*** Enskattaret perjantaina***
Ja torstain turinat tässä
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8916452&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (20)
mä taas ilmoitan että MÄ PÄÄSEN SUNNUNTAINA!! Oon niin innoissani etten malta olla ilmoittelematta tasaisin väliajoin :) Hih.
Ootan tätä viikonloppua ihan hirmuisesti, kun ei oo mitään velvollisuuksia tai kissanristiäisiä. Huomenna saan tehdä ihan mitä haluan, ilman mitään aikatauluja...aaah!
Auroraa käy kateeksi, oli varmaan Beach Boys hyvä! Mukavan leppoisaa kuunneltavaa, ja tuo vähän pirteyttä ja valoa tämmöiseen kakkakeliin.
Tuo mun masukuva on rv27+4 otettu. Hmm, eli tasan viikko sitten.
Voi että kun on hyvä olo siitä, että nyt on vihdoin perjantai! Tämä viikko on tuntunut ihan tuskaisen pitkältä.
Pirteätä perjantaita ja toipumisia nuhanenille!
Makkara rv28+4
oli muuten väsynyt mies eilen. ei tainnut viime yönä valvoa mun vessareissuja samaan malliin, yritin kyllä liikkuakkin mahdollisimman huomaamattomasti (juu, onnistuu hyvin tällä masulla:):):))
juteltiin eilen vielä tuosta synnytysasiasta. että kyllä varmasti hänelle ilmoitan sitten kun se aika tulee, ettei kannata pelätä. mut todettiin olevamme siitä erilaisia, että mies jänskää ja stressaa asioita aina etukäteen ja minä vasta sillä hetkellä kun pitäs toimia. (kouluesimerkki: mies luki kokeisiin paaljon etukäteen, meni rentona kokeisiin. minä ehkä vilkaisin koulukirjoja edellisenä iltana ja sit kokeen alussa ihan paniikissa:)) mutta on se kyllä aika ihanaa kun toinen noin elää mukana:)
kertoiskohan muuten jotain mun kipukynnyksestä kun sanoin sitäkin miehelle että kyllä hän varmasti huomaa kun mua sattuu tms. ja hän totes et oon joskus ollut yllättävänkin kipee silleen ettei hän oo huomannut, ja siks jännää et jos ei herääkkään esim yöllä jos mua supistelee. (pelästy kai lauantaina kun ei huomannut kuinka paha olo mulla on ennen kuin laattasin sinne autoon...)
oona: tervetuloa mukaan noin kypsemmässäkin vaiheessa:)
poppis: mitäs sun mies on puuhannut kun tollasen niskatuki-pömpelin sai? höh!
aa:n räkis ei ota loppuakseen. ei kyllä ihme tällä ilmalla kun on niin märkää:P vai että teilläkin valitetaan kuorsauksesta. mies kertoi viime viikolla heräänneensä kun olin kääntänyt kylkee ja päätynyt noin kymmenen sentin päähän hänen korvasta ja alkanut kuorsaamaan:) *hupsis*
kandi: pitikö tuo joulusuklaa nyt nostaa esille? arvaa tekeekö mieli:) onneks auto on miehellä enkä viitti tuonne sateeseen lähtee edes suklaan takia (oho!). pitää muistaa ostaa useampi levy tuota suklaata. kun sillon kun tajuttiin et meidän laskettu aika on lähellä joulua, eka ajatus oli et sit pitää ostaa joulusuklaata sairaala-suklaaks:) on se hyvää...
fiolla oli kyllä pikainen tuo operaatio:) ihana kuulla:)
kylläpä oli makkara oikein nätiks pukeutunut ja massukin oli söpö:)
mut todellakin treffit sunnuntaina. kyllä tämä tikru sinne ketterästi pomppii (toosi ketterästi:)) ellei nyt mitään maata mullistavaa tapahdu. eilen jo kuolailin menua:P
tikru ja simppis 35 tasan
[color=EE0000]Kylläpä tuli nukuttua ihanan pitkään :)
Huomasin just että mullahan on maanantaikin vapaa kun on neuvolapäivä, ei siis töitä piiitkään aikaan!! Ihan hyvä oikeestaan, kuulin nimittäin yhdeltä työkaverlta tossa että se ihminen joka suhtautu tähän mun raskauteen ja aamuvuoroon pääsyyn vähän huonosti (kirjottelin siitä sillon tänne) niin oli aika törkeesti sanonut keskiviikkona, " tehdään nää työt nyt tosi hitaasti että jää Riikalle aamux paljon" siis HALOO!!! Siellä on muutenkin kaikki kipeenä (tämä herra just YLI VIIKON flunssan takia) ja töitä paljon...Meinas mennä yöunet viime yönä ton takia...Kai sillä on sit joku paha ongelma.Täytyypä tiistaina heti kipittää esimiehen luo avautumaan.Ottaa vaan ihan älyttömästi päähän..
