Mitä mainoksia teillä näkyy täällä palstalla?
Kiinnostaa, näkyykö kaikille samoja, vai onko ne jotenkin kohdennettuja?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: Nykyään suurin osa mainoksista on kohdennettuja ja seuraa sinun mukanasi kun kuljet verkkosivulta toiselle. Itse en niitä näe mainokseneston vuoksi joten saavat vapaasti kohdentaa vaikka kuinka paljon.
Miten se mainosesto laitetaan Android puhelimeen?
Mene Play kauppaan. Hakukenttään Brave. Semmoinen oranssi leijonanpää. Lataat sen ja käytät nettiä Bravella.
Ei mitään koska käytän mainostenestoa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: Nykyään suurin osa mainoksista on kohdennettuja ja seuraa sinun mukanasi kun kuljet verkkosivulta toiselle. Itse en niitä näe mainokseneston vuoksi joten saavat vapaasti kohdentaa vaikka kuinka paljon.
Kovastipa sinua mainokset kuitenkin kiinnostaa:)
Katsoisit mainoksi niin oppisit lukemaan. Kuten esim. tämän avauksen.
Bonprix, Notino, HobbyHall ja Booztlet vakioina. Sen lisäksi jotain ihme säätöjä, jotka ei sovi mun agendaan.
Pitäis pitää joku digikoulu näille joillekin selvästikin. "Näin et joudu katselemaan mainoksia internetsissä."
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain ongelmia, kun et pysty katsomaan mainoksia? Ahdistaako ne sinua? Söisit pillerisi niin voisit katsoa mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain ongelmia, kun et pysty katsomaan mainoksia? Ahdistaako ne sinua? Söisit pillerisi niin voisit katsoa mainoksia.
Aivopese ihmeessä itseäsi kaikella kaupallisella roskalla, tämä on vapaa maa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset sellaisen selaimen joka itsessään sisältää mainokseneston niin et tarvitse lisäosia. Esimerkiksi Brave ja Opera. Jos iPhone ja Safari niin siihen lisäosaksi AdGuard.
Oli joku Svea-pankin lainamainos, huonosti kohdennettu kun en ole lainoja katselemassa. AdBlockerin käyttö estää joidenkin sivustojen katsomisen kokonaan, siksi näkyy mainokset kun halusin kuitenkin niillekin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että sinulla se ongelma taitaa olla. Et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä.
- Se jolle vastasit.
En edes muista milloin olisin jonkin mainoksen nähnyt, täällä tai youtubessa tai muualla. En androidilla, iphonella tai pc:llä.
Nekin, jotka ei ole blockannut mainoksia rullaa niiden ohi vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataat sovelluskaupasta adblockin, adblockerin adawaren tms
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Käytän adblockeria.
Itsekin käytän samaa, mutta täällä näkyy alhaalla Aamulehti ja iltapulu. Ehkä ne voi lukea mainoksiksi.
Tässäpä muutama!
Vaimosi vihaa tätä sivustoa.
Sinun täytyy naida rumia vanhoja naisia aina kun he pyytävät.
Runkkaatko taas? Mikset nussi laiminlyötyjä kotiäitejä sen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Play kauppaan. Hakukenttään Brave. Semmoinen oranssi leijonanpää. Lataat sen ja käytät nettiä Bravella.
Tai "duckduckgo privacy browser for android" joka on parempi.
Firefox Androidiin AdBlock asennetaan suoraan selaimen menu-napin ala,, Extension Managerista.
Sen takia, että sinäkin saisit ilmaista sisältöä.
Pöljä!