Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui kotiinsa syömään. Ja tarjosi lasangea!

Vierailija
11.03.2023 |

Eikö ollut aika junttia treffiruuaksi? Odotin kyllä vähän parempaa panostusta.

Täytyy miettiä, viekö ite Heseen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvon neidille olisi sitten pitänyt tarjota kun ei miehen tekemä lasagne maistu? Itse olisit varmaan laittanut lautaselle hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria? Sinunlaisellesi olisin tarjonnut vettä ja näkkileipää. Enempää et ansaitse kun noin halveksit toisen itse tekemää ruokaa.

Ei se mies sitä tehnyt.

Vierailija
42/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kelpaisi lasagne treffiruoaksi. Siihen kylkeen vielä joku salaatti ja lasi punaviiniä, niin avot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No junttia olisi tosiaan se, jos olet kertonut allergioistasi, ettet syö punaista lihaa tms. ja mies ei ole sitä huomioinut. Junttia on myöskin se, jos et ole kertonut ruokarajoitteistasi ja sitten valitat, kun niitä ei ole huomioitu.

Vierailija
44/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasagne on yllättävän työlästä tehdä ja älyttömän hyvää. Joten turhaa valitat.

Tää oli Knorrin valmislasagnea. Ap

Ihmeellinen nirppanokka olet. Itse käytän Maggin valmisseosta lasagneen ja lopputulos paljon parempaa kuin reseptillä, millä tein aikaisemmin ja mikä oli vielä työläämpi. Olen siis nainen.

Sulla on ollut huono resepti.

Vierailija
45/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lasagnea kuin siivutettua raakaa kesäkurpitsaa ja parmesaanijuustoa punaviinin kera, jäi kauhea nälkä ja pää tuli kipeäksi. Kotiin kun pääsin paistoin munia . 

Ihan oikeasti, yksi mies luuli että tuollainen olisi naisen hurmaava gourmet-menuu.

Vierailija
46/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus toki huono provo, mutta lasagne on oikeasti työläs ja vaikea valmistaa jos kunnolla tekee. Italialainen kaveri keitti kastiketta yön yli kun teki aitoa lasagnea. Aito italialainen lasagne on myös paljon herkullisempaa kuin Suomen ruokaloissa saatava sotku, kannattaa kokeilla jos käy Italiassa. kaikista tunnetuista italialaisista ruoista lasagnessa oli suurin ero kun kokeilin ruokia Italiassa.

AP yritti provota mutta paljastuikin itse juntiksi kun ei tiennyt miten vaikea ruoka lasagne oikeasti on.

Missä Italiassa saa hyvää lasagnea, siis muualla kuin jonkun tutun kotona? Olen monessa ravintolassa siellä kokeillut, mutta aina päätynyt siihen että teen itse parempaa.

Vierailija
47/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ekoilla treffeillä päältä palaneita, sisältä jääkylmiä kalapuikkoja, ananaslimsaa ja  Jacky-suklaavanukkaan :D Yhdessä ollaan oltu nyt 22 vuotta.

Vierailija
48/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasange, uusi ruoka porvoonmatkalle, on muutakin kuin hapanta voileipäkakkua ja maksamakkarakeittoa.

Vierailija
49/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kermaperseelle olisi pitänyt olla tarjolla?

Vierailija
50/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tämä tapahtui Porvoossa, eikö niin....?

Vierailija
51/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ekoilla treffeillä päältä palaneita, sisältä jääkylmiä kalapuikkoja, ananaslimsaa ja  Jacky-suklaavanukkaan :D Yhdessä ollaan oltu nyt 22 vuotta.

Vähäänpä tyydyit.

Vierailija
52/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin nuorena, että treffikumppanin seura on ruokaa tärkeämpää. Siis se tutustuminen...Ja jos haluaa syödä jotain tiettyä ruokaa, niin voi tuoda sitä mukanaan tai tehdä itse.

Vierailija
53/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähäänpä tyydyit.

No ei kai treffien pääsyy olekaan ruokailu?

Vierailija
54/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No junttia olisi tosiaan se, jos olet kertonut allergioistasi, ettet syö punaista lihaa tms. ja mies ei ole sitä huomioinut. Junttia on myöskin se, jos et ole kertonut ruokarajoitteistasi ja sitten valitat, kun niitä ei ole huomioitu.

Myös kumiallergiasta kannattaa huomauttaa hyvissä ajoin.

Vierailija
55/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulostaa erittäin houkuttelevalta! Lasagne on herkullinen italialainen ruokalaji, joka koostuu kerroksittain asetelluista pastalevyistä, lihakastikkeesta, juustosta ja usein myös tomaattikastikkeesta. Se on suosittu ruoka ympäri maailmaa, ja se on yleensä melko helppo valmistaa kotona.

Onnittelut sinulle, kun olet saanut kutsun syömään lasagnea! Nauti ateriasta ja arvosta isännän / emännän ystävällisyyttä. Lasagne on yleensä melko täyttävää, joten varmista, että pidät hieman tilaa jälkiruoalle tai muulle naposteltavalle, jota isäntä / emäntä saattaa tarjota. Hyvää ruokahalua! 

Ymmärrän, että odotukset saattavat vaihdella treffiruuan suhteen, ja että jokaisella on omat mieltymyksensä. On kuitenkin tärkeää pitää mielessä, että ruoka ei ole ainoa tapa osoittaa arvostusta tai välittämistä toista henkilöä kohtaan.

Jos olet pettynyt treffiruokaan, kannattaa ehkä kertoa avoimesti kumppanillesi, mitkä ovat odotuksesi ja mitä toivoisit tulevaisuudessa. Samalla on hyvä muistaa, että toisen ihmisen tapa toimia tai ajatella saattaa poiketa omasta, joten kannattaa pyrkiä keskustelemaan asiasta rakentavasti ja kunnioittavasti.

Jos haluat ehdottaa jotain toista ravintolaa tai ruokalajia, se voi olla hyvä tapa tutustua toisiinne paremmin ja löytää yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Lopulta tärkeintä on kuitenkin viettää mukavaa aikaa yhdessä ja nauttia toistenne seurasta.

Vierailija
56/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika junttimies kieltämättä.

Minä olisin tehnyt meille alkukeiton omatekemäni leivän kanssa. Pääruuaksi 200g sisäfilepihvi pippurikermakastikkeella jonka resepti;on kulkenut suvussamme 130 vuotta. Ruokajuomaksi punaviiniä. Jälkiruuaksi myöhemmin illalla olisimme harrastaneet kuumaa seksiä, jossa sinä olisit tullut ennen minua joka kerta.

Olisit, olisimme.. niin, päättyyköhän pippurikermakastikeen 130 vuotinen kulku suvussanne sinuun?

Vierailija
57/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisit edes oikein niin olisi uskottavampaa.

No täähän on tarkoituksella kirjoitettu näin. Aina joku tollo tuollaiseen tarttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän