Kysy mitä vain maalaistollolta!
En ole koskaan käynyt Helsingissä, en matkustanut junalla, en omista autoa en ajokorttia enkä matkustanut ulkomaille. Asun maalla pikkupaikkakunnalla. En ole hienohelma mutta oon himputin mukava immeinen! Teillä on ensioikeus kysyä mitä haluat! :D :D :)
Kommentit (30)
Eikö autoton elämä pikkupaikkakunnalla ole vähän epäkätevää? Millä yleensä liikut? Olettaen, että ylipäänsä liikut mihinkään. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Luettelit asioita mitä et ole tehnyt niin kysyn sitten mitä sä yleensä teet, miten kulutat aikaasi?
Töitä, hengailen eläinten ja kavereiden kanssa, urheilen, pyörin harrastuksissa, hoidan kasvimaata ja puutarhaa. :)
Miten pärjäät ilman autoa kun maalla ei juuri joukkoliikennettä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton 🙄
Vooi että miksi olet sanaton? :)
Ei tollasta elämää voi olla olemassa. Ihan kuin aikakoneella 1700-luvulle.
Voi kuule tiedän enemmän kaltaisiani immeisiä kuin matkustajia ja hesalaisia. :)
Epäilemättä, kun sulla on noin pienet piirit 🙄 Onko teidän kylältä kukaan koskaan käynyt isolla kirkolla?
Pari kaveria ja sukulaista on käyneet isommalla kirkolla. Ihte ei ole tullu lähettyä, kun täällä on kaikki mitä tarvihen mutta ei siinä mitään en minä hessaa inhoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton 🙄
Vooi että miksi olet sanaton? :)
Ei tollasta elämää voi olla olemassa. Ihan kuin aikakoneella 1700-luvulle.
Voi kuule tiedän enemmän kaltaisiani immeisiä kuin matkustajia ja hesalaisia. :)
Epäilemättä, kun sulla on noin pienet piirit 🙄 Onko teidän kylältä kukaan koskaan käynyt isolla kirkolla?
Pari kaveria ja sukulaista on käyneet isommalla kirkolla. Ihte ei ole tullu lähettyä, kun täällä on kaikki mitä tarvihen mutta ei siinä mitään en minä hessaa inhoa. :)
Joopa joo. Mä asun todella syrjäisellä maaseudulla, oon aina asunut, mutta enpä tunne ketään joka ei olisi maamme pääkaupungissa käynyt. Läheppä kesällä käymään vaikka jossain!
Eipä ollut kovin kummoiset vaateet maalaistolloudelle.
En minäkään omista autoa enkä ole myöskään junan kyydissä ollut, miksi pitäisi?
Helsingissäkään en ole käynyt, kun ei ole ollut mitään asiaa.
Olen kyllä ajanut taksilla lentokentälle ja siten ulkomaille, vähän isompiinkin kyliin kuin Helsinki.
Asun rivitalossa, pienellä kirkonkylällä.
Työkseni maalaan tauluja sekä kirjoitan omakustannekirjoja.
Noiden em. hommien joudun käymään ulkomailla ja lomailenkin.
Ajokorttia ei ole, mutta naapurille maksan siitä, että hän kuljettaa minua.
Millaista musiikkia kuuntelet?
Uskotko Jumalaan?
Mitä söit viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut kovin kummoiset vaateet maalaistolloudelle.
En minäkään omista autoa enkä ole myöskään junan kyydissä ollut, miksi pitäisi?
Helsingissäkään en ole käynyt, kun ei ole ollut mitään asiaa.
Olen kyllä ajanut taksilla lentokentälle ja siten ulkomaille, vähän isompiinkin kyliin kuin Helsinki.
Asun rivitalossa, pienellä kirkonkylällä.
Työkseni maalaan tauluja sekä kirjoitan omakustannekirjoja.
Noiden em. hommien joudun käymään ulkomailla ja lomailenkin.
Ajokorttia ei ole, mutta naapurille maksan siitä, että hän kuljettaa minua.
Nämä ulkomaanressut aloitin kun täytin 60 parisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä navetasta löytyy ?
Lantaa. Ja poishan se on sitten saatava.
Aluksi *yskysk*, äkisti siihenkin hajuun tottuu. (Ja "hajuissani" kauppaan, sfw - rehellinen haju.)
- eri
Juntti voi.olla myös kaupunkilainen. Se tarkoittaa takapajuisuutta ja ennakkoluuloja joita muuten aika usein esiintyy maalla asuvia kohtaan