Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
11.03.2023 |

You need shit🤣 Tykkäsittekö muut?

Kommentit (540)

Vierailija
481/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Ralph oli noin hyvä ystävä Alan Rickmanin kanssa.

Vierailija
482/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut huvittaa se, että Fiennesin perään haikailevat naisoletetut vaeltavat ketjusta ketjuun. Englantilainen potilas -ketju, James Bond 007 official -ketju, josta hikoilevat naiset saivat häädön, nyt tämä ketju ja viime päivinä myös Komein mies jonka tiedän -ketju.... Löytyykö Fiennes-juttuja vielä jostain muustakin ketjusta, jota en ole huomannut?

Luulin viime suvena että hikoilevat naiset oli sekaisi helteestä mutta mitä vielä. Luin ulkomaalaisisa Bond ketjuja ja siis saksasta-japaniin naiset kirjoitteli miten pitävät kahta omenaa yöpöydällä ja toivovat että ne olisivat Ralph Fiennesin pallit. Ei hyvä ihme.

Mitä?!🤣 Sota ei yhtä miestä kaipaa mutta nyt olen minäkin jo sitä mieltä että Ralph luultavasti tarvitsee jonkun panssari ajoneuvon. Omenoita yöpöydällä🤣

Kyllä. Linkkaisin jos osaisin. Jotkut naiset kirjoittaa miten tykkää pitää omenoita useamman viikon yöpöydällään että ne vähän nahistuu ja sitten vasta imeksivät niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut huvittaa se, että Fiennesin perään haikailevat naisoletetut vaeltavat ketjusta ketjuun. Englantilainen potilas -ketju, James Bond 007 official -ketju, josta hikoilevat naiset saivat häädön, nyt tämä ketju ja viime päivinä myös Komein mies jonka tiedän -ketju.... Löytyykö Fiennes-juttuja vielä jostain muustakin ketjusta, jota en ole huomannut?

Luulin viime suvena että hikoilevat naiset oli sekaisi helteestä mutta mitä vielä. Luin ulkomaalaisisa Bond ketjuja ja siis saksasta-japaniin naiset kirjoitteli miten pitävät kahta omenaa yöpöydällä ja toivovat että ne olisivat Ralph Fiennesin pallit. Ei hyvä ihme.

Mitä?!🤣 Sota ei yhtä miestä kaipaa mutta nyt olen minäkin jo sitä mieltä että Ralph luultavasti tarvitsee jonkun panssari ajoneuvon. Omenoita yöpöydällä🤣

Kyllä. Linkkaisin jos osaisin. Jotkut naiset kirjoittaa miten tykkää pitää omenoita useamman viikon yöpöydällään että ne vähän nahistuu ja sitten vasta imeksivät niitä.

Kuinka isot pallit hänellä on? Ostaisivat mielummin luumuja.

Vierailija
484/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos parhaista nauruista vähään aikaan:D

Vierailija
485/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kanssa. Toinen jonka kanssa en tiennyt hänen olevan noin läheinen on Colin Firth.

Vierailija
486/540 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi:( Alan Ricman oli ihana. Katsoin muutaman pätkän ja selvästi olleet oikeita ystäviä Fiennesin kanssa.

Vierailija
487/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pari päärynää ja banaani sojottamaan ylöspäin niiden väliin. Taitais tosin mennä yöunet..

Jutut Fiennesistä on nyt sitä luokkaa että Kalevauva tekis näillä suurimman hittinsä jos tietäisivät.

Vierailija
488/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicholas Hoult oli eilen illalla Jimmy Fallonin talk show'ssa vieraana. Haastattelu löytyy YouTubesta.

Katselin hänen haastattelut Jimmy Kimmelin ja James Cordenin kanssa mutta Jimmy Fallonin tekonaurua en pysty katselemaan vaikka vieraana olisi kuka. Todella kiusallista! Ajatella että Fallon vei Conan O'Brienin paikan The Tonight Shown juontajana. Uskomatonta!

Jimmy Kimmel on nykyään mun suosikki kun Conan lopetti ohjelmansa. Jimmy Fallonin tekonauru ja yli pirteä olemus kieltämättä välillä ärsyttää mutta kyllä silti mielelläni katson jos on vieras joka kiinnostaa. Vaikuttavat kaikki kolme ihan ok ihmisiltä. Ellenistä ja James Cordenista vaistosin heti mitä ilkeitä teeskentelijöitä ovat ja oikeassa olin, nyt on molemmat saanut potkut.

Vierailija
489/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menua parempi Fienes leffa oli The forgiven ja siinä oli namu Jessica chastain. Jätti kylmäksi menun näyttelijäsuoritus.

https://www.imdb.com/title/tt3696180/?ref_=nm_flmg_t_7_act

Tätä en löytänyt kirjastosta mutta lainasin sen sijaan elokuvat Spider, Quiz Show ja Sunshine. On kyllä todella lahjakas näyttelijä. Varsinkin toi Spider oli liikuttava. Nyt ihmettelen kyllä minäkin miten tälläsillä roolisuorituksilla ei ole voitettu jo useampaakin Oscaria?! Onko se ollut edes ehdolla?

