Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä elämäniloa 38-vuotiaana, naimisissa olevana ja äitinä?

Vierailija
10.03.2023 |

Lapset on ihania,. mutta ahdistaa oma vanheneva naama ja arvonlasku ihmisenä.

Haaveilen, että olisin 20 vuotta nuorempi ja sinkku.
Mies ok, mutta himo jo kadonnut. Ja tässä iässä ei saa enää hyvää miestä,eli pitää tyytyä nykyiseen.
Tämäkin perjantai menee kotona, koska miestä ei kiinnosta lähteä minnekään ja minä en pääse ilman miestä (mustasukkaisuus)

Loppuelämä tylsiä koti-iltoja?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja marmorilattia  on kylmä aamuisin ?  Businessluokassa oli sun lemppari  skumppa loppu?

Vierailija
42/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain ainakin iloa toisesta miehestä. Suhde on jatkunut jo vuosia tässä avioliiton rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhopussukalla saa kuulemma iloa ja valoa elämään

Vierailija
44/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä sain ainakin iloa toisesta miehestä. Suhde on jatkunut jo vuosia tässä avioliiton rinnalla.

Täähän se olis. Miksi yhdeltä ihmiseltä pitäisi saada kaikki?

Vierailija
45/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdisti vielä sinun ikäisenä just tuo rupsahtaminen ja vanheneminen, nuorten naisten voittokulku. Mutta meillä on kaikilla saman verran nuoruutta jos siis saamme elää. Ja nyt olen 44, eikä ahdista enää yhtään. Ulkonäköä ei tule mietittyä enää yhtään. Poskipussit on tekeillä ja harmaata pukkaa, mutta hymy on yhä kaunis, niin tykkään hymyillä peilikuvalleni oikein nätisti ja tsemppaavasti. Aloin opiskella työn ohessa ja haaveilen siitä kun lapset on isoja ja muutan maalle. Kyllä se siitä, sullakin. <3

Vierailija
46/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilusta. 20 km hiihtolenkki, sauna ja siihen vaikka se lonkero jos se on tärkeä. Kesällä vaihdat hiihtämisen juoksuun.

Vierailija
47/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse ilman miestä? Luulen et tota kohtaa kannattaa lähteä kehittämään.

N41

Varmaan kun olen kova flirttailemaan, mies ottaa sen tosissaan.

Eli minulta on kielletty baarit. Ja niihin juuri haluaisin,kuten nuorena.

Lapset koululaisia, eivät kummemmin tarvitse minua.

Olen myös miettinyt vauvaa, olisi "pakko" olla kotona viikonloppuna iltaisin.

Ap

Olet vauva.

Vierailija
48/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sedän polvelle istumaan. T: M65+

Vierailija
49/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ainoo iloni ja turvani maan päällä.

Vierailija
50/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiksaatio naisilla on naamaan? Mikset käytä aivoja johonkin hyödylliseen. Opettele vaikka ohjelmoimaan.

Kai se on se median tuputus kuinka mitään iän merkkejä naisessa ei saa näkyä.

Vierailija
51/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä provo

Millä perusteella provo? Mulla ihan samat fiilikset kuin ap:lla (ja sama ikä), paitsi että olen mies ja voisin kyllä vaimon puolesta lähteä radalle, mutta ei nappaa, kun kukaan kaveri ei koskaan ehdi.

Ja toisaalta haluan viettää lasten kanssa aikaa ja baareissa notkuminen ei sovi yhteen sen kanssa. Lapset on parasta elämässäni, mutta käyhän sekin raskaaksi, jos ei saa yhtään vaihtelua elämään.

Toivon että saisin vielä kokea rakastumisen tunteen. Vaikka en tiedä olisiko sekään muuta kuin hetken huuma.

Varmaan neljän kympin kriisi meillä ap:n kanssa.

Vierailija
52/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla Provo.

Vierailija
53/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvonlasku ihmisenä ? Ellet ole trolli niin oletpa lapsellinen

No, naisena.

Nuoret naiset menee edelle kaikessa ja itse joutuu varjoon. Ahdistaa.

Ap

Missä ihmeen kaikessa

Parisuhdemarkkinoilla, työmarkkinoilla jne.

Vierailija
54/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä kommentteja aloittajalle, jolla on aivan selkeä keski-iän kriisi puskemassa päälle. Paras nuoruus ja useimmat valinnanvaihtoehdot on jo pian ohitettu, mies on mäntti, oma keho ei enää miellytä, alkaa pian tulla fyysisiä vaivojakin. Oikeasti, ei tuohon auta kuin se, että ottaa itseään niskasta ja lähtee liikkumaan, hoitamaan itseään, hemmottelemaan suorastaan ja vahvistaa omaa naiseuttaan kaikin mahdollisin keinoin, eikä sinne baariin henkisesti keskenkasvuisten sekaan. Opiskelu, joku mukaansa tempaava harrastus-on aika syventää maailmankatsomustaan pinnallisten arvojen sijaan. Masentuminen ja paikoilleen jääminen on pahinta. Sitä en tosin käsitä, millainen ihminen edes harkitsee tuossa mielentilassa vielä yhtä lasta? 

Sisältöä elämään?

Ap

Mitä mahtaa olla tuo elämän sisällön kaipaaminen pohjimmiltaan jos sellaiseksi ei kelpaa mielenkiintoisen alan opiskelu, uusi työpaikka, harrastus jossa voi toteuttaa itseään tms.? Lapsi tuollaisella perusteella? Huhhuh. En tahdo sanoa ikävästi,mutta todella itsekeskeinen ajatus. Ehkä se kaljan kittaaminen ukonrohjakkeen kanssa sohvanpohjalla tosiaan sitten sopii toisille paremmin-eipähän tarvitse nähdä vaivaa minkäänlaisen todellisen muutoksen eteen ja voi itkeä sitten kohtaloaan vaikka vauva-palstalla. Jokainen päättää siitäkin asiasta ihan itsekseen.

Vierailija
55/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät viinaa ja jauhoa pintaliitäjien kanssa.

Vierailija
56/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuo mustasukkaisuus on huonointa, ukko vaihtoon. Tai oot sinkkuna, pärjäät kyllä. Ihan vielä ei ole aika kuolla vanhuuteen.

Fiksu mies. Ap:lla on juuri se vaihe jossa naiset hakee kadonnut nuoruuttaan takaisin ja kaipaa karuselliin ja käy pettämässä "tyttöjen" reissuilla.

Vierailija
57/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... Olitko sinä nuorena j ännätyttö? 🥺

Vierailija
58/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä kommentteja aloittajalle, jolla on aivan selkeä keski-iän kriisi puskemassa päälle. Paras nuoruus ja useimmat valinnanvaihtoehdot on jo pian ohitettu, mies on mäntti, oma keho ei enää miellytä, alkaa pian tulla fyysisiä vaivojakin. Oikeasti, ei tuohon auta kuin se, että ottaa itseään niskasta ja lähtee liikkumaan, hoitamaan itseään, hemmottelemaan suorastaan ja vahvistaa omaa naiseuttaan kaikin mahdollisin keinoin, eikä sinne baariin henkisesti keskenkasvuisten sekaan. Opiskelu, joku mukaansa tempaava harrastus-on aika syventää maailmankatsomustaan pinnallisten arvojen sijaan. Masentuminen ja paikoilleen jääminen on pahinta. Sitä en tosin käsitä, millainen ihminen edes harkitsee tuossa mielentilassa vielä yhtä lasta? 

Sisältöä elämään?

Ap

Mitä mahtaa olla tuo elämän sisällön kaipaaminen pohjimmiltaan jos sellaiseksi ei kelpaa mielenkiintoisen alan opiskelu, uusi työpaikka, harrastus jossa voi toteuttaa itseään tms.? Lapsi tuollaisella perusteella? Huhhuh. En tahdo sanoa ikävästi,mutta todella itsekeskeinen ajatus. Ehkä se kaljan kittaaminen ukonrohjakkeen kanssa sohvanpohjalla tosiaan sitten sopii toisille paremmin-eipähän tarvitse nähdä vaivaa minkäänlaisen todellisen muutoksen eteen ja voi itkeä sitten kohtaloaan vaikka vauva-palstalla. Jokainen päättää siitäkin asiasta ihan itsekseen.

Luen kirjoja, hömppää ja sotahistoriaa.

Siinä mun harrastukset,ei niissä ole tarvetta toteuttaa itseään.

Mikään ala ei kiinnosta niin paljon, että opiskelisin sitä.

Liikunta vihaan, kävelen luonnossa,se mukavaa ja rentouttavaa, ei tunnu liikunnalta.

Olisi kiva kun pääsisi baariin, ihmisiä ja musiikkia, uusia tuttavuuksia

Ap

Vierailija
59/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää lähtemästä sinne baariin tai ravintolaan ilman miestä? Antaa mököttää. Älä ole kynnysmatto mustasukkaiselle miehelle

Vierailija
60/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät viinaa ja jauhoa pintaliitäjien kanssa.

Tämä!!

Olen niin kateellinen pääministerille,minun ikäinen ja saa parisuhteen sekä bileet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan