Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäpä isukiksi yhden yön jutusta

Vierailija
12.03.2023 |

Olin perjantaina konsertissa ja sen jälkeen baarissa, jossa tapasin mukavan naisen. Päädyttiin sitten mun luokse jatkoille ja kun hormoonit kävivät kuumina niin sänkyyhän sitä päädyttiin. Tietenkään kumeja ei ollut ja nainen oli märkänä, sekä itsellä seisoi, eikä kuulemma pillereitäkään ollut. Sanoin, että vedän kyllä ulos ennen kun tulen ja sitten alettiin panemaan. Nainen varmasti vaistosi, että aloin olla lähellä loppua ja risti jalkansa siten etten päässyt vetämään ulos, joten siemenet meni sisään.... Otettiin jokunen uusinta ja en välittänyt vetään ulos edes lopuilla kerroilla. Aamulla kun juteltiin niin kysyin heitänkö hänet apteekkiin niin ostaa jälkiehkäisyn ja sanoi, ettei osta kun tulee siitä niin huono ole....

Tässä funtsin onkohan 18v vuoden osamaksu iloittelusta tulossa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut ei vaikka hormonit hyrräsi tasolla noin 400% koska ei ollut ehkäisyä.

Olen nainen.

En voi mitenkään tietää tätä konkreettisesti, mutta minusta miehenä tuntuu että kun olin noni 18v niin naisten 400% oli jotain 15% omasta keskiverto hormonitoiminnastani... Onneksi on ikä korjannut asiaa että järjellekin jää tilaa näin nelikymppisenä.

Vierailija
22/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut ei vaikka hormonit hyrräsi tasolla noin 400% koska ei ollut ehkäisyä.

Olen nainen.

En voi mitenkään tietää tätä konkreettisesti, mutta minusta miehenä tuntuu että kun olin noni 18v niin naisten 400% oli jotain 15% omasta keskiverto hormonitoiminnastani... Onneksi on ikä korjannut asiaa että järjellekin jää tilaa näin nelikymppisenä.

Jos näin on, eikö miesten äänestysikää pitäisi nostaa jonnekin 35 ikävuoden tienoille? Samoin pitää poissa politiikasta ja vastuullisista tehtävistä.

Säännöllisillä verikokeilla saisi äänioikeuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis totta, niin kannattais käydä testeissä, kun ei tiedä mikä pöpö hyökkää.

Vierailija
24/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin naisia, jotka nimenomaan hakevat pikasuhdetta raskaaksi tulemisen toivossa eivätkä kerro aikeistaan miehelle ainakaan ennen kuin "vahinko" on todettu. Luoja varjele kaikkia sukulaisten ja tuttavien poikalapsia tällaisilta naisilta. Miehille ehkäisypillerit, niin voivat suojata itsensä jos kumin kanssa ei haluta tuhrata tai kumin kanssa käy joku haaveri.

Vierailija
25/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vetänyt peppuun?

Vierailija
26/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vain maailmaan, uusi lapsenlapsonen. :)

T. Mummisi

Vierailija
27/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan syntymän jälkeen tarina jatkuu. "Mies ei tee mitään, ei käy töissä eikä osallistu kotitöihin, juo kaljaa ja käy kavereiden kanssa bilettämässä, ei hoida lasta minä saan tehdä kaikki, en jaksa enää pitäiskö erota auttakaa".

Vierailija
28/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on  niin tyhmä, ettei pidä omia kumeja mukana, niin sopii kärsiäkin. Sitä saa mitä tilaa. 

Itsellä oli aina tuoreita kumeja lompakossa, vaikka olenkin elänyt parisuhteessa. Oli mukana siksi, jos pää ei kestä houkutuksia ja sortuisin vieraisiin.  Sitä varten kumi, ettei kotiin kantaisi tauteja tai jotuisi maksamaan elareita. Omia lapsia jo ihan tarpeeksi.  Nyt olen jo niin vanha, ettei riskiä, mutta silti kumeja varalla reissuilla.  Sitä paitsi mies jolla on kumeja mukana osoittaa  naiselle, että arvostaa häntä ja hänen terveyttään. Miehellä asennekysymys.

Vierailija
29/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vetänyt peppuun?

Itse asiassa vedin, mutta nainen kitisi että sattuu ja pitäisi olla liukkaria 

Vierailija
30/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elatusvelvollisuus ei pääty välttämättä 18 vuoteen. Se pysyy siitä eteenpäinkin, kunnes rakkautenne hedelmä on suorittanut vähintään toisen asteen tutkinnon.

Pyh. 2. asteen tutkinto on nykyään maksuton ja elatusvelvollisuutta ei ole (tai se siirtyy yhteiskunnalle).

Vierailija
31/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tosiaan unohtuu se, että lait muuttui. Ei ne muuttuneet lait koske vain miehiä, vaan myös naisia. Tämä taas naisilta usein pääsee unohtumaan. Nyt nainen ei suostunut keskeyttämään yhdyntää vaikka mies niin halusi ja vaikka asia oli sovittu. Siitä eteenpäin tämän uuden lainsäädännön mukaan, asia muuttui raiskaukseksi joka on rikos. Yhdynnän saa keskeyttää ihan kumpi osapuoli tahansa missä vaiheessa tahansa, eikä toinen saa sitä estää mitenkään. Piste.

Vierailija
32/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei välttämättä ole mitään käryä, milloin mies on tulossa ja milloin ei saa jalkoja ristiä, vaikka mitä olisi sovittu etukäteen. Eri asia, jos ap on ilmaissut selkeästi olevansa tulossa, mutta näin ei ilmeisesti ole käynyt.

Vierailija
33/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä AP:n tarinassa tietysti pistää miettimään, että jos nainen lukitsee sinut jaloin, siten ettet pääse ulos vetämään. Tämän asian teoreettisesti voisi uskoakin. Sitä tapahtuu. Mutta mikä pakotti sinut jatkamaan sitä nylkytystä joka johti siihen, että siemenet sinne toosaan syöksyi? Olisithan vain voinut pysyä paikoillasi? Ei se mälli lennä jos ei liiku ja aiheuta kyseistä "refleksiä".

Eli voimme päätellä, että AP kuitenkin teki tietoisen valinnan, sukusolujensa luovutuksesta.

Vierailija
34/34 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä, mutta teetä DNA-testi jos paketti ilmestyy ovelle 9kk kuluttua.

Sillähän ei Suomessa ole merkitystä. Muistatko julkisuudessa olleen "Riston" tapauksen jossa hän todisti ettei lapsi ole hänen mutta oikeus ei suostu purkamaan elatusvelvollisuutta? Tämä maa on matriarkaatti, yrittäkää nyt tajuta pikkuhiljaa.

"Risto" tyri hommansa. Hänellä olisi ollut 2 vuotta aikaa tiedon saamisesta (ettei ole isä) nostaa isyydenkumoamiskanne oikeudessa, mutta teki sen vasta reilusti sen jälkeen. 

Laki sanoo, että kanne on nostettava kahden vuoden kuluessa siitä kun sai asiasta tietää. Eli oikeudella ei ollut vaihtoehtoja tehdä muunlaista ratkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän