Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasta. 16 neliön kämpästä vuokrapyyntö 700 euroa.

Vierailija
11.03.2023 |

Hulluuttahan tuo jo lähentelee.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000009445088.html

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehokas asunto", "kokoaan suurempi", just joo :D

Vierailija
2/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 maksimissaan olisi jotenkin järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen loukko, mutta kyllä minäkin valitsisin mielummin tuon kuin isomman asunnon jossain itähelsingin metroaseman lähellä tms. Nuorena ei ole paljon tavaraa ja on ihan kiva ajatus asua Helsingin ydinkeskustassa vuosi tai pari. Ei tuon olekaan tarkoitus olla loppuelämän asunto, itse olen asunut solussa ja kyllä tuo sen voittaa.

Vierailija
4/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkukaappi keittokomerossa.

Vierailija
5/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaja kehuu asunnon sijaintia ja näkymää sisäpihalle( autoja ja asfaltia  sekä roskakatos)

Vierailija
6/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mut. sehän on maailman vetovoimaisimman metropolin ytimessä.'

Yksikään suomalainen ei tunnetusti asu Helsingin rajojen ulkopuolella mistään muusta syystä kuin siitä ettei ole vielä saanut omaa taivaspaikkaa Helsingistä.

HS:n keskiaukeamalla esitellään joka päivä uutta nelihenkistä perhettä joka hehkuu onnesta kun pääsi asumaan helsinkiläiseen 29m2 yksiöön jossa on niiiin hyvin tilaa kaikille ja asuminen on tosi ekologista kun voitiin luopua autostakin. Täällä on kaikki! Tule sinäkin!

Vierailija
7/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa asumaan siellä helsingissä. Onko siellä oikeesti niin hienoa ettei voi pois muuttaa.

Vierailija
8/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on yllättävän halpa

Vierailija
9/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uunia?

Vierailija
10/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa asumaan siellä helsingissä. Onko siellä oikeesti niin hienoa ettei voi pois muuttaa.

No on. Sen jälkeen kun junantuoma on itä-helsingin elementtiläävän koppiin päästyvään jakanut ensimmäisen viikon aikana joka somekanavassa loputtomia hehkutuksia Helsingin ainutlaatuisista palveluista ja julistanut miten tämä on ainoa kaupunki Suomessa eikä voi enää kuvitellakaan asuvansa missään muualla, ei ole enää mahdollisuutta myöntää totuutta edes itselleen kun se iskee päin naamaa parin kuukauden aikana. Itä-Helsingissä ei puhuta yleensä edes kielikuvasta.

Vierailija
11/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen loukko, mutta kyllä minäkin valitsisin mielummin tuon kuin isomman asunnon jossain itähelsingin metroaseman lähellä tms. Nuorena ei ole paljon tavaraa ja on ihan kiva ajatus asua Helsingin ydinkeskustassa vuosi tai pari. Ei tuon olekaan tarkoitus olla loppuelämän asunto, itse olen asunut solussa ja kyllä tuo sen voittaa.

Olen jokseenkin samaa mieltä (itse asuin pitkään 20 neliön asunnossa), mutta tässä tapauksessa vuokra on neliöihin ja pohjaratkaisuun nähden korkea ja omistaja etsii pitkäaikaista vuokralaista.

Vierailija
12/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jokseenkin samaa mieltä (itse asuin pitkään 20 neliön asunnossa), mutta tässä tapauksessa vuokra on neliöihin ja pohjaratkaisuun nähden korkea ja omistaja etsii pitkäaikaista vuokralaista.

Kysyntä sijainti määrittää vuokratason, ja harva varmaan mitää hyppyheikkejä haluu, kun vuokrauksesta kuluja tulee, jos välittäjää käyttää ja muutenkin häiriötä kassavirtaan.

koko ajanhan tänne pohjanmaalta yms. porukkaa pakkaantuu.

Vierailija
13/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taloyhtiössä on avara sisäpiha"

Jos tuo on avara, niin en uskalla edes kuvitella sellaista sisäpihaa, joka ei ole.

Vierailija
14/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla maksan kuukaudessa lainan lyhennyksen + yhtiövastikeen 80 neliön asunnosta. En muuttaisi tuollaiseen komeroon vaikka henkilökohtainen juna hakisi suoraan kotiovelta ja veisi minne ikinä haluaisin.

Vierailija
15/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keittiö on 16,6 m2. 

Vierailija
16/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun keittiö on 16,6 m2. 

no mitä sitten, mitä sä siellä luhkit. tuskin on Helsingin keskustassa se.

Vierailija
17/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun keittiö on 16,6 m2. 

Onneksi ei ole. Ei Helsinki mikään huippupaikka ole vaikka niin luulet.

Vierailija
18/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun keittiö on 16,6 m2. 

Mitä on luhkiminen?

Vierailija
19/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vielä menettelis mutta suihkukaappi keittiön päädyssä ja ainoassa huoneessa on mulle liikaa. Miks se vesssanpönttö on tungettu omaan koppiin, eiks se vois olla tossa keittiössä jonon jatkeena?

Vierailija
20/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun keittiö on 16,6 m2. 

Mitä sitte jos ei ole samalla sijainnilla. Ei voi vertailla. Sijainti vaikuttaa olennaisesti hintaan/vuokraan.

Sitten landella asuvat tulee rehentelemään tiluksilla. On sitten siellä Pylsyn kylässä vaikka 200m2 niin mitä sitten arvoton home rotiskö 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan