Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
11.03.2023 |

You need shit🤣 Tykkäsittekö muut?

Kommentit (540)

Vierailija
441/540 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.

Vähän Ralph on suloinen ton pyöränsä kanssa:D Mutta kyllä nyt miljonäärillä pitäis autokin olla!

Kyllä hän Losissa näyttää ajelevan komealla Porschella mutta siellä nyt tunnetusti ei kukaan liikukkan kuin autolla. Lontoossa ja Nykissä näyttää liikkuvan joko pyörällä tai jalkasin.

Mitä olen tätä palstaa lukenut ja YouTube kommentteja mitä akat kirjoittelee hänestä ympäri maailmaa niin itse en hänenä ukaltais jalkautua kaduille kun panssarivaunulla. Olis kyllä hirveetä olla julkkis!

En ole vielä lukenut YouTube-kommentteja Ralph Fiennesistä, mutta ihan sen perusteella, mitä vauvapalstalla kirjoitetaan hänestä eri ketjuissa, olen ollut kohta vuoden verran huolissani hänen turvallisuudestaan julkisilla paikoilla. Ja nyt alkaa pelottaa myös turkulaisten miesten puolesta!

Vierailija
442/540 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.

Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.

Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.

Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.

Taas mä punastelen🙈 Mun olis varmaan aika nähdä hänen "pippeli":D Mitään virusta en kyllä halua koneelleni.

Sun varmaan oikeasti on jos olet niitten perään punastellut jo useammassa ketjussa. Menet youtubeen ja laitat hakukenttään a Scene from Sunshine ja alat katselemaan miinutin kohdalta. Sieltä et saa virusta koneellesi mutta toivottavasti rauhan sieluusi että nyt se on vihdoin ja viimein nähty. Ruksaat yli to do listaltasi Ralphin munat. Ole hyvä ja hauskaa lauantai illan jatkoa!

No, nyt sitten näin sen. En pettynyt. Ei ihme että se joogaopettajakin antaui Ralphille kun tämä joogasi alasti tämän edessä.

Siis kuka joogasi alasti ja kenelle? Miksi?

Fiennes ihastui joogaopettajaansa ja halusi tämän vällyihin niin Fiennes sai vieteltyä hänet kun joogasi alasti sille opettajalle. Näin kertoo dailymail.

Jossain joogatunnillako?! Mun on etittävä tämä juttu:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/540 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teidän pilkkaa Fiennesiä kohtaan.

Vierailija
444/540 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
445/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan Fiennesiä pilkkaa vaan naureskelevat av-mammoille joiden kirjoitukset hänestä vois olla Regina lehdestä.

Vierailija
446/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin nyt noita Youtube kommentteja ja tää Ralph Fiennes hulluus onkin ihan globaali ilmiö. Ihan oikeasti niin fanaattista teksiä että luulis pelottavan kulkea kaduilla. Lennonikin pääsi hengestään.

Vierailija
447/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.

Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.

Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.

Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.

Taas mä punastelen🙈 Mun olis varmaan aika nähdä hänen "pippeli":D Mitään virusta en kyllä halua koneelleni.

Sun varmaan oikeasti on jos olet niitten perään punastellut jo useammassa ketjussa. Menet youtubeen ja laitat hakukenttään a Scene from Sunshine ja alat katselemaan miinutin kohdalta. Sieltä et saa virusta koneellesi mutta toivottavasti rauhan sieluusi että nyt se on vihdoin ja viimein nähty. Ruksaat yli to do listaltasi Ralphin munat. Ole hyvä ja hauskaa lauantai illan jatkoa!

No, nyt sitten näin sen. En pettynyt. Ei ihme että se joogaopettajakin antaui Ralphille kun tämä joogasi alasti tämän edessä.

Siis kuka joogasi alasti ja kenelle? Miksi?

Fiennes ihastui joogaopettajaansa ja halusi tämän vällyihin niin Fiennes sai vieteltyä hänet kun joogasi alasti sille opettajalle. Näin kertoo dailymail.

Jossain joogatunnillako?! Mun on etittävä tämä juttu:D

Olihan taas hurja juttu. Jonkun tutun kumminkaiman mukaan jooganut alasti omassa kodissaan neljänseinän sisällä tyttöystävänsä kanssa. Kyllä jäis Ralph toiseksi kun ajattelen mitä me poikaystävän kanssa ollaan tehty suljettujien ovien takana. Ralph on huhun mukaan ollut ihan alasti himassaan:D Kyllä tästä on lehtiin kirjoitettava:D

Vierailija
448/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph on niitä miehiä joita juoksisin karkuun ja kovaa vaikka mieli tekisi juosta suoraan syliin. Itsesuojeluvaisto.

Vierailija
449/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph on niitä miehiä joita juoksisin karkuun ja kovaa vaikka mieli tekisi juosta suoraan syliin. Itsesuojeluvaisto.

Miksi itsesuojeluvaisto? Onko se väkivaltainen?

Vierailija
450/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa?! Luin silmät pyöreänä tota Englantilainen potilas ketjua. Ralph on ihana mutta silti yllätyin kuinka pahasti hän on mennyt mammojen ihon alle.

Vierailija
451/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesillä on samanlainen hermostunut tapa räpsyttää silmiään kun Modernin perheen Ty Burellilla. Ei tosin yhtä pahasti.

Luulin että se räpyttely kuului Phillin rooliin mutta nyt kun katsoin Tyn haastatteluja niin tosi pahasti räpsyttelee omana itsenäänkin.

Vierailija
452/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itsesuojeluvaisto? Onko se väkivaltainen?

Nytkö Fiennes on jo väkivaltainen:D ja toisessa ketjussa ovat rakastavaisia Liam Neesonin kanssa:D Nyt oikeesti tätit rajoittakaa juttujanne!

Vierailija
453/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph on sellainen että järki sanoisi että juokse ja kovaa mutta en silti pystyisi vastustamaan. Vaikka tietää ettei siitä seuraisi kun särkynyt sydän.

Vierailija
454/540 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nätisti puhuu aina ainekin äidistään. Vaan tossa yhdessä haastattelussa liikuttui. Typerää pilkata häntä sen takia.

Vierailija
455/540 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä repesin nauramaan kun se kokin äiti lojui sammuneena pöydän päällä siinä lopussa🍷

Hänellä oli helppo lähtö. Itse jos olisin ollut vaikka Estonialla tai Titanicillä niin toivottavasti olisin ollut niin tuhannen päissäni etten olisi tajunut mistään mitään.

Mun tekis mieli kuljettaa käsiasetta mukanani että voin latasta aivoni pellolle jos rupeaa tapahtumaan kamalia. Just Estonia, Wtc tai lento-onnettomuus ym.

Vierailija
456/540 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Hoult tiesi että Fiennes meinaa listiä asiakkaansa ja miksi silti meni sinne? Oliko se joku sekopää?

Vierailija
457/540 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin The Menusta innostuttuani elokuvan Coriolanus. Fiennesin näyttelijän tai ohjaajan lahjoja en yllättynyt mutta James Nesbitt yllätti kuinka hyvä oli roolissaan. Olen pitänyt häntä yhden roolin miehenä koska en ole nähnyt häntä muualla kun Rimakauhussa ja rakkaudessa.

Muistaakseni James Nesbitt kertoi Grahah Nortonin ohjelmassa että sai jopa kuningattarelta OBE kunniamerkin.

Vierailija
458/540 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.

Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.

Niin katsoin minäkin. Tarviiko hänen pyöränsäkkin olla yhtä vanha kun hänen vaatteet? Oikeasti. Tulee mieleen se Speden vitsi kurjuuden maksimointi.

Ettet sä nyt vaan ole katsellut kuvia elokuvasta The Dig?:D Mitä mä katsoin niin ihan nykyaikaisella maastopyörällä polki Lontoossa. Vaatteet olivat myös siistin urheilulliset ei todellakaan mikään ysärin verkkapuku. Reppuselässä ja lippis päässä ei todellakaan näyttänyt vanhalta kuusikymppiseksi. Päinvastoin. Tarakkaa ei valitettavasti ollut että se on tyydyttävä siihen Hugh Grantin Ferrariin kun olet kyytiä vailla.

Itseasiassa nyt kun luin ton jutun niin oli hommannut ton vanhan armeijapyörän polkeakseen sillä samat reitit mitä se hänen näyttelemä mies siinä leffassa polkee. Jo mä ihmettelin kun katsoin pelkät kuvat🤣🤣🤣🙈 Luulin oikeasti että se poljeskelee pitkin Lontoota tollasella romuraudalla.

Miksi sen tarvi hommata vanha pyörä? Miksi ei voinut polkea omallaan?

Näin pystyi kuulemma harjoittelemaan paremmin roolinsa kun hommasi samanlaisen painavan pyörän millä se Basil(?) on polkenut noita samoja teitä. Kovin vaikuttaa teatraaliselta.

Älä opeta isääs naimaan tai Ralph Fiennesiä näyttelemään. Kyllä ne tietää mitä tekee.

Ralph Fiennesiä haluaisin opettaa naimaan.

Vierailija
459/540 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsoin minäkin. Tarviiko hänen pyöränsäkkin olla yhtä vanha kun hänen vaatteet? Oikeasti. Tulee mieleen se Speden vitsi kurjuuden maksimointi.

Ettet sä nyt vaan ole katsellut kuvia elokuvasta The Dig?:D Mitä mä katsoin niin ihan nykyaikaisella maastopyörällä polki Lontoossa. Vaatteet olivat myös siistin urheilulliset ei todellakaan mikään ysärin verkkapuku. Reppuselässä ja lippis päässä ei todellakaan näyttänyt vanhalta kuusikymppiseksi. Päinvastoin. Tarakkaa ei valitettavasti ollut että se on tyydyttävä siihen Hugh Grantin Ferrariin kun olet kyytiä vailla.

Itseasiassa nyt kun luin ton jutun niin oli hommannut ton vanhan armeijapyörän polkeakseen sillä samat reitit mitä se hänen näyttelemä mies siinä leffassa polkee. Jo mä ihmettelin kun katsoin pelkät kuvat🤣🤣🤣🙈 Luulin oikeasti että se poljeskelee pitkin Lontoota tollasella romuraudalla.

Miksi sen tarvi hommata vanha pyörä? Miksi ei voinut polkea omallaan?

Näin pystyi kuulemma harjoittelemaan paremmin roolinsa kun hommasi samanlaisen painavan pyörän millä se Basil(?) on polkenut noita samoja teitä. Kovin vaikuttaa teatraaliselta.

Älä opeta isääs naimaan tai Ralph Fiennesiä näyttelemään. Kyllä ne tietää mitä tekee.

Ralph Fiennesiä haluaisin opettaa naimaan.

Aivan varmasti haluaisit. Luulen kyllä että sinun on tyydyttävä vain opettamaan isääsi näyttelemään..

Vierailija
460/540 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.

Siis onko ne jotain uusia kuvia?

Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.

Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/

Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.

Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.

TOISEN aatelisukon? Fiennes tuskin on mikään aatelisukko itse.

Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes on todellakin brittien yläluokkaa. Jostain syystä ei halua tuoda sitä esiin.

Onegin oli hyvä. Sen ohjasi Ralphin sisar ja muusikit hoiti heidän veljensä. Pääosassa oli Ralph ja Liv Tyler. Liv Tyler oli todella upea siinä! Harmi että tätä elokuvaa ei löydy mistään.

Onegin oli hyvä. Toinen leffa minkä muistan teini ajoilta eikä kanssa löydy mistään oli joku leffa minkä pääosissa olivat Ralph Fiennes ja Cate Blanchett. Nämä olisi kiva nähdä ihan nostalgian takia.

Vähän Liv Tyler on ollut kaunis nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan