Osaatko itse perustella miksi taidetta pitäisi tukea ja yrityksiä taas ei?
Kommentit (6)
Persut taas haukkumassa asioita, joita eivät ymmärrä. Ja luontokin pitäisi raiskuta, jotta persu olisi onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä miksi näiden kahden pitäisi olla toisensa poissulkevat vaihtoehdot?
Jos vaikka ihan kaikkeen ei riitä rahaa ja toisaalta samat jotka haluaa tukea taidetta haluaa vähentää taas yritystukia.
Erittäin mielenkiintoinen asia.Itse laittaisin kulttuuriavustukset kyseenalaiseksi.kun kaikennäköisiin projekteihin aitetaan rahaa .Mitä moni kulttuuritapaus antaa kenellekään. Muistan kun eträs suomalainen nainen sai 30000 euroa Eulta lausuessaan yhden runon!
Ensin pitäisi kai määritellä, mitä taide on.
Eikö yrittämisen pitäisi olla sellaista, että se kannattaa ihan ilman tukia. ja ehkä jopa työllistääkin ihmisiä. Suomalaisissa yrittäjissä ei ole kovinkaan paljon oikeita yrittäjiä ennemmän sellaisia sosialistiyrittäjiä jotka lähinnä roikkuvat suomineidon tississä yrittäen imeä kaikki mahdolliset tuet ilman mitään riskiä. Sitten ne ajelee leasinmersuillaan ja öyhöttävät miten kallis on duunari, miten vaikeaa suomessa on yrittää ja ovat jatkuvasti lähdössä ulkomaille
Itse en ymmärrä miksi näiden kahden pitäisi olla toisensa poissulkevat vaihtoehdot?