Epäsuositut mielipiteet ketju
Kommentit (124)
Pileet alkaa, kun lapsiperheet lähtee kotiin iltatoimiin. :D
Hyviksi urheilijoiksi synnytään.
Taitaviksi e-urheilijoiksi synnytään
Vierailija kirjoitti:
Googlella ei löydä enää mitään järkeviä hakutuloksia, algoritmi välissä sotkee kaiken pilalle. Altavista takaisin!
Kokeile ducduckgo:ta!
Huonoihin suhteisiin ei jäädä lasten takia, vaan oman pelkuruuden vuoksi. Huonoissa suhteissa elävät vanhemmat sössivät lastensa parisuhdetaidot ja näyttävät todella huonoa esimerkkiä. Pilaavat lastensa tulevaisuuden.
Maahanmuutto maksaa järjettömästi eikä tuota mitään hyvää.
Monet vanhemmat tai siis äidit kuvittelevat, että monet lapsettomat kadehtivat heitä, mutta tosi monessa kohtaa ja lähtökohtaisesti lapsettomat säälivät vanhempia.
Rangaistuksien kaikista tiettyyn ihmiseen kohdistuvista rikoksista tulisi olla kovempia, ja rikosoikeudellisen vastuun tulisi alkaa nuorempana.
Suomessa tulisi olla aidattu alue jolle sijoitetaan rikoksenuusijat joita ei huvita elää maan lakien mukaan. Karkotus olisi pysyvä ja jokainen sieltä aidan yli kokeileva ammuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Rangaistuksien kaikista tiettyyn ihmiseen kohdistuvista rikoksista tulisi olla kovempia, ja rikosoikeudellisen vastuun tulisi alkaa nuorempana.
Suomessa tulisi olla aidattu alue jolle sijoitetaan rikoksenuusijat joita ei huvita elää maan lakien mukaan. Karkotus olisi pysyvä ja jokainen sieltä aidan yli kokeileva ammuttaisiin.
Samaa mieltä. <1% suomalaisista tekee 99% rikoksista.
Kun on jo saatu ensimmäiset rangaistusket, seuraavalla kerralla pelotevaikutus on +-0. Se on vain uusi linnareissu tuttuun paikkaan, tai sakko jonka maksaa sossu.
Tämän kunnan kaksinkertainen tappaja on pian taas vapaalla jalalla. Pahoinpitelee joka vuosi jonkun että pääsee linnaan talvehtimaan. Kohta on taas sossun maksaman viinapullon kanssa kadulla uhkailemassa naisia ja lapsia. Näinkö on hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat itse tasa-arvon estäjiä. Halutaan olla kotona lasten kanssa, mies elättäjä ja perheen pää. Että sylettää tää porukka.
Ei nyt millään pahalla, mutta se ei ole tasa-arvoa että ihminen ei saa tehdä itse omaa elämäänsä koskevia päätöksiä. Jokaisen pitäisi saada valita hoitaako lapsensa kotona vai ei sukupuolesta viis. Jokainen saa valita pukeutuuko mekkoon ja housuihin vai molempiin sukupuolesta viis. Tasa-arvoa ei ole se, että jokainen pakotetaan noudattamaan samaa kaavaa elämässään.
Ruokaläheteille saa antaa kerrostalon ovikoodin että he pääsevät tuomaan lähetyksensä asunnon ovelle asti.
Kehitysapu pitäis lopettaa. Kymmeniä vuosia Afrikkaankin on rahaa työnnetty ja ne ei vaan saatana saa siellä mitään aikaiseksi.
Yhteiskunnan pitää vaan sopeutua syntyvyyden laskuun. Sitä ei millään houkuttimilla ja lapsimyönteisyydellä paranneta.
Ihmisen tulisi tehdä ainoastaan sen verran lapsia kuin pystyy itse elättämään.
Lisääntyminen vain valioyksilöille eli hyvännäköisille ja terveille.
Valioyksilöt tuotantolaitoksiin lisääntymään, muille pakkosterilointi.
Vierailija kirjoitti:
Kehitysapu pitäis lopettaa. Kymmeniä vuosia Afrikkaankin on rahaa työnnetty ja ne ei vaan saatana saa siellä mitään aikaiseksi.
Koska se kehitysapu menee valtion päämiesten omiin taskuihin. Olen samaa mieltä avun lopettamisesta, lisännyt vain epätasa-arvoa ja ongelmia entisestään.
Joidenkin hotelleiden aamiaisella oleva vohveleiden itsepalvelupaistopiste on huono. Maksat kalliisti hotelliyöstä ja joudut paistamaan vohvelisi itse. Lasten kanssa jos olet syömässä, kookkaat siis heille kuin kotona.
Henry Laasanen, 121212 ja muut markkina-arvoteoriamiehet ovat pääpiirteittäin oikeassa.
Parit muodostuvat molempien ulkonäön ja miehen/rahojen ja statuksen (vaikutusvallan) perustella. Kemia ratkaisee vasta kun tasot ovat riittävän samanlaiset.
Epäsuosittu mielipide koska olen nainen.
Sinun kaltaisiasi enemminkin