No, huomenna on kummipojan 6vee synttärit, saa ajatukset muualle..
Makkaralla oli iihana masukuva, aivan ihana puku, olitko johonkin juhliin menossa?
Nii mä en nyt jaksa sinne treffeille kun tosiaan menee huominen koko päivä siel synttäreil ja pitäs kaikkee ehtii viikonloppuna..Eikä oo mun rahatilannekkaan mikään maailman paras, palkka kun vasta ens viikolla :/ Mutta vielä tässä ehtii!!
Hyvät viikonlopunalut kaikille!! :D
Riikka ja pikku d, 21 täynnä!!!![/color]
Voihan juku, tällä viikolle en sitten ole ehtinyt koneelle, kun on tuurajani ollut opissa aina jonkun aikaa.
Luin pikaisesti pinot läpi ja johan oli sitten vaaveja tupsahtanut maailmaan :))
Tervetuloa uusille tulokkaille :)
Olen onnellisesti tämän päivän ja maanantain lomapäivillä ja vielä jää 4 päivää ennen äippälomaa! Mulla olis työpäiviä jäljellä enää hurjat 16. Huijaa....aika on menny niin vauhdilla. Mä en tänään kommentoi sen kummemmin ku ei täs koneen ääressä istuminen oikein luonnistu.
Huomenna jos haettaisiin mulle se läppäri, niin sitten voin makaa ja surffailla mielin määrin netissä :)
Omaa napaa vielä sen verran, et supistelut on olleet onneksi aika harvassa. Hippis on valvottanut aina välillä öisin niin, ettei sitten ole juurikaan nukkunut. Töissä onkin sitten tehnyt tiukkaa, ku vatsa menee ihan kovaksi ja silmät painuu kii. Onneksi nyt pari päivää pikkuinen on ottanut rauhallisemmin :)
Olen nyt reilu pari viikkoa ottanut sitä rautajuomaa ja johan on väsymys lähti jo ekan viikon jälkeen. Maanantaina neuvolassa selvii, onko hemppa noussut tosta 108 parempaan suuntaan.
Joten Makkaralle suosittelen tota Kraüterblusaftia...on meinaan aika tehokasta litkua :)
Odotan sunnuntaita, ku pääsee näkemään vanhoja ja uusia naamoja...taitaapi se pöytävaraus 15 hengelle riittää, ku muutama on joutunu perumaankin.
Mä odotan et pääsen tänne kommentoimaan paremmin sitten vaaka-asennosta.
Toivotan kaikille ooooikeeen ihanaa viikonloppua.
Mykis ja Hippis 29+6
Kerava treffit, keskiviikko käy hyvin klo 10, mitäs menoa mulla nyt olis ????
Makkaralla oli ihuna puku, oli kiva todeta että raskaanakin oleva nainen voi näyttää tosi hyvältä juhlissa !
Mulla olisi pikkujoulut 2.12, eikä vieläkään mitään päälle laitettavaa, ajattelin että jos laittaisi vain farkut ja ostais jonkun kivan paidan, ei viitsisi hirmuisesti tuhlata vaatteisiin enää tässä vaiheessa.
Mitään muuta en osaa nyt kommentoida, täidan lähteä keravalle kulmikseen kahville yksinäni, kaipaisin jotain piristystä päivään vaikka räkä valuukin kiitettävästi.
Ihan kauheaa ajatella että kohtahan tämä on loppu, vastahan mä roikuin tuolla vauvahaaveet puolella ja itkeä tihrustin kuinka ei millään napsahda kohdalle. Nyt on enää 3 viikkoa maagiseen päivään.
Älkää unhoittako että tänään on älä osta mitään päivä, eli pitäkää rahat kukkarossa.....ihan kun se nyt olisi mahdollista.
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille.
AA ja neiti 36+6
pitkään olen taustalla lueskellut, on niin " kiire" . Kaikilla vaan pikkuhiljaa masut kasvaa ja viikot karttuu :-)
Virallinen äitiysvapaa alkoi lauantaina ja jo 2 päivänä töissä, tänäänkin pomo pyyteli mut sanoin että nyt kyllä lepään... jäi pari juttua kesken joo, harmi mutten itse voinut sairaslomalle mitään! Sitäpaitsi mellä on töissä muutenkin niin kiire ja mylläkkä, että ne hommat olis jäänyt kesken kun koko ajan tulee ad hoc jotain kiireellistä pakollista joka olis pitänyt jo eilen hoitaa... kaikilla varmaan samanlaista.
Sain äitiyspakkauksen vasta tällä viikolla. Oli kyllä poikamaisia värejä!
Lääkärineuvolassa arvelivat että etuajassa meidän vauveli syntyy. Kohdunkaula niin lyhyt ja pehmentynyt. Laskettuun aikaan siis enää 4 ja puoli viikkoa...
Tänään supistellut jo välillä napakastikin, esim. nyt... au... vaikkei tämä vielä satu.
Sunnuntaina toivottavasti nähdään! Leppävaarankatu 24:ssa on muuten su klo 10-12 MLL:n lastenvaatekirppis. Tulen ehkä sitä kautta ;-) mitään ei kyllä tarvittais, mut kiva kierrellä.
Mies on pe ja la varpajaisissa, täytyy muistuttaa sitä pitämään puhelin auki.
Hymyjä kaikille,
t. Heini ja masumyllertäjä rv 35
[color=#483D8B]Teinpä jo perjantaisiivouksen tossa heti aamusta ja nyt onkin kaikki pyykkejä vaille valmista..Voi alkaa nauttia tästä pimeästä ja synkästä perjantaipäivästä..Pöh. =)
Sunnuntain treffeistä sen verran, että oon tulossa Hesaan työasioissa eli mulla on haastattelu klo 14 ja yritän ehtiä sieltä vielä piipahtaan teitä katsomassa..Pikku-milli anto numbansa niin jos ei mee myöhään soitan siihen ja kyselen missä menette..=) Jos tilaisuus venyy niin satsaan taas seuraavaan Tampereen miittiin, kun tänne Turkuun ei kukaan halua. =D
Ihanat masukuvat oli laitettu..Makkara näytti niin tyylikkäältä..hitto mä en pystyis laittaan sellasta kolttua päälle edes normaalioloissa..=D
Tikru: miehellä on jotkut niskanikamat murtunu ja vääntyny ja nyt oli magneettikuvauksen mukaan menny aika kriittiseen kuntoon..Ei tee kai hyvää hypellä veteen korkeilta laitureilta ja laivoista..?! =/ Maanantaina on taas joku röntgen..Pitää vaan toivoa, ettei sille ruuvata mitään päähän niin kauaks aikaa, että on vielä telineessä kun räpsy syntyy..=(
Mikä joulusuklaa?!
Riikan duunikaverihan kuulostaa perin reilulta..Hitto. =/
Mykis: mä aina hämmästyn, että oot mua vähän viikoissa jäljessä kun oon koko ajan ajatellut, että sä oot mua pidemmällä...Höh. Se tunne on ihan älyttömän periksiantamaton. Kai se meinaa sitä, että viikoista huolimatta sä synnytät ennen mua? =)
Pää on vaihteeksi ihan tyhjä. Toivottavasti mä vielä palaudun ennalleni joskus..Huoh.
Nyt meen viihdyttään tota pömpelipäätä. =) Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua jokaiselle!!
t. poppis ja räpätti rv31+2
tuntuipas kivalta kuulla kehuja - kiitos kaikille (punastelen täällä)! Pään leikkasin pois kuvasta, en viittiny pelotella teitä kampaajan kyhäämällä megasuurella tukalla (vrt simpsonien äiti). Haha, ihan kuin se naama muuten ei olis pelottava...
Ja Riikka, oltiin juu menossa juhliin. Ei me kotona yleensä ihan noin pukeuduta :) Tuo mekko on sit 2.12. jälkeen muuten myytävänä. Koko on S, mutta mä olen kyllä enemmänkin mielestäni M-kokoa. Ja joustovaraa on.
Tikrun mieshän on ihanainen, muiskis! Meillä kans stressaaminen on mielenkiintoisella tavalla jakautunut, mutta hyvä niin. Mä stressaan isoja asioita ihan hirmuisesti (esim kela-asiat ja ura-asiat), mies taas suhtautuu niihin aika lunkisti. Sit taas mies stressailee mun mielestä pikkujuttuja, esim jos navigaattori vie meitä harhaan tai jos avaimet on kotoa lähtiessä hukassa.
Heini nauttii nyt lomailusta! Törkeetä tuollainen töihin soittelu, mur!!
Mykis suositteli tuota Krauterblablablata, sitä onkin moni kehunut. Mä vaan suhtaudun sinnikkään skeptisesti noihin luontaistuotteisiin...äh, pitäis ehkä kuitenkin kokeilla.
AA muistutteli älä osta mitään -päivästä. En olis kyllä muistanut moisen olemassaoloakaan, täytyy myöntää. Ja me ainakin ostetaan tänään jotain, nimittäin maalia vauvanhuoneen seiniä varten! Ja suteja kans, ja mitä härpäkkeitä siinä touhussa nyt sit tarvitaankaan. Saa nähdä, kuka joskus saa aikaiseksi sen maalaamisen...ei olla kumpikaan mitään tee-se-itse -tyyppejä sitten alkuunkaan!
Nyt karkkiostoksille, että jaksaa taas :)
Makkara
joulusuklaa= fazerin suklaata jossa on seassa rusinan ja taitaa olla piparinkin palasia. ja muutenkin jouluisen makuista. *namskis!!!*
Onnea kaikille uusille äideille, osaa olenkin jo tuolla vauvapuolella onnitellut!
Ja onnea myös plussaajille ja muille uusille, paljon on tullut uusia mukaan, mikäs sen mukavampaa. =)
Aurora, en vieläkään pysty varmistamaan treffeille pääsyä, kun ollaan vieläkin vähän nuhassa. Itse voin vähän nuhaisena lähteäkin liikenteeseen, mutta Ainon kanssa en viitsi riskeerata, kun tuon pienen sairastelu on niin ikävää. Mieli kyllä tekisi kovasti treffailemaan!!
Riikka sun työkaverilla ei ole kaikki kotona!!
Himputin älä osta mitään päivä! Pitäis ostaa ruokaa... :D
Poppis mä tykkään Turusta!
Joulusuklaata... NAM. Mulle ostaa mies koko ajan kaappiin lisää suklaata. Odotusaikanakin maistui, ja kiloja tulikin lähes 20. Mutta nyt vasta maistuukin, oon tullut ihan riippuvaiseksi suklaasta! Kilot kuitenkin tippuu siitä huolimatta, joten oon ajatellut että joulun jälkeen alan vähän vahtimaan syömisiä. 8 on vielä kiloja jäljellä.
Vauvaelämä sujuu mukavasti. Aino on tosi kiltti ja helppo tyttö, nälkäänsä vaan itkee. Masuvaivoilta ollaan vältytty kokonaan. On aikamoinen hujoppi kun pituutta parissa kuukaudessa tullut melkein 10 cm. Paino ei pysykään oikein perässä... On kova tyttö ju juttelemaan ja hymyilemään. Hänen hymynsä on kyllä kaunein näky maailmassa!
Ainiin, Ainon kuva löytyy netistä: syntyneet.fi -> Kättäri -> " vaavi" 2.10.06.
Hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti nähdään treffeillä!
Karssuli & Aino 7vko+
[color=FF00FF]Poppiksen tavoin tääläkin heilutaan siis viikko siivouksen merkeissä.. joka edelleen on vaiheessa, mutta oli pakko tulla huokaisemaan hetkeksi, että jaksaa taas;)
Pakko saada kaikki koti rästi hommat pois alta, kun miehuuksen kanssa pitäisi viettää rauhallinen koti viikonloppu leffan, saunomisen ja hyvän ruoan merkeissä=) Eipä olla aikoihin vietettykkään viikonloppua ihan kotosalla, kun aina tahtoo olla jotain, varsinkin tuolla miehuuksella:( Noh, nyt sitten pitää vaan nauttia tästä viikonlopusta täysillä=)
Mukavia treffejä jo näin etukäteen toivottelen kaikille jotka sinne kynnelle kykenevät!!
Enpäs ole kuullutkaan tollasesta päivästä koskaan;) Noh, me ei taideta ostaa kuitenkaan tänään mitään muuta, kun viikonlopun ruoat ja sitähän ei lasketa, eihän=)
Pää on ihan totaalisen tyhjä, en muista mitään, mitä oli mielessä kun koneelle tulin.
Siitä rautavalmisteesta olitte keskustelleet. Minulle kanssa neuvolan täti suositteli sitä luontaistuote kaupan litku valmistetta, on kuulemma tehokasta.. mutta olin jo kerinnyt ostaan tuota obsidania niin syön sen paketin ainakin nyt ensin.. makso kuitenkin 15 euroo, niin ei viitti ihan käyttämättä jättää, kun ainakin minulla oli nostanut ihan mukavasti tuota hemppaa, vajaassa kahdessa viikossa oli noussut 105->113 että ihan kivasti. Minulla oli raskauden alussa hb 130, että tuo 113 alkaa olla jo ihan ok minulle, muta edelleen rautaa pitää popsia:( Mahassa kyllä tuntee, että rautaa joutuu syömään.
Juups, se siitä rautavalmisteista=)
Pöh, kai sitä pitää mennä jatkamaan, että saan jossain vaiheessa siivouksen päätökseen.. pyykkiäkin olisi vielä ainakin yksi koneellinen jäljellä=)
Ja eikun hommiin, mukavaa viikonlopun alkua kaikille rakkaille ensikoille!!
terkuin siru ja tiiti rv 32+3[/color]
Oikein mukavia treffejä kaikille, jotka Hesaan on menossa! Toivon, että minäkin joku kerta pääsisin mukaan.
Keravan treffit on sitten sovittu ens ke klo 10 ja paikkana Kulmis.
Minä oon pois töistä tämänkin päivän. Huono omatunto vaivaa kun huusholli on järkyttävässä kunnossa. Pikkuisen oon yrittänyt järjestellä paikkoja, mutta voimia ei kovin kummoiseen ole. Kuumetta on edelleen ja nokka vuotaa. Kaikenkukkuraksi mahakin on ollut oudon kipeä tänään... Äh ja puh tätä sairastamisen vaikeutta...
Olikohan AinoAurora kun pähkäili mitä pikkujouluin päälle. Mulla on vähän samanlaisia ongelmia vaikkei tuo masu mikään iso vielä olekaan. Kaunis tunika löytyy, mutta mitkään paremmat housut/hameet ei mahdu enää. Täytyy siis koittaa ehtiä kaupoille ostamaan joku simppeli musta hame tai housut. Sellaiset, joilla olis käyttöä sitten myöhemminkin.
Nyt päiväunille. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
T. iida-linnea 18+2
[color=#8B008B]Kävin lukaisemassa päivän viestit kun jäin kotiin siistimään ukkojen häivyttyä taas yhden kuorman kanssa. :) Eli muutetaan koko päivä ja varmaan vielä huomennakin. Aion edelleen käydä pikkujouluissa illalla, saas nähdä kuinka on veto veks sen jälkeen. Huh huh! Että olen kyllä hengessä mukana, sekä palstalla että treffeillä. Pitäkää kivaa.. Mä varmaan nukun koko sunnuntain.. :P
Mammanalku + Tiitiäinen 21+0[/color]
Täällä ollaan palailtu töihin sairaslomalta, tosin teen vaan aina n 45 min kerrallaan hommia tietokoneella, sitten 15 min taukoa ettei joudu taas saikulle. Supistelujen osalta meneekin nyt aika paljon paremmin kuin viime viikolla, tosin en ole edes yrittänyt kävellä muuten kuin ihan etanavauhtia ja tosiaan istuskelenkin vain lyhyissä jaksoissa. Mutta aikamoinen väsymys... 10 h unta viime yönä ja silti tuntuu että päiväunille olisi päästävä.
Täällä oli ollut puhetta noista rautavalmisteista; mulle neuvolassa suositeltiin kanssa tuota " Krauterblablaata" kun obsidania ei maha kestä. Katsoin kuitenkin että siinä krauterblutsaftissa on aikans vähän rautaa, ja olen nyt sitten käyttänyt Maltofer-liuosta; se on pal paremman makuista ja maha tuntuu kestävän tosi hyvin. Saas nähdä mitä se tekee hemoglobiinille, en ole nyt vähään aikaan käynyt neuvolassa.
Maha on kasvanut hurjasti, ja enää on yhdet äitiyshousut jotka mahtuu päälle... Ostin siis alussa aivan liian pieniä housuja. Pakko lähteä viikonloppuna vähän ostoksille taas.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
tokkopa rv27+2
Ja hyvää (alkavaa) viikonloppua! Mulla on ruhtinaalliset 4 päivää vapaata, tämän päivän ja maanantain luennot/harjoitukset on peruttu. Tulikin nukuttua 12:30 asti ja vieläkin hengailen täällä aamutakissa, kun ei oo kerrankin kiirus johonkin (siis yleensä yliopistolle). Mies lähti pikkujouluihin jonnekin E-Suomeen, oisko ollu Turkuun, ja tulee huomenissa. Ihan orpo olo vaikka kylläpä mulla hommaa riittää. Saas nähdä kuin ikävä ehtii yllättää..
Mullakin huvitti tuo Peipposkan mammavaate-ostostelu :) Ite aina yritän oikein pullauttaa massua ulospäin (no, eipä oo lähiaikoina tarvinnu enää..), että kaikki todella näkee että oon raskaana, enkä esim. niin pölijä että kattelen ä-vaatteita muuten vaan!
Riikalla ja Makkaralla oli söpöt masukuvat :) Riikan kanssahan me mennään samoissa luvuissa, ja aika lailla saman kokoinen on munkin " pömpykkä" .
AinoAurora ja iida-linnea, jos yhtään lohduttaa niin ei mullakaan ole mitään päällepantavaa pikkujouluihin. Ä-lappuhaalarit tuskin on ihan korrekti valinta.. Eikä todellakaan haluttais ostaa mitään juhlavaatetta vaan tuon yhden illan kunniaksi. Kaveri mulle aina ehdottelee, että menisin juhliin tms. alasti, jonkin sortin body paintingit vaan päällä. Pikkujouluihinhan vois maalata vaikka jotain punaista... Oisko varteenotettava idea??
Mammanalku77, tsemppiä muuttoon! Se on hurja homma se :) (itsekin vasta muuttaneena tiedän..)
Poppis ja siru, minä taidan liittyä teidän perjantaisiivouskerhoon (päivän sanahirviö!), kun 2 koiraa tekee talviturkkia itselleen ja kuun alussa on muutettu (tavarat yhä miten sattuu...) niin voisi olla pikkujouluista palaavalle siipalle ihan mukava ylläri, että vaimoke ois ottanu itseään niskasta kiinni ja siivonnu. Paitsi jos sittenkin lähtis joulusuklaan ostoon, ei ois huono idea sekään.. ;)
Sere, tasan 21 vkoa tänään!
Jännä juttu, miten pitkällä sitä oikein onkaan! Vastahan oltiin tuolla kuumeilupuolella, muistan, kun siru ja poppis ja AA ynnä muut plussasivat ja pianhan minä itsekin plussasin, nyt ollaan täällä näitä loppupään odottajia!! IIIIIKS :D Mihin se aika on mennyt?
Vai on täällä muitakin perjantaisiivoojia... Itsekin sain siivottua pitkästä aikaa. Yleensä siivoan kyllä ihan viikottain tai useammin, mutta nyt on ollut niin paljon kouluhommia yms. ettei muka ole ollut aikaa siivota. Tykkään kuitenkin puhtaudesta ja järjestyksestä kotona, niin että oli kyllä ihana, kun sai viimeinkin siivotuksi. Ja ehdin tuossa leikkiä tonttuakin, kun paketoin miehekkeen lahjoja ja soitin joululauluja levyltä :) Olen pöpinä jouluun, myönnän.
Mihinkäs miauuu on hävinnyt? Ainakin silloin tuolla kuumeilupuolella oli aikas aktiivinen kirjoittelija, mutta nyt ei ole vähään aikaan kuulunut eikä näkynyt. Toivottavasti kaikki on siellä hyvin.
Riikalla on aika outo työkaveri :O Pahemman luokan asennevammainen tyyppi kyseessä?!?
Oma napa venyy ja paukkuu. Ei muuta uutta. Rumpali on selvästi enemmän iltaeläjä, kun pahimmat jytinät alkaa yleensä vasta kymmenen jälkeen ja sitä mylläystä, potkimista, pyörimistä tai mitälie saattaa jatkua yhtäjaksoisesti monta tuntia. Joskus jos olen yöllä käynyt vessassa, niin Rumpali on herännyt siihen ja sitten saattanut meuhkata tunnin enkä ole saanut unta :p Siksi yritänkin olla käymättä vessassa öisin.
Han ja Rumpali 30+2
Hurjasti onnea vanhalle kuumeilukamulle Hemulille pikkuisesta prinsessasta!!! Huomasin vauvauutiset tuolta esittelypinosta, jossa olikin muuten ennätysmäärä uusia vauvoja. Teidän neidillä taisi olla vähän kiire tähän maailmaan, kuten meidän quullakin. :) Vitsit miten tää aika menee, vastahan me yhdessä kuumeiltiin! Onnittelut vielä kerran koko teidän perheelle!
-Q- ja -q- 3,5kk
Meikäläinenkin tuppaa tänne odottavien enskojen seuraan tuolta vauvapuolelta... Mutta siis oikein paljon onnea kaikille nyyttinsä saaneille ja uusille plussanneille. Voi vitsi, mä täällä haikeana muistelen kun mun omasta plussauksesta alkaa olemaan kohta 1½vuotta!!! Ja tuo" vauvakin" on jo 9,5kk vanha, ja näin ollen on vauvakuume alkanut nostamaan päätään täällä, ja vielä on tultava sitä itelleen lisää hakemaan täältä...
Riikalle piti ihan vielä sanoa (en nyt halua sitten mitään tappelua asiasta, mut tuli mieleeni), et voiskohan tällä sun työkaverilla olla vaikeuksia saada lapsia/olla lapseton? Tai jotain muuta vastaava? Tää nyt vaan tuli mieleen... Ja joka tapauksessa mielestäni on aika naurettavaa ja lapsellista mennä ylipäätään sanomaan tuollaista raskaana olevasta naisesta!!!
napero ja eetu 9,5kk
Pitkästä aikaa sitten itse kirjoittelemassa. Lukeamaan olen kyllä jutut pyrkinyt, mutta jotenkin tuntuu ettei kirjoittamiseen ole aikaa. Mielessä kun pyörii tuhat ja yksi asiaa.
Vaateongelmia pikkujouluihin tuntui olevan muillakin kuin vain minulla. Sovitin tuossa tällä viikolla erästä hamettani ja hyvinhän se päälle mahtui. Hiukan ehkä tiukempi kuin aiemmin mutta kuitenkin. Nyt aloin sit miettiä, että niinköhän se sit enää reilun parin viikon päästä sovituksesta mahtuu päälle. Voi iskeä sit pieni paniikki, kun ei olekaan vaatteita. Muutenkin kun työpaikalla eivät ole tietoisia raskaudesta täytyy yrittää miettiä vaatetustaan melko tarkkaan.
Selkäkipujakin tuntui olevan muillakin. Mulla kivut alkavat pidemmän seisomisen/istumisen/kävelyn seurauksena eli pitäisi koko ajan vaihtaa asentoaan. Ristiselkään tuntuu kipu ja esim.kävellessä joutuu aivan hidastamaan tahtia. Luulen syyn olevan taaksepäin kallellaan oleva kohtuni, joka nyt kasvaessaan sit alkaa painamaan paikkoja.
Viikonalkupuolella oli kyllä jo epäilyjä mahdollista supistuksistakin. Yhtäkkinen kovakipu (alamaha kovettui), joka pysähtyessä loppui mutta liikkeelle lähtiessä taas alkoi. Välillä aina helpottui. Onneksi olin vapaalla niin saatoin ottaa levon kannalta. Asian puitteissa sit keskustelin lääkärin kanssa, joka ultrattuaan totesi mun istukan takana joko hematooman eli verenvuotoa tai sit kohdussa oli supistusrengas päällä. Kontrolli tehtiin sit tänään ja se jokin oli sittenmin hävinnyt. Täten lääkäri päätteli sen olleen sellainen supistusrengas, joita kuulema joskus esiintyy. Se nyt jäi vähän pohdituttamaan, että tarkoittaako se kohdun siis supistelleen vai? Toivottavasti ei olisi supistuksia. Ei vielä moneen viikkoon.
Mut olihan se mukava katsella masuasukkia, joka erittäin villisti oikoi jalkojaan ja käsiään. Vaikuttaa melko vauhdikkaalta kaverilta :-)
Mut nyt alkaa kyllä väsyttämään jo niin paljon, että taidan painua kokeilemaan sängyn ja tyynyn pehmeyttä.
- Ninca - rv 15+0 (15+3)
Siru kun odotteli mun aloitusta, niin nyt taas kehtasin ottaa tällaisen varaslähdön:=) Eli taas täällä kukkumassa.
Kotiuduin just Beach Boysien konsertista jäähallilta. Ihanat harmaapäiset papat siellä lavalla jammaili:)) California dreamin..... *hoilailee*
Peipposka oli ollut ostoksilla, tai yrittänyt sitä... koita nyt vaan rohkeasti mennä sinne " oikealle" osastolle! Mustakin vähän hassua siellä osastolla pyöriä, mutta olen saanut aikaiseksi jo 2 housut ostettua, molemmat vielä isoja mahan kohdalta mutta eiköhän ne kohta sopivat jo ole...
Poppiksen valmennus oli peruttu, ja just kun olit sinne asennoitunut menemään ja sitä odotit:( No uusi yritys sit kun se järkätään!
henna, mulla edelleen puutuu jalat ja peppu ja jopa välillä varpaihin saakka kaikki " alaraajat" . Lääkäri haluaa mut sinne magneettikuvaan, kun ei kuulemma ihan normaalia ole. Eli taitaa lääkärit olla kaikki vähän eri mieltä. Tosi nyt mulla alkanut häntäluuhunkin sattua aivan älyttömästi. Eli jotenkin luulisin ettei magneettikuvalle ole tarvetta vaan vauva painaa, mut katsotaan mitä lekuri ma mieltä kun menen sinne. Onko sulla helpottanut?
Kaima edelleen flunssassa:( Koitahan parannella itsesi kuntoon. Olisi ollut kiva jos oisit treffeille jaksanut lähteä, mut kipeänä ei varmaan kiva reissata keskustaan asti...
Riikkakin oli laittanut masukuvan, ihana selkeä masu jo sulla:)) Ja sullakinko puutumista, sitä taitaa nyt olla " liikkeellä meillä;=)
Ezzien arki kuulostaa ihunalta!! Kohta se on meilläkin edessä:)
Burde, kiva tosiaan nähdä sunnuntaina! siitä tampereen reissusta on ikuisuus jo, tai ainakin siltä tuntuu:) Kiva nähdä miten muuttuneet ne jotka viimeksi siellä oli mukana. Ainakin tikru, poppis, milli ja A, nähdä teitin kaveri livenä ja Amyn mimmi ym...
Makkara, onko tuo sun masukuva tuorekin? Sullakin niin nätti ja sopusuhtainen masu:) Siksi kyselen kun suht samoissa mennään, ei viikkotolkulla eroa... Osaa verrata omaan kumpuun;)
Hei, laittakaahan varmistuksia treffeistä. Tai ainakin tieto jo ETTE pääse, niin osataan pöytävaraus hoitaa ajanatasalle!!!
Mut nyt lähden sänkyyn lukemaan, kun ei väsytä ei!
Aurora + Poitsu rv 26+6