Sunhsinen muistan että katsottiin historian tunneilla yläasteella kun opettaja oli sairaslomalla. Jäi mieleen että tykkäsin siitä tosi paljon. Siinä oli kyllä niin eroottisiakin kohtauksia että nykyajan teineille sitä ei varmasti enään voisi näyttää ilman että jonkun Karen äiti soittaisi iltapuluun. Täytyy minunkin katsoa jos löytyy kirjastosta tai kohtuu hintaan vaikka huutonetistä.

Nykyaikana se voisi olla myös isä Karen..

Vierailija
490/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicholas Hoult oli eilen illalla Jimmy Fallonin talk show'ssa vieraana. Haastattelu löytyy YouTubesta.

Katselin hänen haastattelut Jimmy Kimmelin ja James Cordenin kanssa mutta Jimmy Fallonin tekonaurua en pysty katselemaan vaikka vieraana olisi kuka. Todella kiusallista! Ajatella että Fallon vei Conan O'Brienin paikan The Tonight Shown juontajana. Uskomatonta!

Jimmy Kimmel on nykyään mun suosikki kun Conan lopetti ohjelmansa. Jimmy Fallonin tekonauru ja yli pirteä olemus kieltämättä välillä ärsyttää mutta kyllä silti mielelläni katson jos on vieras joka kiinnostaa. Vaikuttavat kaikki kolme ihan ok ihmisiltä. Ellenistä ja James Cordenista vaistosin heti mitä ilkeitä teeskentelijöitä ovat ja oikeassa olin, nyt on molemmat saanut potkut.

Onko Conan lopettanut? En tiennyt.

Vierailija
491/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.

Vähän Ralph on suloinen ton pyöränsä kanssa:D Mutta kyllä nyt miljonäärillä pitäis autokin olla!

Kyllä hän Losissa näyttää ajelevan komealla Porschella mutta siellä nyt tunnetusti ei kukaan liikukkan kuin autolla. Lontoossa ja Nykissä näyttää liikkuvan joko pyörällä tai jalkasin.

Mitä olen tätä palstaa lukenut ja YouTube kommentteja mitä akat kirjoittelee hänestä ympäri maailmaa niin itse en hänenä ukaltais jalkautua kaduille kun panssarivaunulla. Olis kyllä hirveetä olla julkkis!

En ole vielä lukenut YouTube-kommentteja Ralph Fiennesistä, mutta ihan sen perusteella, mitä vauvapalstalla kirjoitetaan hänestä eri ketjuissa, olen ollut kohta vuoden verran huolissani hänen turvallisuudestaan julkisilla paikoilla. Ja nyt alkaa pelottaa myös turkulaisten miesten puolesta!

😂👍 Totta. En haluaisi olla turkulainen mies kun tämä mammojen tilausbussi kaartaa lasit huurussa turkuun.

Vierailija
492/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin. Fiennes osaa valita elokuvansa. Ainoa mistä en tykänyt oli Unelmien Manhattan. Se oli kiusallinen.

Katsoin disney plussalta. Samaa mieltä että Fiennes osaa valita elokuvansa. En mä nyt silti mitään Harry Pottereita katselisi hänenkään takiaan mutta varmaan tekee komean tilipussin niillä. Kaksi muuta näyttelijää joiden elokuviin en ole muistaakseni ikinä joutunut pettymään ovat Julia Roberts ja Tom Hanks.

Tom Hanks ja Ralph Fiennes kyllä mutta nyt kun jäin miettimään niin en edes muista milloin olen viimeksi nähnyt Julia Robertsilta uusia elokuvia.

Katoin mtv3 katsomosta leffan missä oli Julia ja Owen Wilson. Sekin oli kyllä jo muutaman vuoden vanha mutta ihan ok.

Vierailija
493/540 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa tuoreiden hedelmien sijaan kuivattuja luumuja, ne ovat jo valmiiksi nahistuneita ja ryppyisiä.

Vierailija
494/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain nyt pienen slaagin. Miten multa on voinut mennä ohi että Alan Ricman on kuollut jo muutama vuosi sitten:O

Vierailija
495/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.

Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.

Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.

Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.

Taas mä punastelen🙈 Mun olis varmaan aika nähdä hänen "pippeli":D Mitään virusta en kyllä halua koneelleni.

Sun varmaan oikeasti on jos olet niitten perään punastellut jo useammassa ketjussa. Menet youtubeen ja laitat hakukenttään a Scene from Sunshine ja alat katselemaan miinutin kohdalta. Sieltä et saa virusta koneellesi mutta toivottavasti rauhan sieluusi että nyt se on vihdoin ja viimein nähty. Ruksaat yli to do listaltasi Ralphin munat. Ole hyvä ja hauskaa lauantai illan jatkoa!

Ai kamala, odotin jotain romanttista alastonkohtausta mutta tämähän oli ihan kamala. Törkeän komea mies kyllä.

Vaikuttaa todelliselta hyvänmielen elokuvalta..

Toinen maailmansota olikin niin ihanaa aikaa.

Varsinkin juutalaisille mitä tuo elokuvassa esitetty perhe oli. Kaikki elokuvat eivät ole komedioita.

Vierailija
496/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain nyt pienen slaagin. Miten multa on voinut mennä ohi että Alan Ricman on kuollut jo muutama vuosi sitten:O

Sulle kävi sitten sama kun mulle Bill Paxtonin kanssa. Kattelin Big lovea ja järkytyin kun googlasin että Paxtonin kuolema on mennyt minulta ihan yli. Toinen oli se jättiläinen Vihreästä mailista mistä luin vasta paljon myöhemmin ja yllätyin.

Vierailija
497/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.

Vähän Ralph on suloinen ton pyöränsä kanssa:D Mutta kyllä nyt miljonäärillä pitäis autokin olla!

Kyllä hän Losissa näyttää ajelevan komealla Porschella mutta siellä nyt tunnetusti ei kukaan liikukkan kuin autolla. Lontoossa ja Nykissä näyttää liikkuvan joko pyörällä tai jalkasin.

Mitä olen tätä palstaa lukenut ja YouTube kommentteja mitä akat kirjoittelee hänestä ympäri maailmaa niin itse en hänenä ukaltais jalkautua kaduille kun panssarivaunulla. Olis kyllä hirveetä olla julkkis!

En ole vielä lukenut YouTube-kommentteja Ralph Fiennesistä, mutta ihan sen perusteella, mitä vauvapalstalla kirjoitetaan hänestä eri ketjuissa, olen ollut kohta vuoden verran huolissani hänen turvallisuudestaan julkisilla paikoilla. Ja nyt alkaa pelottaa myös turkulaisten miesten puolesta!

😂👍 Totta. En haluaisi olla turkulainen mies kun tämä mammojen tilausbussi kaartaa lasit huurussa turkuun.

Kannattaa turkulais miesten hyvissä ajoin ennen seksihelteitä etsiä lähin väestonsuojansa..

Vierailija
498/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykännyt. Jotenkin naiivi ja kankea. Lopetin katsomisen siinä vaiheessa, kun tämä Anya Taylor-Joyn hahmo tiedusteli ilmeettömästi keittiössä, että saako hän elää, jos liittyy keittiön väkeen. Enpä ole hetkeen typerämpää leffaa nähnyt. Eihän tuo mennyt edes kauhukomediasta.

Vierailija
499/540 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin The Menusta innostuttuani elokuvan Coriolanus. Fiennesin näyttelijän tai ohjaajan lahjoja en yllättynyt mutta James Nesbitt yllätti kuinka hyvä oli roolissaan. Olen pitänyt häntä yhden roolin miehenä koska en ole nähnyt häntä muualla kun Rimakauhussa ja rakkaudessa.

Täytyy katsoa toi Coriolanus. Fiennes nyt on ollut mun lempinäyttelijä siitä asti kun näin Humisevan harjun joten ei hänestä sen enempää. Minut puolestaan yllätti Rhys Ifans Rasputinin roolissa. En ole nähnyt hänet kun sen pöntön kämppiksen roolissa Notting Hillissä mutta hänkin on näköjään taitava näyttelijä ja menestynyt urallaan.

Vierailija
500/540 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.

Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.

Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.

Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.

Taas mä punastelen🙈 Mun olis varmaan aika nähdä hänen "pippeli":D Mitään virusta en kyllä halua koneelleni.

Sun varmaan oikeasti on jos olet niitten perään punastellut jo useammassa ketjussa. Menet youtubeen ja laitat hakukenttään a Scene from Sunshine ja alat katselemaan miinutin kohdalta. Sieltä et saa virusta koneellesi mutta toivottavasti rauhan sieluusi että nyt se on vihdoin ja viimein nähty. Ruksaat yli to do listaltasi Ralphin munat. Ole hyvä ja hauskaa lauantai illan jatkoa!

No, nyt sitten näin sen. En pettynyt. Ei ihme että se joogaopettajakin antaui Ralphille kun tämä joogasi alasti tämän edessä.

Siis kuka joogasi alasti ja kenelle? Miksi?

Fiennes ihastui joogaopettajaansa ja halusi tämän vällyihin niin Fiennes sai vieteltyä hänet kun joogasi alasti sille opettajalle. Näin kertoo dailymail.

Juttu näyttää olevan vuodelta 2006😂

Aika isokokoinen nainen ollut Fiennesille. Hänellä on erikoinen naismaku.

Hän on aina tykännyt ikäisistään tai vanhemmista. Ihmettelen kun sais vaikka minkä seksipommin kainaloonsa.

Onkohan sillä joku äitikomleksi. Kertoo että teininä hänen julkkisihastus oli Audrey Hepburn. Oli niin ihastunut että meinasi kiihottua katsellessaan Hepburnin elokuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän