katsoa kohti.

Vierailija
28/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vastuu on minusta miehillä, mikään pakko ei ole tuijottaa! Treenaa niin lujaa, ettet ehdi kyylätä. 

Useimmat eivät crossfittaa salilla. Punttitreeniin kuuluu luonnollisena osana enemmän taukoa kuin itse treeniä.

Vierailija
29/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisethan haluaa sitä, pukeutuminen paljastaa että halutaan kerätä katseita." 

Ei pidä paikkaansa. Naiset haluavat kuntosalillta treenata!

Ei kuin kuvata itseään somea varten. Kyllä suurimman osan naisista treenaus on yhtä tyhjän kanssa. Tulos on +-0.

Vierailija
30/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska käyn naisten salilla ei oo edes ne pissistytöt möllännyt.

Vierailija
31/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että kukaan tuijottelisi. 39- vuotiaana alan tietysti ollakin jo vähän liian vanha tuijotettavaksi. Pitäisi ikää olla puolet vähemmän.

Mutta jos tuijottaakin niin entäs sitten. Siinäpä katsoo, ei se minua häiritse. Luultavasti en edes huomaisi, koska olen aina niin omissa ajatuksissani.

Vierailija
32/85 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot vaatteet hiostavat, lepattavat ja tuntuvat epämukavilta kuntosalilla. Naisilla on oikeus pukeutua juuri niinkuin haluavat. Kysymys on siitä ettei kuole lämpöhalvaukseen. Ei siitä, että on ihanaa, jos joku Sali-Petteri kyylää!

Sitten voitte varmaan myöskin lopettaa sen itsenne tahallisen esittelyn ja mennä kauemmaksi tekemään niitä kyykkyjä ja kulmasoutuja, eikä tulla tahallaan metrin päähän esittelemään sitä persettä. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa teidän hanurinne salilla, koska treenaan niin kovilla raudoilla.

Vierailija
33/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kyylätään, ja se ärsyttää. On ihan minun oma asiani miten pukeudun - pienehkö urheilutoppi ja treenistringit ovat niin mukavat päällä. Enkä ole treenannut vartaloani täydelliseksi sinällään muiden katsottavaksi, mutta toisaalta on kiva, kun erottuu paksummista "kilpasiskoista" esimerkiksi yökerhossa.

Vierailija
34/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan haluaa sitä, pukeutuminen paljastaa että halutaan kerätä katseita.

Vuosia sitten salilla oli nainen tekemässä levytangonkanssa jalkakyykkyjä. Tein itse taljalla ojentajia. Katselin naisen muodokkaita pakaroita sivusilmällä ja pidin katseen muualla. Kun nainen lopetti jalkakyykyn. Hän teki peilin edessä pari fittness poseerausta. Ollen selvästi huomannut vilkuiluni eikä ollut laittanut sitä pahakseen.

Vierailija
35/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kuvittelee tuon tuijotuksen. Kun on saanut salilla jotain aikaan, kuvittelee itsensä ykköstason salikissaksi. Satunnainen vilkaisu muuttuu silloin tuijotukseksi, kun minähän olen niiiiin hyvän näköinen.

Vierailija
36/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se naisen salipaita tarvitse nyt sisätilojen lämpötilan vuoksi olla puoli selkää paljastava ja melkein naruolkaiminen.

Vierailija
37/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä tehdään noin suuri numero? Kai nainen voisi olla imarreltukin, jos kerää katseita. Ollaanhan uimarannallakin tai -altaalla vieläkin vähemmissä vaatteissa.  

Vierailija
38/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Jutussa yksi nainen uhrasi tuon mielihyvän, ilmeisesti huomiota tuli liikaakin: "Oululainen 24-vuotias Oulusta alkoi pukeutua pukeutua ylisuuriin collegeasuihin.

”Kommentointi väheni”, nainen kertoo."

Ylisuurissa collegeis onkin hyvä ja mukava treenata katseita piilossa hikisenä samalla kun se kyttäävä pate vetää vieressä shortseissa ja hihattomassa o_0. Niillä tekinisillä istuvilla treeniasuilla on kuulkaa pikkasen muitakin funktioita liikkuessa kuin esittely.

Vierailija
39/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jotenkin neuroottista, mutta itse kokisin oloni todella epämukavaksi jossain collegepuvussa salilla. Sama kun pitäis jotain toppatakkia ja toppahousuja kotona. Ja vielä ku hikoilee, yäk.

Vierailija
40/85 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten salilla oli nainen tekemässä levytangonkanssa jalkakyykkyjä. Tein itse taljalla ojentajia. Katselin naisen muodokkaita pakaroita sivusilmällä ja pidin katseen muualla. Kun nainen lopetti jalkakyykyn. Hän teki peilin edessä pari fittness poseerausta. Ollen selvästi huomannut vilkuiluni eikä ollut laittanut sitä pahakseen.

Mitä mä just luin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi