Yllätys kumppanille
Miten olette yllättäneet kumppanin?Yllätys kolmas pyörä ym ?Ja onnistuiko yllätys vai tuliko täys katastrofi?
Kommentit (8)
Vieraissakäynti tulee aina yllätyksenä.
Veikkaisin että kolmannen pyörän tuominen yllätyksenä paneen olis täys katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että kolmannen pyörän tuominen yllätyksenä paneen olis täys katastrofi.
No ei kai nyt tollasesta kukaan suutu! Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä suuttuisin, jos puoliso raahaisi mukanaan kolmannen pyörän ja varmasti myös hänkin, jos minä niin tekisin. Ei olisi väliä, mitä sukupuolta tämä edustaisi, meillä ei seksiin muut kuulu.
Oon välillä miettinyt kun vaimo on keinussa siteet silmillä ja muutenkin joka nivelestä köytettynä että se kolmas saapuisikin tilalleni. Tästä kolmannesta on kyllä keskusteltu mutta vaimo ei osaa päättää kuka se onnekas olisi. Halukkaita tuntuu riittävän. Täytyy seuraavassa sessiossa vähän leikitellä ja tunnustella tilannetta.
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä suuttuisin, jos puoliso raahaisi mukanaan kolmannen pyörän ja varmasti myös hänkin, jos minä niin tekisin. Ei olisi väliä, mitä sukupuolta tämä edustaisi, meillä ei seksiin muut kuulu.
No jo on aika puritaanista touhua! Kyllä naapurin pitää päästä kastamaan kikkeliä rouvan vaossa!
Nukkuessa kikkeli suuhun! Oli sen verran yllättynyt, että kävelin viikon silmä mustana!