Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että iho menee huonompaan kuntoon, kun käy harvemmin suihkussa??

Vierailija
11.03.2023 |

Olen ollut sairaana enkä päässyt kunnolla suihkuun, pikaisesti vaan käynyt muutaman päivän välein pesemässä hiukset ja saippuoinut vähän jotain kainaloita ym. Nyt iho on kiristävä, kutiava ja hilseilevän kuiva.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa varmaan kuiva huoneilmakin nyt pakkasilla.

Mulla ainakin on eka talvi kun iho kutiaa ja silmä kans ihan vietävästi. Asuin ennen muualla. En tiedä millanen ihme ilmastointi tässä oikeen on, mutta tää kutina on nyt ollut viikon verran ihan jotain muuta mitä ennen. 

Eri paikkakunnilla on erilaiset vedet. Olen joskus joutunut kulkenut kahden paikkakunnan väliä eestaas ja olen huomannut tuon ilmiön konkreettisesti. Kokeile harvempia kuin päivittäisiä suihkuja ja tarpeen vaatiessa kosteusvoidetta, tuo auttoi ainakin mulla.

Vierailija
62/62 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hiki ja ihorasva ym. ärsyttävät ihoa. Atoopikoillekin suositellaan nykyään päivittäistä pesua tämän takia.

Aivan karmeeta energiantuhlausta käydä päivittäin suihkussa. Jos et urheile niin varmasti joka kolmas päivä riittää.

Lotraatteko oikeasti suihkussa vettä päivittäin? Älkää sitten itkekö sähkölaskujenne suuruutta! Alapeukuista päätellen olette suihkuHULLUA porukkaa 😡

Kyllä me lutraamme. Olemme siistejä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä