Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Triptyl kroonistuneeseen kipuun, kokemuksia?

Vierailija
11.03.2023 |

Luin toisesta ketjusta jonkun saaneen ko. lääkkeestä avun vulvodyniaan, jonkun toisen taas suolistosairauden aiheuttamiin kipuihin. Vanha viesti, joten en kirjoita jatkokysymystä sinne.

Mutta onko jollakulla kokemusta? Sain jo pidemmän aikaa sitten Triptyl-kuuurin (olisiko ollut kaksi viikkoa) kroonistuneeseen päänsärkyyn. Otin silloin tabletin yhtenä iltana, mutta seuraavana päivänä olo oli todella väsynyt ja aivot hitaalla, joten työssä selviytymisen vuoksi en sitten jatkanutkaan kuuria ja jatkoin kipulääkkeillä sinnittelyä.

Meneekö tuo väsymys, aivosumu ja hitaus ohi? Enhän sekoita lääkkeellä nukkumistani pysyvästi, sillä nukahtamislääkkeenähän tätä käytetään myös? Jos jollakulla on kokemusta, niin kiitos kovasti vastauksesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke! Sivuvaikutukset menevät ohi viikossa parissa.

Vierailija
2/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ainakin 15 vuotta ja toimii hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän migreenin ehkäisyyn. Voisi toimia paremminkin, mutta kyllä on vähän vähentänyt migreenikohtauspäiviä. Suu kuivuu niin, että on vaikeaa niellä. Koska otan tabletin illalla, suu on kuiva vain yöllä. Päivällä ok.

Vierailija
4/8 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole joku neurolepti?

Vierailija
5/8 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke, käytän finromyalgia-kipuihin.

Vierailija
6/8 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se masennuslääke tehoa kuin psykosomaattisiin kipuihin jos niihinkään. Mä olin ihan yhtä kipeä kuin ennenkin.

Vierailija
7/8 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vienyt kipuja kokonaan pois, mutta auttoi nostamaan kipukynnystä ja sietämään paremmin. Väsymys ja hönttiolo meni kyllä nopeasti ohi. Kannattaa aloittaa lääkitys niin, että sinulla on useampi vapaa päivä tiedossa tai loma.

Vierailija
8/8 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyseinen lääke ollut kaapissa migreenin estoon reilun vuoden, en ole uskaltanut kokeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän