Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäpä isukiksi yhden yön jutusta

Vierailija
12.03.2023 |

Olin perjantaina konsertissa ja sen jälkeen baarissa, jossa tapasin mukavan naisen. Päädyttiin sitten mun luokse jatkoille ja kun hormoonit kävivät kuumina niin sänkyyhän sitä päädyttiin. Tietenkään kumeja ei ollut ja nainen oli märkänä, sekä itsellä seisoi, eikä kuulemma pillereitäkään ollut. Sanoin, että vedän kyllä ulos ennen kun tulen ja sitten alettiin panemaan. Nainen varmasti vaistosi, että aloin olla lähellä loppua ja risti jalkansa siten etten päässyt vetämään ulos, joten siemenet meni sisään.... Otettiin jokunen uusinta ja en välittänyt vetään ulos edes lopuilla kerroilla. Aamulla kun juteltiin niin kysyin heitänkö hänet apteekkiin niin ostaa jälkiehkäisyn ja sanoi, ettei osta kun tulee siitä niin huono ole....

Tässä funtsin onkohan 18v vuoden osamaksu iloittelusta tulossa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
2/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusvelvollisuus ei pääty välttämättä 18 vuoteen. Se pysyy siitä eteenpäinkin, kunnes rakkautenne hedelmä on suorittanut vähintään toisen asteen tutkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodennäköistä, mutta teetä DNA-testi jos paketti ilmestyy ovelle 9kk kuluttua.

Vierailija
4/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen syyllistyi raiskaukseen tuossa kun poikkesi sovitusta. Poliisille kannattaisi mennä juttelemaa.

Vierailija
5/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nainen syyllistyi raiskaukseen tuossa kun poikkesi sovitusta. Poliisille kannattaisi mennä juttelemaa.

Väitätkö, ettei mies olisi fyysisesti vahvempana pystynyt vetämään ulos? Mies tässä jätti vetämättä ulos, vaikka lupasi. Nainen oli rehellinen ehkäisystä eikö luvannut edesauttaa ulosvetämistä.

Vierailija
6/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, ettei mies olisi fyysisesti vahvempana pystynyt vetämään ulos? Mies tässä jätti vetämättä ulos, vaikka lupasi. Nainen oli rehellinen ehkäisystä eikö luvannut edesauttaa ulosvetämistä.

Näin mihenä voin sanoa ettei se onnistu vaan vetää ulos jos nainen on ristinyt jalat. Toki onnistuu jos väkivaltaa muuten käyttää tilanteen laukasemiseksi,  mutta se on sitten eri taria,

Itse tekisin rikosilmoituksen kun nainen poikkesi siitä mihin oli suostumus

Vierailija
7/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaisi miettiä, että noin voi käydä.

Vierailija
8/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai terveydenhoitajalle, ohjaa siitä eteenpäin tarpeen mukaan. Isukiksi ja hormoonit, aamun aloituksen ydinsanat.

Vierailija
9/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin turvautunut tuohon menetelmään, jos olisin lapseton sinkku. Jos mies on kivannäköinen ja baarissa voi vähän elämästäkin kysellä, sitten osoite muistiin ja jos tärppää, niin lapsen isän voi kuitenkin nimetä, vaikkei isäksi kaivatakaan.

Vierailija
10/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mihenä voin sanoa ettei se onnistu vaan vetää ulos jos nainen on ristinyt jalat. Toki onnistuu jos väkivaltaa muuten käyttää tilanteen laukasemiseksi,  mutta se on sitten eri taria,

Itse tekisin rikosilmoituksen kun nainen poikkesi siitä mihin oli suostumus

Eihän mies vaatinut naiselta yhdynnän keskeyttämistä vaan sanoi itse vetävänsä pois. Miksi luulet, että nainen olisi pistänyt voimakkaasti vastaan niin, että väkivaltaa olisi tarvittu? Ap:han ei edes yrittänyt vetää pois.

Vierailija
11/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nainen raiskauksesta linnaan. On aika korjata raiskaustilatoja naisten osalta.

Vierailija
12/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla elämäsi kallein pano.

Vierailija
13/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden mahdollisuus on ollut merkittävä siitä hetkestä asti, kun ap laittoi suojaamattoman peniksensä kumppanin vaginaan. .

Ja se on pieni, mutta olemassa, myös ehkäisyä käytettäessä. Ainoa taudeilta suojaava ehkäisy on kondomi.

Raskauden jatkumisesta päättää aina nainen. Varmin ehkäisy on penis-vaginakontaktista pidättäytyminen.

Vierailija
14/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai terveydenhoitajalle, ohjaa siitä eteenpäin tarpeen mukaan. Isukiksi ja hormoonit, aamun aloituksen ydinsanat.

Seksitautitesteihin ja ihmisen lisääntymisbiologian alkeiskurssille, tosiaan.

Vierailija
15/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi ihanaa, perheenlisäystä <3

Vierailija
16/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ei vaikka hormonit hyrräsi tasolla noin 400% koska ei ollut ehkäisyä.

Olen nainen.

Vierailija
17/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn viimeöinen runkkufantasia. Onneksi nämä satulapset eivät tarvitse elatusta. Joten ei hätää ap.

Vierailija
18/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut ei vaikka hormonit hyrräsi tasolla noin 400% koska ei ollut ehkäisyä.

Olen nainen.

Kuten kuka tahansa täysjärkinen vieraan kumppanin kanssa.

Ap on trolli, ja luultavasti lapsi, koska ei tiedä raskaaksi tulemisen realiteetteja.

Vierailija
19/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttipentti! Se onrutsaa äiteen kaa!

Vierailija
20/34 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä, mutta teetä DNA-testi jos paketti ilmestyy ovelle 9kk kuluttua.

Sillähän ei Suomessa ole merkitystä. Muistatko julkisuudessa olleen "Riston" tapauksen jossa hän todisti ettei lapsi ole hänen mutta oikeus ei suostu purkamaan elatusvelvollisuutta? Tämä maa on matriarkaatti, yrittäkää nyt tajuta pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän