En sitten koskaan saanut ketään naisista joihin ihastuin
Joskus oli tarjolla sellaisia joista en itse taas ollut kiinnostunut millään lailla.
Näinköhän tämä pariutuminen jäi nyt minulta kokematta?
Surullista.
M37
Kommentit (28)
Itse en ainakaan mennyt naimisiin rakkauden takia. Minulle riitti kun nainen oli kaunis, mukava ja maksoi puolet yhteisistä kuluista. Viihdyn suhteessa varsin hyvin ja jännitystä saan elämääni satunnaisilla sivusuhteilla.
Tuo riman laskeminen ei tarkoita että joudut ottamaan ensimmäisen pubiruusun joka lähtee mukaan , vaan katsele ihan tavallisia naisia . Voit rakastua luonnollisuuteen , luonteeseen tai mihin ikinä hänessä , vaikket heti olisi ihastunut ulkonäköön . Rakkaus on pysyvämpää ja merkityksellisempää kuin ihastuminen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset sanovat että tyytyminen on täysin väärin ja tässä ketjussa ollaan kuitenkin neuvomassa AP:lle että täytyy tyytyä matalatasoisempiin naisiin.
Mikä on matalatasoinen ihminen kun kaikissa ihmisissä on sekä huonot ja hyvät puolet. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
Jos on osaamista ja älykkyyttä eri saroilla enemmän tai vähemmän niin silloin pitäisi täydentää toinen toistaan. Pitkissä suhteissa elävät kaikkein älykkäimmät ihmiset täydentäen toinen toistaan, eikä toisen puutteista tai vioista puolin ja toisin tehdä ylitsepääsemätöntä ongelmaa eikä vaadita kumppanilta täydellisyyttä.
Naisen taso muodostuu näistä:
Ikä (nuoruus)
Ulkonäkö
Vartalo (hoikka, treenattu)
Luonne (mukava, hyväsydäminen, älykäs)
Voi hyvä tavaton. Näin voi todeta vain pinnallinen ja niin matalatasoinen mies, että hänellä on mahdollisuuksia vähintään 10 v itseään vanhempaan, lihavaan ja naamatatuoituun ilkeään ja epävakaaseen Irmeliin...
Eri
Minuun oli ihastunut 8 vuotta nuorempi mies, mutta ajattelin, että se on liian nuori ja sitten minulla on raskausarpia. Tuo mies oli kalju ja niin komea, mutta minulla ei itsetunto riittänyt.
Oletko siis kuolemassa piankin, ap? Hyvä. Hei hei!
Niin kyllä se niin miehillä, että ne aidosti tykättävät naiset, eli kauniskasvoiset, älykkäät, hyvävartaloiset, mukavat naiset on varattu miesten korkeimmalle eliitille. Vain pieni osa miehistä pääsee elämään oikeasti elämisen arvoista elämää. Se täytyy hyväksyä ja keksiä muuta tekemistä ja harrastuksia.
Naisen taso muodostuu näistä:
Ikä (nuoruus)
Ulkonäkö
Vartalo (hoikka, treenattu)
Luonne (mukava, hyväsydäminen, älykäs)