Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä elämäniloa 38-vuotiaana, naimisissa olevana ja äitinä?

Vierailija
10.03.2023 |

Lapset on ihania,. mutta ahdistaa oma vanheneva naama ja arvonlasku ihmisenä.

Haaveilen, että olisin 20 vuotta nuorempi ja sinkku.
Mies ok, mutta himo jo kadonnut. Ja tässä iässä ei saa enää hyvää miestä,eli pitää tyytyä nykyiseen.
Tämäkin perjantai menee kotona, koska miestä ei kiinnosta lähteä minnekään ja minä en pääse ilman miestä (mustasukkaisuus)

Loppuelämä tylsiä koti-iltoja?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiksaatio naisilla on naamaan? Mikset käytä aivoja johonkin hyödylliseen. Opettele vaikka ohjelmoimaan.

Ohjelmoimaan? Olen nainen.

Vierailija
22/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies ja aloita vaellusharrastus

Ei ole mun juttu kakkakuopat ja teltat.

Vaan kylpylät ja hotellihuone.

Muita vinkkejä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse ilman miestä? Luulen et tota kohtaa kannattaa lähteä kehittämään.

N41

Varmaan kun olen kova flirttailemaan, mies ottaa sen tosissaan.

Eli minulta on kielletty baarit. Ja niihin juuri haluaisin,kuten nuorena.

Lapset koululaisia, eivät kummemmin tarvitse minua.

Olen myös miettinyt vauvaa, olisi "pakko" olla kotona viikonloppuna iltaisin.

Ap

Trolol.

Vierailija
24/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinistä. Itse juon kaffikupista ettei muksut tajuu. T: äiti 39 ihan samassa suossa oon.

Vierailija
25/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit kyllä hyvän miehen, jos ensin kehittäisit itseäsi. Rima ei ole kovin korkealla, kun nykyinen ei "päästä" sinua (mikset vain lähde?) ulos yksin :DD

Vierailija
26/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa, valoa ja Olavia! Menet baariin, tanssit vieraiden miesten kanssa, hinkutat itseäsi vieraisiin miehiin, twerkkaat, kuvaat kaiken videolle. Kyllä se siitä. Myöhemmin voit itkeä tuhrustaa, miten sinua syytetään inhimillisistä tarpeista.

Vierailija
27/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinistä. Itse juon kaffikupista ettei muksut tajuu. T: äiti 39 ihan samassa suossa oon.

Juuri join pari lonkeroa:D

Mutta ei mitään järkeä jatkaa,kun ei pääse minnekään.ap

Vierailija
28/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä kommentteja aloittajalle, jolla on aivan selkeä keski-iän kriisi puskemassa päälle. Paras nuoruus ja useimmat valinnanvaihtoehdot on jo pian ohitettu, mies on mäntti, oma keho ei enää miellytä, alkaa pian tulla fyysisiä vaivojakin. Oikeasti, ei tuohon auta kuin se, että ottaa itseään niskasta ja lähtee liikkumaan, hoitamaan itseään, hemmottelemaan suorastaan ja vahvistaa omaa naiseuttaan kaikin mahdollisin keinoin, eikä sinne baariin henkisesti keskenkasvuisten sekaan. Opiskelu, joku mukaansa tempaava harrastus-on aika syventää maailmankatsomustaan pinnallisten arvojen sijaan. Masentuminen ja paikoilleen jääminen on pahinta. Sitä en tosin käsitä, millainen ihminen edes harkitsee tuossa mielentilassa vielä yhtä lasta? 

Vierailija
29/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumankekka, nyt vipinää ruhoon ennen kun mies lähtee hakemaan vipinää muualta. Se ei sua kauan kattele. Homepee.

Mikä sua vaivaa lahna?

Vierailija
30/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä kommentteja aloittajalle, jolla on aivan selkeä keski-iän kriisi puskemassa päälle. Paras nuoruus ja useimmat valinnanvaihtoehdot on jo pian ohitettu, mies on mäntti, oma keho ei enää miellytä, alkaa pian tulla fyysisiä vaivojakin. Oikeasti, ei tuohon auta kuin se, että ottaa itseään niskasta ja lähtee liikkumaan, hoitamaan itseään, hemmottelemaan suorastaan ja vahvistaa omaa naiseuttaan kaikin mahdollisin keinoin, eikä sinne baariin henkisesti keskenkasvuisten sekaan. Opiskelu, joku mukaansa tempaava harrastus-on aika syventää maailmankatsomustaan pinnallisten arvojen sijaan. Masentuminen ja paikoilleen jääminen on pahinta. Sitä en tosin käsitä, millainen ihminen edes harkitsee tuossa mielentilassa vielä yhtä lasta? 

Sisältöä elämään?

Ap

Vierailija
31/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kammottavaa että 38v nainen sanoo että häneltä on kielletty baarit, ihan kuin lapseltakin on jotain kielletty. Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Itse oon 39v nainen ja menisin baariin kun huvittaa vaikka mies olisi kuinka vastaan.

Vierailija
32/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri join pari lonkeroa:D

Mutta ei mitään järkeä jatkaa,kun ei pääse minnekään.ap

Sinäpä sen sanoit, mikä järki jatkaa tota kun ei se vie minnekään. Ero ja lapset vuoroviikoin iskälle. Saat kivasti uutta merkitystä elämään kun välillä pääsee baariin suhaamaan ja välillä on pakko olla kotona lasten kanssa.

Tai ala kehittää itseäsi.

Vierailija
33/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mutta ikää yli 10v enemmän.

Vierailija
34/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vahvistetaan omaa naiseutta? Mulle on tullut aina hyvä olo naisena miesten ihailusta. Nyt ne päivät lipuu vaan kauemmas ja kauemmas.. ap

Vierailija
35/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyeristä saa elämäniloa

Vierailija
36/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kammottavaa että 38v nainen sanoo että häneltä on kielletty baarit, ihan kuin lapseltakin on jotain kielletty. Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Itse oon 39v nainen ja menisin baariin kun huvittaa vaikka mies olisi kuinka vastaan.

Muutamasta ap:n viestistä sai hyvinkin lapsekkaan kuvan hänestä, joten hän varmaan ottaa tuollaiset kiellot ihan tosissaan, eikä osaa käyttäytyä niissä tilanteissa kuin aikuinen ihminen.

Vierailija
37/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli kapinavaihe n. 14 vuotta sitten ja kävi niin , että avioliitto meni karille (oli toki miehessäkin syytä), lapset kärsivät, alkoholisoiduin. Tein kovan työn, että olen nykyään 51-vuotias työssä käyvä nainen, jolla on onneksi välit kunnossa lasten kanssa, olen kohtuukäyttäjä ja ex-mies on kuollut syöpään pari vuotta sitten. Taannoistakin avioeroa kadun. Yhtään pysyvää miessuhdetta en ole avioeron jälkeen löytänyt, itseäni melko huonosti kohtelevia miehiä kyllä. Olen ehkä introvertti ja vähän erikoisemman luonteen omaava, vaikka hyväntahtoinen ihminen olen. Miehet eivät niin paljon välitä kilteistä naisista, pirttihirmu mieluummin. 

Olisinpa arvostanut aiemmin sitä, mitä mulla oli. Sopivaa kumppania on vaikea löytää.

Vierailija
38/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisesta ukosta kannattaa hankkiutua ensimmäisenä eroon. Miksi helvetissä siellä edes semmonen asuu? Oletteko uskovaisia?

Vierailija
39/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vain vanhempien valtasuhteen alla olevien kuuluu kärsiä.

Vierailija
40/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla samanhenkisiä naisystäviä, työkaverereista, nuoruudenystävistä jne?

Kannattaa lämmittää ystävyyssuhteita ja alkaa kokoontumaan naistensaunan tms merkeissä.

Keksikää jotain kivaa yhteistä. Se voi olla mikä harrastus vaan tai vaan pelkkää oleilua ja rupattelua yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi