Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasta. 16 neliön kämpästä vuokrapyyntö 700 euroa.

Vierailija
11.03.2023 |

Hulluuttahan tuo jo lähentelee.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000009445088.html

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan se kertoo, ettei tyhjiä kuukausia ole aiemmin ollut. Eli hyvin on kelvannut. Ei taida Mikonkadulta kovin helpolla löytyä vuokra-asuntoa alle 700 euron / kk.

Vierailija
42/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla rahalla maksan kuukaudessa lainan lyhennyksen + yhtiövastikeen 80 neliön asunnosta. En muuttaisi tuollaiseen komeroon vaikka henkilökohtainen juna hakisi suoraan kotiovelta ja veisi minne ikinä haluaisin.

Mutta kun kaikki ei sitä lainaa saa, vaikka olisikin varaa maksaa sitä! Esimerkiksi minä en yksineläjänä noin 1700 euron nettotuloilla saa lainaa! Tai saisin, jos kelpaisi asunto huonolla alueella ränsistyneessä puukerrostalossa juoppojen keskellä. Tai muuttaisin lähes jumalan selän taakse. Mutta sitten pitäisi olla varaa autoon, jotta pääsisi kulkemaan.

Meitä on paljon yksineläjiä, jotka maksaa kallista vuokraa pienestä asunnosta, koska lainaa ei tipu.

Meillä asuu lähihoitaja Manilasta nyt 4.ttä vuotta.

Hänellä on käytössä ehkä vanha piiahuone, luult alle 10 neliötä

Lisäksi on käyttöoikeus keittiöön ja 1 kylppäri on hänen käytössä, yksin.

Maksaa meille 400 e sis kaiken.

Saa palkkaa käteen vajaa 2000 e ja laittaa kuulemma joka kk säästöön 1000 e.

Aikoo ostaa 4 huonetta, läheltä sairaalaa ja kun hänen lapset valmistuvat, he muuttavat myös Suomeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen loukko, mutta kyllä minäkin valitsisin mielummin tuon kuin isomman asunnon jossain itähelsingin metroaseman lähellä tms. Nuorena ei ole paljon tavaraa ja on ihan kiva ajatus asua Helsingin ydinkeskustassa vuosi tai pari. Ei tuon olekaan tarkoitus olla loppuelämän asunto, itse olen asunut solussa ja kyllä tuo sen voittaa.

Olen jokseenkin samaa mieltä (itse asuin pitkään 20 neliön asunnossa), mutta tässä tapauksessa vuokra on neliöihin ja pohjaratkaisuun nähden korkea ja omistaja etsii pitkäaikaista vuokralaista.

Vuokra on ihan älytön. Joku 400-500e olisi parempi pyyntö tuollaisesta. Ilman Helsinkilisää olisi 200e hyvä hinta :D

No hevonperseessä oikea vuokra tuollaisesta olisi 20€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän