Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän eräälle autoilijalle tapahtui?

Vierailija
24.11.2006 |

Auto ajoi päin punaista ja meinasi ajaa minun ja lapseni yli. sain rekkarin ylös ja soitin poliisille. sanoivat sieltä että ilmoittavat partiolle. mitä tuollaisessa tilanteessa tapahtuu? jos näkevät auton, pitävätkö puhuttelun vai mitä? kameroita ei tapahtumapaikalla ole..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuhtelevat....

Itse ajoi tietä pitkin suureen vesilätäkköön. Vesi lensi kaaressa vihreitä valoja odottaville suojatien kohdalla. Joku taisi vetästä herneen nenään ja otti rekkarin ylös. Poliisi soitti ja kyseli tapahtuneesta.

Kerroin poliiseille etten voinnut pysähtyä lammikon kohdalla kun perässä tuli autoja ja enkä halunnut peräänajoa. Poliisi sanoi että ymmärtävät ja toivottivat hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
2/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan apua, jos poliisille lähettelisi kamerakännykän kuvia? Todennäköisesti ei sittenkään riitä todisteet edes sakkoihin. Pitää varmaan olla poliisi kun näkee. Meillä naapurit ajelee ihan tarkoituksella ilman valoja mopoilla yms. tuossa tiellä ja on tosi vaarallista pimeään aikaan, mutta ei kai niillekään mitään voi, kun ei tänne ehdi koskaan saada poliisia kuitenkaan paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni jäi harmittamaan tuo tilanne, jos meidän sijassamme olisi ollut luottavainen ekaluokkalainen tms, olisi jäänyt alle. onneksi minulla on tapana aina varmistaa, ettei kukaan tule, vaikka itsellä olisikin vihreä.

ap

Vierailija
4/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin pitää itse punaisia päin ajaja nähdä.

Vierailija
5/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteen vaarantamisestahan tuossa on kyse.

Vierailija
6/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella poliisi voi antaa sakot ? Ai sen perusteella että 2 ihmistä sanoo että toi ajoi ainakin 100 lasissa. Tuskin.

Näinhän voisi jokainen sitten tehdä vihamiehilleen. Soittaa naapureiden kanssa poliisille että taas toi pena ajoi sairaan kovaa ja poliisit tuo sakot.

Hei ei se ihan noin onnistu. Poliiseilla täytyy olla mustaa valkoisella että ylinopeutta on tapahtunut, joko kameran kuva tai sitten tutkalla mitattu tulos. Ei pelkkä näköhavainto riitä, eikä varsinkaan *maallikoiden*

Vierailija
7/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Minulla on asiasta kokemusta. Tottakai " maallikot" joutuu käymään kuulusteluissa jne. Ihan sama kun voit ilmoittaa raiskauksesta tai varkaudesta ilman, että poliisi on ollut tapahtumahetkellä paikalla.

Vierailija
8/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ylinopeudesta tai punaisiin ajamisesta ei silminnäkijöiden perusteella anneta sakkoja. On kuule ihan varma tieto asiasta.

Olen itse soittanut asiasta poliisille ja vastaukseksi tuli että niiden pitää tulla paikan päälle tuo varmistamaan ja yrittävät tulla laittamaan tutkaa.

Vierailija
9/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sulle toisten sakkoja kerrota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi