Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätys kumppanille

M48
11.03.2023 |

Miten olette yllättäneet kumppanin?Yllätys kolmas pyörä ym ?Ja onnistuiko yllätys vai tuliko täys katastrofi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessa kikkeli suuhun! Oli sen verran yllättynyt, että kävelin viikon silmä mustana!

Vierailija
2/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissakäynti tulee aina yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että kolmannen pyörän tuominen yllätyksenä paneen olis täys katastrofi.

Vierailija
4/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että kolmannen pyörän tuominen yllätyksenä paneen olis täys katastrofi.

No ei kai nyt tollasesta kukaan suutu! Oikeesti?

Vierailija
5/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kukkia.

Vierailija
6/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä suuttuisin, jos puoliso raahaisi mukanaan kolmannen pyörän ja varmasti myös hänkin, jos minä niin tekisin. Ei olisi väliä, mitä sukupuolta tämä edustaisi, meillä ei seksiin muut kuulu.

Vierailija
7/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon välillä miettinyt kun vaimo on keinussa siteet silmillä ja muutenkin joka nivelestä köytettynä että se kolmas saapuisikin tilalleni. Tästä kolmannesta on kyllä keskusteltu mutta vaimo ei osaa päättää kuka se onnekas olisi. Halukkaita tuntuu riittävän. Täytyy seuraavassa sessiossa vähän leikitellä ja tunnustella tilannetta.

Vierailija
8/8 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä suuttuisin, jos puoliso raahaisi mukanaan kolmannen pyörän ja varmasti myös hänkin, jos minä niin tekisin. Ei olisi väliä, mitä sukupuolta tämä edustaisi, meillä ei seksiin muut kuulu.

No jo on aika puritaanista touhua! Kyllä naapurin pitää päästä kastamaan kikkeliä rouvan vaossa!