Maan ulkopuolinen elämä
Mitä olette mieltä asiasta näin herran vuonna 2023.
Nyt kun ollaan julkisestikkin myönnetty että "jotain" on.
Eikö olekin perin ihmeellistä, 70luvulta saakka pikkuhiljaa vuodettu asiasta niin ettei kaikkea kerralla. Sekin oli suunniteltua ja se toteutettiinkin hyvin. Eihän sitä vain kerralla voi pamauttaa "huippu salaista" tietoa ulos. Sehän olisi ihmismassalle järkytys.
Katsokaa ja etsikää netistä faktaa. Minäkin olin alkuun skeptinen kaikkeen , varsinkin asenteella että mitä itse ei näe tai koe ei voi olla totta. Mutta skeptisyyteni ansiosta osasin etsiä netin uumenista , vuodettua faktaa jonka pohjalta tulin tulokseen että empä yllättynyt että olikin totta.
Googlaa , Suomen galaktinen liitto. Sieltä löytyy todella paljon hyvää tietoa ja sivuilta etsivä löytää itsensä pian USAn sivuilta aina Meksikoon yms.
Katse ylös ja mieli avoinna. Avaruus on mitä ihmeellinen paikka ja siellähän me itsekkin olemme. Se että olisimme universumissa yksin olisi todella lyhyt katseista , yhtäläisyyksiä yms löytyy aina Maya heimon ajalta tähän päivään , mutta sekin on monen mielestä sattumaa, vaan ei ole.
Kommentit (5)
Musta tuntuu että kaikki salaliittojutut ufoihin liittyen on vähän keksittyy, siis tarkoitan näitä sopimuksia heidän kanssa jne... Musta tuntuu että tahot jotka tutkivat näitä asioita, eivät itsekään tiedä yhtään mikä tää koko juttu niiku on oikeasti, siksi se tiedon antaminen on niin vaikeaa, koska kukaan ei ymmärrä sitä vielä.
ja mä en siis oo skeptinen päinvastoin, mä uskon että Usalla on aineistoa ja kuvia näistä vehkeistä mutta heillä ei oo mitään hajuu mitä ne kattoo itelläkää. Ja jos niillä on Roswellista jotain tavaraa niin siitäkään he eivät tiedä mitään.
Noiden aluksien mitä on nähty, ni ne on kirjaimellisesti muuttanut muotoaan ilmassa, miten tälläst selittää kansalle?
Toinen on esim Skinwalker ranchin tapahtumat, miten niitä edes alkaa selittää?
Kyllä on elämää maan ulkopuolella ja uskon, että melko paljonkin. Suuri osa on vain kovin kaukana. Mutta on täällä Maassa vierailtu useaan otteeseen. Aina, kun joku lupaava havainto vuotaa ihmisille jostain, niin seuraa uutinen, että asiaa tutkitaan. Jostain syystä asiaan ei sitten koskaan palata.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on esim Skinwalker ranchin tapahtumat, miten niitä edes alkaa selittää?
"According to skeptical author Robert Sheaffer, "the 'phenomenon' at Skinwalker is almost certainly illusory. Not only was the several years long monitoring of 'Skinwalker' by NIDSci unable to obtain proof of anything unusual happening, but also, the people who owned the property prior to the Shermans, a family whose members lived there 60 years, deny that any mysterious 'phenomena' of any kind occurred there". Sheaffer says "the parsimonious explanation is that the supernatural claims about the ranch were made up by the Sherman family prior to selling it to the gullible Bigelow". Sheaffer wrote that many of the more extraordinary claims originated solely from Terry Sherman, who worked as a caretaker after the ranch was sold to Bigelow."
Hyvin mahdollista että kuussakin on elämää. Karhukaiset on pirun sitkeitä otuksia.