Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskettaako BALI 9:n traagillinen tarina teitä?

Vierailija
11.03.2023 |

Vai eikö?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan siitä australialaisesta huumekuriiriporukasta, niin olihan se traaginen. Kaksi teloitettu joitakin vuosia sitten, loput viruvat vankilassa jo kohta 20 v ja ehkä pitkän loppuikänsä?

Mutta toisaalta, vaikken kuolemantuomiota hyväksykään, niin ovat varoittava esimerkki ko. touhusta. Kuolemanainettahan he olivat kelkkomassakin.

Vierailija
2/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tarinat masentaa ja ärsyttää kun miten tyhmiä ihmiset osaakaan olla. Keissin tuomiot toki täyttä ulkomaalaisvihaa. Jaellaan elinkautisia ja kuolemantuomioita huumekuriireille. Samalla parisataa henkeä Balin yökerhoiskuissa surmanneet al gaeda taistelijat saa 20 vuotta joka sekin lyhennetään kymmeneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian kansa voisi tehdä paljon jäljellä olevien hyväksi. Koko bali vaan boikottiin niin turistirahojen huvetessa alkaa armahduksia tulla. Mutta kun itse päästävä aurinkoon halpaa viinaa kittaamaan niin siinä paljon maanmiesten kohtalot paina.

Vierailija
4/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos lähtee pelaamaan huumeilla noissa maissa niin silloin pitää ymmärtää seuraukset. Olen katsonut paljon Discoveryn Vankilassa ulkomailla -sarjaa ja lähinnä pistää vihaksi se miten ylimielisesti länsimaalaiset suhtautuvat koko asiaan ja miten helppoa luksuselämää kehitysmaassa jo muutenkin viettävät tyypit heittävät elämänsä hukkaan vain jotta saisivat vielä vähän lisää huumeita vedettäväksi.

Suurin osa vieläpä pääsee lahjomalla tai diplomatialla joka tapauksessa helpommalla kuin paikalliset.

Vierailija
5/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huonon näköinen ainakaan tää yks. Tolle vois vaikka lähettää pimppakuvansa(!) 👄

https://content.api.news/v3/images/bin/321feb528c0b64c8b5da3326145c1ea9

Saapuva posti varmasti tarkastetaan joten pääset vartijoiden taukokopin seinälle.

Vierailija
6/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos lähtee pelaamaan huumeilla noissa maissa niin silloin pitää ymmärtää seuraukset. Olen katsonut paljon Discoveryn Vankilassa ulkomailla -sarjaa ja lähinnä pistää vihaksi se miten ylimielisesti länsimaalaiset suhtautuvat koko asiaan ja miten helppoa luksuselämää kehitysmaassa jo muutenkin viettävät tyypit heittävät elämänsä hukkaan vain jotta saisivat vielä vähän lisää huumeita vedettäväksi.

Suurin osa vieläpä pääsee lahjomalla tai diplomatialla joka tapauksessa helpommalla kuin paikalliset.

Jos perustaa rahanhimossaan turistirysän niin sitten on hyväksyttävä että siellä rysässä myös iloitellaan. Antaisivat saarensa olla vaikka orangutangien turvapaikka. Kannatan.

Vierailija
7/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perustaa rahanhimossaan turistirysän niin sitten on hyväksyttävä että siellä rysässä myös iloitellaan. Antaisivat saarensa olla vaikka orangutangien turvapaikka. Kannatan.

Lain puitteissa saa iloitella, kuten muissakin maissa.

Vierailija
8/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wake up and smell the coffee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lain puitteissa saa iloitella, kuten muissakin maissa.

Kun kerran raha kelpaa niin raahatkoon itsensä tälle vuosituhannelle. Esso ja kannaboos nyt vähintään suotava.

Vierailija
9/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumerikolliset saivat mitä ansaitsivat.

Vierailija
10/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intonesiassa on pressana joku kaukoidän örde joka haluaa uhitella Australialle. Siellähän nykyään pysäytetään randomina aussituristeja, heitetään katuun, väännetään niskaa. Laskevat varmaan että jos australialaiset alkavat vältellä saarta niin rüssiä sun muita kyllä riittää korjaamaan vahinko. "Örden" kaksi kautta on täynnä ensi vuonna mutta saa nähdä astuuko syrjään.

Vierailija
11/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australian kansa voisi tehdä paljon jäljellä olevien hyväksi. Koko bali vaan boikottiin niin turistirahojen huvetessa alkaa armahduksia tulla. Mutta kun itse päästävä aurinkoon halpaa viinaa kittaamaan niin siinä paljon maanmiesten kohtalot paina.

Mä en ymmärrä miksei ne lomaile kotimaassaan? Australiassa on noita "trooppisia paratiiseja" omastakin takaa.

Vierailija
12/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on traagillinen? Traagisen kyllä tiedän...

Vierailija
13/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksei ne lomaile kotimaassaan? Australiassa on noita "trooppisia paratiiseja" omastakin takaa.

Entäs hintataso? Olisiko tuo kuin vertaisi Floridaa Thaimaahan? Olen käynyt molemmissa ja Thaimaa on kyllä sikahalpa paikka taviksellekin. Ja ehkä Bali on muutenkin kuten Thaimaa monelle, mitä tulee maksullisiin? Näistä ei toki omakohtaista kokemusta, Thaimaassakin olin perhelomalla.

Vierailija
14/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on traagillinen? Traagisen kyllä tiedän...

Repeilin samaa. Kas kun ei draagillinen.

Vierailija
15/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs hintataso? Olisiko tuo kuin vertaisi Floridaa Thaimaahan? Olen käynyt molemmissa ja Thaimaa on kyllä sikahalpa paikka taviksellekin. Ja ehkä Bali on muutenkin kuten Thaimaa monelle, mitä tulee maksullisiin? Näistä ei toki omakohtaista kokemusta, Thaimaassakin olin perhelomalla.

Olen kuullut ettei bali ole kovinkaan halpa enää. Käynyt "tallinnat".

Vierailija
16/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonon näköinen ainakaan tää yks. Tolle vois vaikka lähettää pimppakuvansa(!) 👄

Eiköhän hän ole niitä vuosien varrella saanut riittämiin.

Vierailija
17/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Eihän se nuorena niin häävin näköinen ollut. Tommonen syöpäpotilaan näköinen mulipää. Ikä komeuttanut ja tehnyt pantavaksi(!) 👄

https://content.api.news/v3/images/bin/dbf4665762648174d90fa44e6f066579

Vierailija
18/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagista on se, ettei maailman kaikkia muitakin kuolemankauppiaita saada vankilaan.

Vierailija
19/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Eihän se nuorena niin häävin näköinen ollut. Tommonen syöpäpotilaan näköinen mulipää. Ikä komeuttanut ja tehnyt pantavaksi(!) 👄

https://content.api.news/v3/images/bin/dbf4665762648174d90fa44e6f066579

Voi poika. Koko elämä istuttu kiven sisässä. Onkohan se koskaan saanut naista?

Vierailija
20/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin pitäisi antaa kovempia rangaistuksia huumerikoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi